logo

بنچمارک‌های سامسونگ گلکسی نوت 7: قدرت‌مندترین گلکسی دنیا

در دو روز پیش شاهد معرفی گلکسی نوت 7 بودیم که پس از بیان تمامی ویژگی‌های آن توسط سامسونگ، ما تنها 40 دقیقه زمان برای تست این فبلت در اختیار داشتیم. اگر چه زمان بسیار اندکی بود اما ما توانستیم بسیاری از موارد را بررسی کنیم، همچنین توانستیم امتیاز بنچمارک گلکسی نوت 7 را بدست بیاوریم و آن را با  گوشی‌های متفاوت و البته گلکسی اس 7 و اس 7 اج مقایسه نماییم.

در اکثر شرایط، عملکرد گلکسی نوت 7 همانند عموزاده‌هایش اس 7 و اس 7 اج است که در سال جاری معرفی شده‌اند. جز این نیز نباید انتظاری می‌رفت، چون از در نوت 7 از همان پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 (که در مدل‌های بین‌المللی Exynos 8890 نیز حضور دارد) و 4 گیگابایت رم بکاربرده شده در اس 7 استفاده شده است. در نرم افزارهای بنچمارک GFX، T-Rex و Manhattan، گلکسی نوت 7 کمی بهتر از گلکسی اس های هم سری خود عملکرده است و آن را در میان بهترین گوشی‌های اندرویدی سال 2016 قرار می‌دهد. در AnTuTu، گل سر سبد سامسونگ توانست 9000 امتیاز بیشتر از گلکسی اس 7 و اس 7 اج بدست بیاورد و با کسب مجموع امتیاز 145,000 گردن غول موتورلا موتو Z و آیفون 6S پلاس را به راحتی خورد کند.

Capture

البته ما چندین بار این آزمایش را تکرار کردیم تا از صحت آن اطمینان پیدا کنیم. اگر بخواهیم واقع بین نیز باشیم، سامسونگ با به‌روزرسانی رابط کاربری اختصاصی خود تاچ‌ویز سبب شده فشار کمتری بر واحدهای پردازشی ایجاد شود، از سوی دیگر به دلیل برخورداری نوت 7 از بدنه بزرگ‌تر احتمال استفاده از یک سیستم خنک کننده قدرتمندتر نیز دور از ذهن نیست. با کنار هم قرار دادن عوامل بالا به راحتی می‌توان عملکرد بهتر نوت 7 را نسبت به  سامسونگ گلکسی اس 7 توضیح دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا