logo

Redmi K70 Pro با صفحه نمایش 2K OLED وحداکثر روشنایی تا 4000 نیت تایید شد

شیائومی اخیراً عرضه سری ردمی K70 را در 29 نوامبر در چین تأیید کرده است. این شامل ردمی  K70 Pro هم می شود که از تراشه  اسنپدراگون 8 Gen 3 SoC بهره می برد. امروز، این شرکت جزئیات بیشتری از این گوشی را تایید کرده است.

Redmi K70 Pro با صفحه نمایش 2K OLED وحداکثر روشنایی تا 4000 نیت تایید شد

ردمی کا70 پرو دارای نسل دوم صفحه نمایش OLED چینی با کیفیت 2K خواهد بود که به طور مشترک با TCL Huaxing ساخته شده است که دارای مواد درخشان C8 جدید است که مصرف انرژی کمتری دارد.

حداکثر روشنایی آن تا 4000 نیت و روشنایی دستی تا 700 نیت است. به گفته این شرکت، در عین حال این صفحه نمایش از نور کم با فرکانس بالا 3840 هرتز PWM نیز پشتیبانی می کند که در بین صفحه نمایش های 2K بسیار نادر است.

11 32

این شرکت می گوید نسبت نور آبی نسبت به نسل قبلی 5 درصد کاهش یافته است. شیائومی افزود که با بیمارستان های چشم کار کرده و از داده های بالینی برای سفارشی سازی 6 بعد و 19 نشانگر تست برای راهنمایی پزشکی، پیاده سازی مهندسی و … استفاده کرده است.

تصاویر منتشر شده نوارهای آنتن را در طرفین نشان می دهد که قاب آلیاژ آلومینیوم براق را برای تلفن تأیید می کند. لنز دوربین دکو نیز تحت پردازش خاصی قرار گرفته است. طبق تصاویر، دوربین اصلی یک واحد 50 مگاپیکسلی با OIS است و لنز تله فوتو از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی می کند.

برای خرید لوازم جانبی انواع گوشی شیائومی به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید. فارس کالا یک مرکز تخصصی برای خرید لوازم جانبی موبایل است که علاوه بر ارائه لوازم جانبی اصل و اورجینال، تخفیفات ویژه ایی را هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا