logo

معرفی بهترین پی دی اف خوان ها برای اندروید

PDF یک نوع فایل قدرتمند است و دو نوع غالب از برنامه های پی دی اف خوان وجود دارد. اولین مورد برای استفاده تجاری و حرفه ای است که به شما امکان می‌دهند کارهایی مانند باز کردن فایل‌های PDF، پر کردن آن در فرم، امضای نام، حاشیه نویسی و سایر ویژگی‌های مشابه را انجام دهید. آنها بیشتر برای متخصصان کسب و کار، دانشجویان مفید است.

برخی از نمونه‌های معمولی آن عبارتند از Adobe Acrobat Reader و DocuSign. برخی از برنامه‌ها، مانند CamScanner، مواردی مانند اسکن اسناد و ویژگی‌های فکس را برای عملکرد و قابلیت استفاده بیشتر اضافه می‌کنند. در ادامه با فارس کالا همراه باشید.

بهترین پی دی اف خوان ها برای اندروید

نوع دیگر پی دی اف خوان برای استفاده تفریحی است. بسیاری از افراد کتاب های الکترونیکی را به فرمت PDF برمی گردانند. یک پی دی اف خوان مناسب برای کتاب ها شامل ویژگی هایی مانند پشتیبانی از فصل ها، حالت خواندن، حالت های مختلف پیمایش و سایر ویژگی های مشابه است. و برنامه‌های آن شامل Google Play Books و Moon+ Reader است که همیشه از انواع دیگر کتاب‌های الکترونیکی نیز پشتیبانی می‌کنند. 

1- Adobe Acrobat Reader

1 5

Adobe Acrobat Reader انتخاب پیش فرض برای بسیاری از افراد است و دارای ویژگی هایی از جمله توانایی حاشیه نویسی و یادداشت برداری روی فایل های PDF، پر کردن فرم ها، پشتیبانی از ذخیره سازی ابری، و امضای شما می باشد.

بدیهی است که این برنامه  بیشتر برای استفاده تجاری یا حرفه ای است تا برای خواندن کتاب های PDF یا هر چیز دیگری، بنابراین ما آن را فقط برای آن مورد توصیه می کنیم. هزینه اشتراکی وجود دارد که ویژگی ها را به همراه گزینه ذخیره سازی Creative Cloud Adobe باز می کند.

2- CamScanner

2 7

یکی از قدرتمندترین سازندگان PDF است که می تواند فایل های PDF را وارد کند و اسناد فیزیکی را به فایل های PDF روی گوشی شما اسکن کند. این برنامه دارای ویژگی های متنوعی برای بهبود فرآیند اسکن است که با کمک آن می‌توانید فایل‌های PDF را حاشیه‌نویسی کنید.

آن‌ها را با هرکسی به اشتراک بگذارید، یا حتی با هزینه‌ای آن‌ها را فکس کنید. نسخه پولی ویژگی‌های اضافی مانند 10 گیگابایت فضای ابری، برخی ویژگی‌های ویرایش و غیره را به همراه دارد. با این حال، نسخه رایگان آن برای چیزهای ساده خوب عمل میکند.

3- DocuSign

3 6

 این یک پی دی اف خوان برای استفاده تجاری است. عملکرد اصلی برنامه این است که اسناد را باز کند، به شما این امکان را می دهد که آنها را پر کنید، آنها را امضا کنید و آنها را به جایی که باید بروند ارسال کنید. چند طرح اشتراک نیز وجود دارد و 10 دلار در ماه چند ویژگی اضافی به شما می دهد و اشتراک های 25 دلاری و 40 دلاری در ماه دارد.

4- اسکنر سریع

Fast Scanner یکی دیگر از برنامه های اسکنر PDF است، اما به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و زیبا اسناد را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند شما اسکن می کند و آنها را برای استفاده در آینده به فایل های JPEG یا PDF تبدیل می کند.

این برنامه دارای ویژگی های متنوعی است که به وضوح و تمیز کردن اسکن تا حد امکان قبل از نهایی کردن هر چیزی کمک می کند. اکثر ویژگی ها و همه موارد مهم در نسخه رایگان موجود هستند. همچنین می‌توانید نسخه پریمیوم را با Google Play Pass رایگان دریافت کنید.

5- فاکسیت پی دی اف خوان

5 5

Foxit بسیار شبیه ezPDF است. این برنامه دارای یک سیستم سازماندهی برای نگه داشتن فایل های PDF شما به صورت درون خطی است. همچنین از پشتیبانی ConnectedPDF، توانایی پر کردن فایل‌های PDF و پشتیبانی از فایل‌های PDF با گواهی‌ها، گذرواژه‌ها و RMS مایکروسافت برخوردار خواهید شد.

این بیشتر برای استفاده تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای خواندن لذت بخش است، اما برای خواندن نیز عالی عمل می کند. Foxit همچنین یک برنامه ویژه برای استفاده تجاری ارائه می دهد که هزینه آن 15.99 دلار است. 

6- Google PDF Reader

6 3

یک افزونه برای Google Drive است. که اگرچه قدرتمندترین برنامه PDF خوان نیست، با این حال می توانید فایل های PDF را در صورت نیاز باز کرده و مشاهده کنید. همچنین می توانید از فایل های PDF چاپ، جستجو و کپی کنید. این برنامه همچنین به عنوان یک برنامه مستقل برای کسانی که به چیزی بسیار ساده نیاز دارند اما منحصراً از Google Drive استفاده نمی کنند کار می کند.

برنامه باز می شود و به شما امکان می دهد فایل های PDF را بخوانید و این تمام کاری است که انجام می دهد. این برنامه برای موارد استفاده ساده بخوبی کار می کند.

7- Google Play Books

7 3
Google Play Books

 Google Play Books می تواند فایل های PDF را بخواند. این برنامه هیچ کاربرد تجاری ندارد  و فقط برای لذت خواندن است. همچنین می‌توانید فایل‌های PDF (و EPUB) را برای دسترسی به دستگاه‌های مختلف در فضای ابری آپلود کنید.  این برنامه یک راه عالی برای ادغام یک مجموعه بزرگ در پشت سرویسی است که به شما امکان می دهد کتاب های بیشتری بخرید.

این برنامه رایگان است و البته گوگل پی دی اف خوان دیگری دارد که با مجموعه گوگل درایو خود به نام Google PDF Viewer کار می کند که برای موارد استفاده فوق العاده ابتدایی بد نیست.

8- لیبررا

8 2

Librera یکی از جالب‌ترین برنامه‌های PDF خوان است. این روزها، این برنامه خود را به عنوان یک خواننده کتاب الکترونیکی همه‌جانبه معرفی می‌کند. بیش از ده ها فرمت از جمله PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و غیره را پشتیبانی می کند.

همچنین دارای طراحی مدرن، حالت شب و روز برای خواندن راحت تر در شب و غیره است. حتی اگر واقعاً می خواهید، می توانید با استفاده از تبدیل متن به گفتار به کتاب گوش دهید. 

9- مایکروسافت ورد

9 4

مایکروسافت ورد یکی از قدرتمندترین واژه پردازها در موبایل یا دسکتاپ است. این برنامه از فایل های PDF نیز پشتیبانی می کند. می‌توانید فایل‌های PDF ایجاد کنید و آن‌ها را ذخیره کنید یا می‌توانید PDF را باز کنید و از طریق برنامه مشاهده کنید. البته، Word کارهای دیگری از جمله پردازش کلمه، مواردی مانند ساخت رزومه و موارد دیگر را نیز انجام می دهد.

علاوه بر این، حتی دارای ویژگی هایی برای خواندن کتاب الکترونیکی و سایر موارد استفاده از PDF است. این برنامه یک راه حل همه کاره مناسب برای کسانی است که به یک پی دی اف خوان و همچنین پردازشگر کلمه نیاز دارند.

10- MiXplorer نقره ای

10 5

MiXplorer Silver تمام کارهای معمول مرورگر فایل شما را انجام می دهد که شامل مرور فایل‌ها، باز کردن انواع مختلف فایل‌ها، رسیدگی به بایگانی‌ها و پشتیبانی از بسیاری از انواع منابع رسانه‌ای است. چیزی که این برنامه پی دی اف خوان را خاص می کند این است که از همه موارد از طریق پلاگین ها پشتیبانی می کند.

از فرمت های کتاب الکترونیکی به همراه PDF پشتیبانی می کند. یک پلاگین مجزا (رایگان) پشتیبانی از PDF reader را به MiXplorer Silver اضافه می کند و یک تجربه کتابخوان مناسب با آن را دارد. برنامه اصلی 4.49 دلار است. افزونه PDF (و همه افزونه های دیگر) رایگان هستند.

11- Moon+ Reader

11 34

 یکی از محبوب ترین کتابخوان های الکترونیکی است که دارای ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از قالب، گزینه‌های بصری فراوان، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت صفحه دوگانه (برای افقی) و موارد دیگر است.

این برنامه پی دی اف خوان همچنین از مجموعه ای از فرمت ها مانند EPUB، EPUB3 و البته PDF پشتیبانی می کند و یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که کتاب ها را با فرمت PDF می خوانند.

12- OfficeSuite

OfficeSuite یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آفیس در موبایل است که می تواند خیلی کارها مانند  پشتیبانی از اسناد (از جمله مایکروسافت آفیس)، صفحات گسترده، ارائه ها و حتی فایل های PDF را انجام دهد. عملکرد این PDF خوان فقط بر تجارت متمرکز است.

می توانید فرم ها را پر کنید، آنها را امضا کنید و به ویژگی های امنیتی دسترسی پیدا کنید. این برنامه پی دی اف خوان  گزینه خوبی برای کسانی است که به یک برنامه اداری سنتی با پشتیبانی PDF نیاز دارند. با این حال، نسخه پریمیوم نسبتاً گران است.

13- PDF Viewer Pro

13 25

یک برنامه ساده و پایه PDF خوان است که همه ویژگی‌های اساسی از جمله حاشیه‌نویسی، پشتیبانی ابری، بزرگ‌نمایی، نشانک‌ها و موارد دیگر را در خود دارد. نسخه حرفه ای تم ها، چندین گزینه سفارشی سازی و ادغام اسناد را در یک PDF واحد اضافه می کند.

شما همچنین طراحی متریال و یک رابط کاربری تا حدودی آسان را به طور کلی دریافت می کنید. خوشبختانه، بدیهی است که نسخه رایگان است، بنابراین می توانید بدون پرداخت هزینه آن را امتحان کنید. این پی دی اف خوان بالاتر از حد متوسط است، اما گزینه های قدرتمندتری در دسترس هستند.

14- WPS Office

14 15
WPS Office

WPS Office (کینگ سافت آفیس سابق) بیشتر یک برنامه اداری و با اسناد مختلف است که با صفحات گسترده و موارد مشابه سروکار دارد، اما دارای ویژگی های PDF نیز می باشد. می توانید اسناد مختلف را به PDF تبدیل کنید و فایل های PDF را به صورت بومی مشاهده کنید.

اگر فرم یا چیزی دارید که باید در قالب رسمی‌تر باشد، این برنامه برای شما مفید است. اگر به یک برنامه آفیس و یک PDF خوان نیاز دارید، این یک راه خوب برای کشتن دو پرنده با یک سنگ است. 

15- Xodo PDF Reader

Xodo احتمالا بهترین PDF خوان کاملا رایگان و دارای بارگیری سریع و ناوبری روان است. همچنین می توانید فرم های PDF را پر کنید، آنها را امضا کنید و امضای خود را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. همچنین از یادداشت برداری، نشانک گذاری، ذخیره سازی ابری، مدیریت فایل و غیره پشتیبانی می کند. حتی اگر واقعاً می خواهید، می توانید روی فایل های PDF خالی یادداشت برداری کنید.

با توجه به رایگان بودن و بدون خرید درون برنامه ای، دارای تعداد شگفت آوری از ویژگی ها است و به نظر می رسد که تبلیغات نیز ندارد.

لوازم جانبی انواع گوشی های هوشمند از قاب و گارد گوشی  تا گلس موبایل و شارژر و کابل گوشی را از فروشگاه اینترنتی فارس کالا تهیه کنید. فارس کالا مرکز تخصصی فروش لوازم جانبی اصل و اورجینال است که تخفیفات ویژه ایی را هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا