logo

بهترین سایت های ذخیره و اشتراک گذاری عکس در سال 2023

چه یک عکاس حرفه ای باشید و چه کسی که فقط دوست دارد عکس های معمولی بگیرد، ذخیره آن ها حتی مهم تر از گرفتن آن ها می شود. با گسترش روزافزون اندازه و وضوح سنسور در دوربین های گوشی،  گرفتن تعداد زیادی عکس با کیفیت بالا فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به رایانه یا تلفن شما می طلبد.

در چنین مواردی، سایت‌های ذخیره‌سازی ابری می‌توانند فضای زیادی را برای عکس های شما فراهم کنند. بهترین سایت‌های ذخیره‌سازی عکس امنیت و آرامش خاطر را برای شما فراهم می‌کنند و از تصاویرتان به‌طور ایمن در فضای ابری پشتیبان‌گیری می‌شود. جایی که می‌توانید هر زمان که به اینترنت متصل هستید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت های ذخیره و اشتراک گذاری عکس در سال 2023

پس از آزمایش تمام سایت های ذخیره سازی تصاویر، به این نتیجه رسیدیم بهترین سایت ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری عکس فلیکر است. این برنامه یک طرح رایگان محدود دارد اما برنامه پولی آن آپلود نامحدود و همچنین ابزارهای لمسی، ویژگی های برچسب گذاری، پلت فرم اشتراک گذاری و گزینه های ذخیره سازی ویدیوی کوتاه را ارائه می دهد.

اگر صاحب گوشی اندروید و آیفون هستید و می‌خواهید یک راه آسان برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدیوها داشته باشید، باید Google Photos و iCloud را بررسی کنید، زیرا هر دو راه‌های ارزان‌قیمتی برای پشتیبان‌گیری از محتوای گوشی‌های هوشمند هستند. برای بررسی دقیق این سایت ها با فارس کالا همراه شوید.

1. Flickr

فلیکر بهترین سایت‌های ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری عکس با حجم عظیم فضای ذخیره‌سازی و رابط کاربری ساده و تمیز است که استفاده از آن را لذت بخش می‌کند. این بهترین گزینه برای عکاسان حرفه ایی است. فلیکر همچنین مجموعه‌ای عالی از ابزارها، ویژگی‌های گسترده برچسب‌گذاری و پشتیبانی برای مشاهده و دانلود عکس‌ها در رزولوشن‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

حتی یک موتور آمار وجود دارد که به شما امکان می‌دهد افرادی را که به عکس‌های شما نگاه می‌کنند، ردیابی کنید. در حالی که یک سیستم کشیدن و رها کردن بسیار آسان به شما امکان می‌دهد آلبوم‌های عکس‌ها و مجموعه عکس‌های خود و سایر عکاسان را سازماندهی کنید.

اگر به یک حساب حرفه‌ای (72 دلار در سال) ارتقا دهید، فضای ذخیره‌سازی نامحدود، امکان مشاهده تصاویر خود با وضوح حداکثر 6K، بدون تبلیغات و گزینه‌ای برای پخش جریانی ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه دریافت خواهید کرد. مشترکین حرفه ای همچنین 35 دلار تخفیف برای سفارش 70 دلاری در سرویس کتاب عکس Blurb دریافت می کنند.

0001 9

مشخصات فنی:

اشتراک رایگان: حداکثر 1000 عکس

شروع قیمت اشتراک: 72 دلار در سال

-دلایل خرید:

+ انتخاب عالی ابزار

+ ویژگی های برچسب گذاری گسترده

+ رابط تمیز

-دلایل اجتناب از خرید:

حساب های رایگان محدود به 1000 عکس

2. 500px

500px برای عکاسان حرفه ایی است که طراحی متمرکز بر تصویر را ارائه و عکس های شما را در جلو و مرکز قرار می دهد و راهی تمیز و زیبا برای نمایش بهترین عکس های شما ارائه می دهد. می‌توانید تصاویر خود را در مجموعه‌ها (عکس‌های روی یک موضوع خاص) و داستان‌ها (عکس‌های یک رویداد) سازماندهی کنید.

نسخه رایگان این سرویس به شما امکان می‌دهد تا هفت عکس در هفته آپلود کنید. اما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای معقول به یکی از دو سطح پولی ارتقا دهید: Awesome معمولاً 4.99 دلار در ماه و Pro 9.99 دلار در ماه هزینه دارد. هر دو آپلود نامحدود، به علاوه گزینه‌های سفارشی‌سازی و فهرست‌بندی بیشتر در فهرست حرفه‌ای سایت‌ها ارائه می‌کنند.

0002 11

 مشخصات فنی:

اشتراک رایگان: حداکثر 2000 عکس

شروع قیمت اشتراک: 41.92 دلار در سال

دلایل خرید:

+می توانید عکس های خود را به عنوان اثر هنری بدون حق امتیاز از طریق سایت بفروشید

+ اشتراک های مقرون به صرفه

+ذخیره سازی عکس برای عکاسان حرفه ای

دلایل اجتناب از خرید:

خدمات چاپ عکس را ارائه نمی دهد

3. Google Photos

سرویس اشتراک‌گذاری عکس گوگل عمدتاً به‌عنوان راهی برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدیوهای گرفته‌شده در گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، اما به یکی از هوشمندترین نرم‌افزارها در کل اکوسیستم گوگل تبدیل شده است. Google Photos از هوش مصنوعی برای دسته‌بندی عکس‌های شما استفاده می‌کند و پیدا کردن عکس مورد نظرتان را بسیار آسان می‌کند.

برای مثال اگر “cat” را تایپ کنید همه آنها را جستجو و عکس مربوطه را پیدا می کند. همچنین افراد را شناسایی کرده و آنها را با هم گروه بندی می کند. هنگامی که نامی به گروه دادید، می توانید تمام عکس های مربوط به یکی از اعضای خانواده یا دوست خاص را جستجو کنید. هنگامی که عکسی را آپلود کردید، می توانید آن را با برش و تغییر رنگ ها ویرایش کنید.

پس از اتمام ویرایش، می‌توانید آلبوم‌هایی از عکس‌ها و ویدیوها ایجاد کنید که می‌توانند به صورت عمومی یا با کاربران خاص Google به اشتراک گذاشته شوند. در جمع بندی بهترین نرم افزار ویرایش عکس، Google Photos را بهترین برای اشتراک گذاری انتخاب کردیم. که برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس است.

Google Photos برای ارائه فضای نامحدود و آپلود تا حداکثر وضوح 16 مگاپیکسل و ویدیو در 1080p استفاده می‌کند. اما اگر می‌خواهید تصاویر یا فایل‌های ویدیویی بزرگ‌تری را ذخیره کنید، باید برای فضای Google Drive هزینه کنید که از 1.99 دلار / 1.99 پوند در ماه برای 100 گیگابایت شروع می‌شود.

003 2

مشخصات فنی:

اشتراک رایگان: فضای ذخیره سازی نامحدود برای عکس های تا 16 مگاپیکسل و فیلم ها تا 1080p

-قیمت اشتراک: 2 دلار در ماه (100 مگابایت)

دلایل خرید:

+ فضای ذخیره سازی نامحدود برای دارندگان Pixel

+ بسیاری از ویژگی های برچسب گذاری و اشتراک گذاری

+ ابزارهای اصلی ویرایش

+بهترین گزینه ذخیره سازی عکس برای پشتیبان گیری از عکس های گوشی هوشمند شما

دلایل اجتناب از خرید:

-عکس‌ها به اندازه 16 مگاپیکسل محدود می‌شوند مگر اینکه برای اشتراک Google Drive هزینه کنید.

-عکس‌های دستگاه‌های غیرPixel در محدودیت فضای ذخیره‌سازی ابری موجود شما حساب می‌شوند.

4. Amazon Prime Photos

Amazon Prime Photos سایت ذخیره عکس آمازون برای اعضای Prime است. (هزینه عضویت اصلی 139 دلار / 95 پوند ) این سرویس به شما امکان می دهد عکس های نامحدود را روی دسکتاپ، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ذخیره و به اشتراک بگذارید و به طور خودکار تصاویر و ویدیوها را برچسب گذاری می کند، مانند نوع حیوان، شخص و مکان. 

کاربران می‌توانند حداکثر پنج دوست یا عضو خانواده را برای دریافت فضای ذخیره‌سازی نامحدود عکس و جمع‌آوری عکس‌ها در خرک خانوادگی دعوت کنند، و می‌توانید عکس‌ها را در Echo Show یا Fire TV نشان دهید. این راه خوبی برای به اشتراک گذاشتن آخرین عکس های خانوادگی با پدربزرگ و مادربزرگ است.

آمازون قابلیتی به نام Groups اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را با یک گروه بزرگ‌تر به اشتراک بگذارید.

004 1

مشخصات فنی:

اشتراک رایگان: ندارد

-شروع قیمت اشتراک: 139 دلار در سال (نامحدود)

دلایل خرید:

+ فضای ذخیره سازی نامحدود

+ برچسب گذاری خودکار عکس ها و فیلم ها

+ گزینه های اشتراک گذاری مناسب

5. اپل iCloud

سرویس iCloud اپل با نرم‌افزار Apple Photos خود در رایانه‌های مک و دستگاه‌های iOS یکپارچه می‌شود، اگرچه می‌توانید از ویژگی‌های اولیه در رایانه شخصی ویندوزی استفاده کنید. می‌توانید عکس‌ها را در فضای رایگان ۵ گیگابایتی آپلود کنید و آنها را در یک جریان عکس آنلاین به اشتراک بگذارید که می‌تواند در Apple Photos یا به‌عنوان یک صفحه وب مشاهده شود.

عکس ها را می توان با نام و مکان برچسب گذاری کرد و سایر کاربران iCloud نیز می توانند عکس های خود را اضافه کنند. این یک ترفند ساده برای ثبت یک رکورد عکس از چند عکاس است. مثلاً از یک مهمانی یا کنسرتی که همه در آن شرکت کردند. Apple Photos همچنین تصاویری با چهره‌های مشابه را شناسایی و گروه‌بندی می‌کند، که می‌توانید نام و اطلاعات تماس یک فرد را در آن تگ کنید.

0005 2

مشخصات فنی:

یک گزینه پشتیبان ذخیره عکس برای دارندگان آیفون

اشتراک رایگان: 5 گیگابایت

شروع قیمت اشتراک: 12 دلار در سال (50 گیگابایت)

دلایل خرید:

+ اضافه کردن آسان عکس از چندین کاربر

+ ابزار به اشتراک گذاری ساده

+ برچسب زدن افراد/مکان ها/اشیا

دلایل اجتناب از خرید:

-بدون نسخه اندروید

6. Adobe Portfolio

Adobe خالق وب سایت Portfolio و سرویس ذخیره عکس خود را به کاربران سرویس اشتراک نرم افزار Creative Cloud ارائه می دهد که دسترسی به برنامه هایی مانند Photoshop و Lightroom را فراهم می کند. شروع قیمت از 9.99 دلار در ماه است و شامل 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی همچنین ازAdobe Photoshop و Lightroom پشتیبانی می کند.

برنامه فقط فتوشاپ با 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 20.99 دلار در ماه ارائه می شود، در حالی که برنامه فقط لایت روم با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی 9.99 دلار در ماه است. اگر واقعاً می‌خواهید پول خرج کنید، برنامه رده بالای آن 52.99 دلار در ماه است و شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری، به‌علاوه تمام برنامه‌های Adobe، از جمله Illustrator، InDesign، Photoshop، Premiere Pro، After Effects و غیره می شود.

اگرچه هدف این سایت عکاسان حرفه‌ای است که خدمات خود را در وب‌سایت Adobe Behance بازاریابی می‌کنند. با این حال، برای آماتورهایی که به دنبال راهی ساده برای نشان دادن کار خود هستند نیز به خوبی کار می کند.

0006 2

مشخصات فنی:

یک گزینه ذخیره سازی عکس خوب برای مشترکین Adobe CC

اشتراک رایگان: ندارد

شروع قیمت اشتراک: 120 دلار در سال (20 گیگابایت)

دلایل خرید:

+ چندین گزینه ذخیره سازی

+ همراه با اشتراک برنامه های Adobe

خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال از فارس کالا برای تمامی گوشی های موبایل شیائومی ، سامسونگ ، هوآوی و…. با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده و تک و ارسال فوری به سراسر کشور.

7. ImageShack

اگرچه فاقد یک اشتراک رایگان است، اما اشتراک اولیه ImageShack – 3.99 دلار در ماه یا 37.99 دلار در سال برای عکس های نامحدود بسیار سخاوتمندانه است. با آن، شما می توانید عکس ها را واترمارک کنید و به اشتراک بگذارید. رده های Pro (29.99 دلار در ماه) و Premium (99.99 دلار در ماه) پهنای باند بیشتری برای مشاهده و دانلود عکس های شما به کاربران اضافه می کنند.

به علاوه پشتیبانی اختصاصی، تغییر اندازه تصویر پویا و دسترسی API. صرف نظر از طرح، اندازه عکس ها به 25 مگابایت محدود می شود که می تواند مانعی برای عکاسان حرفه ای باشد. ImageShack همچنین به شما امکان می دهد عکس ها را برچسب گذاری کنید و سایر عکاسان را در سایت خود دنبال کنید.

و یکی دیگر از موارد دیگر این است که برنامه‌هایی برای اندروید، iOS، مک و ویندوز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به‌طور خودکار عکس‌ها را در حساب ImageShack خود آپلود و پشتیبان بگیرید.

0007 2

مشخصات فنی:

ذخیره سازی نامحدود عکس با قیمت مناسب

اشتراک رایگان: ندارد

-شروع قیمت اشتراک: 3.99 دلار در ماه، 37.99 دلار در سال (نامحدود)

دلایل اجتناب از خرید:

-در Android، iOS، Windows، MacOS موجود است

8. Photobucket

نسخه رایگان Photobucket ذخیره سازی عکس را برای 250 عکس ارائه می دهد، هرچند که با تبلیغات بسیار مزاحم، از جمله پاپ آپ هایی که تصاویر شما را مبهم می کند، همراه است. سه سطح از خدمات پولی و بدون آگهی وجود دارد: مبتدی (25 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای 6 دلار در ماه)، متوسط (250 گیگابایت برای 8 دلار در ماه) و متخصص (فضای ذخیره سازی نامحدود برای 13 دلار در ماه).

اگر برای اشتراک سالانه پرداخت کنید، هزینه برای مبتدی به 5.39 دلار در ماه، برای متوسط به 7.19 دلار و برای Expert به 11.69 دلار کاهش می یابد. همه این طرح‌ها به شما امکان می‌دهند عکس‌ها را در یک سایت شخص یا در یک سایت شبکه اجتماعی که ویژگی آپلود تصویر خود را ندارد، قرار دهید.

Photobucket دارای مجموعه سخاوتمندانه ای از ابزارهای ویرایش از طریق یک رابط کاربری ساده و آسان است. این لیست شامل ابزارهای غیرمعمولی مانند برس رنگ هوشمند است که به طور انتخابی رنگ را به یک تصویر سیاه و سفید اضافه می کند. هنگامی که عکس‌های خود را ویرایش کردید، می‌توانید برچسب‌های اساسی اضافه کنید و آن‌ها را در آلبوم‌ها یا داستان‌ها سازمان‌دهی کنید.

در مورد آخر یک نمایش پیمایشی منظم از عکس‌ها و متن همراه است. Photobucket همچنین پشتیبانی گسترده‌ای برای فروش چاپ ارائه می‌کند.

0008 2

 

مشخصات فنی:

انبوهی از ابزارهای ویرایش برای حرفه ای ها

اشتراک رایگان: 250 عکس برای شروع

-قیمت اشتراک: 72 دلار در سال

دلایل خرید:

+ بسیاری از ابزارهای ویرایش

+ فروش آسان

دلایل اجتناب از خرید:

-تبلیغات در نسخه رایگان

9. SmugMug

SmugMug یکی دیگر از سایت‌های ذخیره‌سازی عکس متمرکز بر طراحی با یک صفحه اصلی سفارشی و بسیاری از قالب‌های طراحی است. در مقابل، SmugMug بیش از بسیاری از خدمات موجود در لیست ما هزینه دارد و هیچ نسخه رایگانی ندارد (اگرچه یک نسخه آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد) و ارزان ترین سطح 9 دلار در ماه (یا 75 دلار در سال) هزینه دارد.

این مبلغ برای برنامه Pro که ویژگی‌های حرفه‌ای مانند ابزارهای تجارت الکترونیک را ارائه می‌کند، به 360 دلار در سال می‌رسد. صرف نظر از برنامه، با ذخیره نامحدود عکس ها (هر کدام تا 500 مگابایت اندازه) و ویدیوهای 1080p و طیف وسیعی از ابزارهای ویرایشی که استفاده از آنها ساده است، فضای ذخیره سازی زیادی در قبال پول خود دریافت می کنید.

0009 2

 

مشخصات فنی:

بسیاری از ابزارهای تجارت الکترونیک برای عکاسان حرفه ای

اشتراک رایگان: ندارد

-شروع قیمت اشتراک: 75 دلار در سال

دلایل خرید:

+ تعداد زیاد قالب

+ ابزارهای تجارت الکترونیک

+ فضای ذخیره سازی نامحدود

دلایل اجتناب از خرید:

-بدون اشتراک رایگان

10. دراپ باکس

Dropbox از ذخیره‌سازی عکس پشتیبانی می‌کند و برنامه‌های اندروید و iOS آن به‌طور خودکار عکس‌ها را از دستگاه‌های تلفن همراه آپلود می‌کنند. همچنین می‌توانید مانند سایر فایل‌ها، تصاویر را از رایانه خود در Dropbox آپلود کنید.

هنگامی که عکس‌ها در فضای ابری قرار می‌گیرند، می‌توانید اسلایدشوهای اولیه را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید که همه می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، یا فایل‌ها را مستقیماً با سایر کاربران Dropbox به اشتراک بگذارید.

متأسفانه هیچ برچسب گذاری، چاپ و هیچ راهی برای ویرایش آنلاین عکس ها وجود ندارد. Dropbox یک ابزار ویرایش مشترک رایگان به نام Dropbox Paper ارائه می‌کند که بیشتر شبیه Google Docs است، اما ویژگی‌های ویرایش عکس را ارائه نمی‌دهد.

به این ترتیب، Dropbox گزینه خوبی برای عکاسانی است که می‌خواهند از عکس‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنند، اما نه برای کسانی که می‌خواهند کاتالوگ کنند و تصاویر خود را به طور دائم ذخیره کنند.

Dropbox یک طرح رایگان 2 گیگابایتی ارائه می دهد. یک طرح 2 ترابایتی 9.99 دلار در ماه هزینه دارد و شامل 30 روز تاریخچه نسخه و بازیابی فایل است. همچنین برنامه Pro (16.58 دلار در ماه) 3 ترابایت فضای ذخیره سازی، اما 180 روز بازیابی فایل و همچنین مجموعه ای از ویژگی های دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

00010 1

 

مشخصات فنی:

ذخیره سازی سخاوتمندانه عکس، اما بدون ویژگی های برچسب گذاری یا ویرایش

اشتراک رایگان: 2 گیگابایت

شروع قیمت اشتراک: 120 دلار در سال (2 ترابایت)

دلایل خرید:

+ گزینه های اشتراک گذاری خوب

+ فضای ذخیره سازی زیاد

دلایل اجتناب از خرید:

-بدون برچسب گذاری عکس ها

-بدون قابلیت ویرایش

11. فیس بوک

 سایت‌های اجتماعی نیز مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ابزارهای ذخیره‌سازی، اشتراک‌گذاری و ویرایش عکس را با برخی اخطارها ارائه می‌کند. پس از آپلود عکس‌ها از یک تلفن همراه، مرورگر وب یا کلاینت دسک‌تاپ، می‌توانید آلبوم ایجاد کنید، زیرنویس‌ها را اضافه کنید و عکس‌ها را بر اساس تاریخ، مکان یا افراد موجود در تصاویر برچسب‌گذاری کنید. تشخیص چهره نیز اضافه شده است.

این برنامه سعی می‌کند چهره‌ها را در عکس‌های شما تشخیص دهد و اگر در فیس‌بوک هستند، آن‌ها را تگ کند. با این حال، فیس بوک تصاویر را کوچک می کند تا در صفحه قرار بگیرند. فیس بوک توصیه می کند که عکس ها را با عرض ۷۲۰ یا ۹۶۰ پیکسل اندازه کنید.

اگر گزینه آپلود با کیفیت بالا را انتخاب کنید، می توانید از تصاویر با پهنای 2048 پیکسل استفاده کنید، اما اگر تصویر بزرگتر از 100 کیلوبایت باشد، برای مشاهده فشرده می شود.

نکته منفی این است که هیچ راهی برای اشتراک گذاری عکس در اندازه اصلی وجود ندارد. اما اگر اعضای خانواده و دوستان شما از قبل در فیس بوک هستند، این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن عکس های معمولی و  عکس های خانوادگی است.

00011

مشخصات فنی:

اشتراک رایگان: نامحدود

شروع قیمت اشتراک: : ندارد

دلایل خرید:

+ استفاده رایگان

+تشخیص چهره افراد را به صورت خودکار برچسب گذاری می کند

+ اشتراک گذاری آسان با دیگران در فیس بوک

دلایل اجتناب از خرید:

-مختص فیس بوک است

-تصاویر فشرده می شوند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا