logo

هرآنچه باید در مورد محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی گوشی بدانید

ویژگی‌های امنیتی مانند رمزگذاری سرتاسر، احراز هویت دو مرحله‌ای و یک VPN خوب می‌توانند به محافظت از شما در زمان آنلاین کمک کنند. با این حال، چیزی به سادگی یک نگاه یواشکی می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در حفظ حریم خصوصی شود. اگر این چیزی است که شما نگران آن هستید، استفاده از محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی راه حل آن است. این مقاله از فارس کالا همه چیزهایی که باید در مورد محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی بدانید را در بر می گیرد.

هرآنچه باید در مورد محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی بدانید

یک محافظ صفحه حریم خصوصی نه تنها محافظ صفحه نمایش شما را بدون خط و خش محافظت می کند و در عین حال داده های شما را از چشمان کنجکاو ایمن نگه می دارد. مانند یک محافظ صفحه نمایش معمولی، اینها می توانند از فیلم های PET یا انواع شیشه ها باشند. اما، دارای یک لایه ضد جاسوسی اضافی اند که زاویه دید نمایشگر شما را محدود می کند.

آیا شما به محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی احتیاج دارید؟

“هک بصری” روشی جذاب برای توصیف اینکه چگونه فردی در اطراف شما نشسته یا ایستاده و به آنچه روی صفحه نمایش دستگاه شما است نگاه می کند. بسیاری از ما تقریباً همه کارها را در تلفن های خود انجام می دهیم. استفاده از تلفن برای همه چیز، از رسانه های اجتماعی گرفته تا بانکداری آنلاین ضرورت استفاده از محافظ صفحه نمایش گوشی حریم خصوصی را ایجاب می کند.

13 5

زیرا وقتی به حساب‌ها وارد می‌شوید یا اطلاعات حساس را بررسی می‌کنید، ممکن است دیگران نیز بتوانند همه آن‌ها را ببینند، در حالی که شما ناآگاهانه تایپ می‌کنید. همه ما نمایشگرهای بزرگ، روشن و زیبای تلفن هایمان را دوست داریم، اما باید این را هم بدانیم که برای حفظ حریم خصوصی مناسب نیستند.

 صرف نظر از اینکه چه چیزی را تماشا می‌کنید، از چه وب‌سایتی بازدید می‌کنید، یا رسانه‌های اجتماعی که در آن پیمایش می‌کنید، ممکن است نخواهید دیگران بدانند که شما با تلفن چه کار می کنید. ما کارهای زیادی با تلفن هایمان انجام می دهیم، اما هیچ کس جز شما نباید بداند که با گوشی خود چکار می کنیم.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی چگونه کار می کند؟

اکثر محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی از فناوری میکرو لوور استفاده می کنند که به نور صفحه نمایش تنها در زوایای خاصی اجازه عبور می دهد. اساساً نحوه عملکرد در مقیاس میکروسکوپی است. لایه فیلتر روی یک زاویه باریک، معمولاً 60 یا 90 درجه تنظیم شده است، و هر کسی که فراتر از آن زاویه دید به صفحه نمایش شما نگاه کند، چیزی نمی بیند.

بهترین محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی و آنچه باید به دنبال آن باشید

برندهای زیادی وجود دارند که محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی تولید می کنند. با این حال، نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید آن بدانید.

فناوری میکرو لوور: برخی از محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی از فناوری میکرو لوور استفاده می کنند. اینها نسبت به سایر گزینه هایی که فقط شیشه یا فیلم تیره شده هستند، تجربه بهتری از دید را ارائه می دهند.

شیشه یا فیلم سکوریت: این یک اولویت در مورد نوع محافظت از صفحه نمایش است که به دنبال آن هستید. هر دو می توانند لایه های حریم خصوصی داشته باشند. یافتن پوشش کامل با یک پنل شیشه ای سکوریت می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص اگر گوشی دارای صفحه نمایش خمیده باشد. با این حال، شیشه سکوریت برای محافظت از نمایشگر بسیار بهتر است.

حریم خصوصی دو طرفه یا چهار طرفه: یک فیلتر دو طرفه یک صفحه تاریک را فقط در جهت عمودی نشان می دهد. مزیت آشکار آن این است که اگر می خواهید چیزی را در تلفن خود به اشتراک بگذارید تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی را به حالت افقی قرار دهید. با این حال، اگر حریم خصوصی کامل چیزی است که به دنبال آن هستید، فیلترهای حریم خصوصی 4 طرفه در هر دو جهت بهتر کار می کنند.

زاویه دید: زاویه دید باید به اندازه کافی باریک باشد تا افرادی که در کنار شما ایستاده یا نشسته اند خارج از محدوده باشند. اگر زاویه دید بیش از حد گسترده باشد، هدف از داشتن محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی را از بین می برد.

از طرف دیگر، اگر خیلی باریک باشد، ممکن است روی تجربه تماشای شما تأثیر بگذارد. برای اطمینان از اینکه می توانید صفحه را به درستی ببینید، باید رو به روی صفحه نمایش قرار بگیرید. با اکثر محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی، زاویه دید موجود معمولاً 60 یا 90 درجه است.

12 8

مزایای محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی

محافظ صفحه حریم خصوصی

بارزترین مزیت استفاده از محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی در نام آن است یعنی حفظ حریم خصوصی. دانستن این که اطلاعات حساس شما از نگاه کنجکاوانه اطرافیان در امان است، یک نکته مثبت بزرگ است. این فقط مربوط به حریم خصوصی در مناطق عمومی نیست.

اگر همسر، شریک یا هم اتاقی از این که تمام شب با تلفن خود ور می روید آزرده می شود، یک محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی می تواند به شما کمک می کند. این تضمین می‌کند که نور تلفن شما باعث اختلال در خواب آنها نمی‌شود، در حالی که می‌توانید بدون هیچ مشکلی از آن لذت ببرید.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی نیز همان مزیت محافظ صفحه نمایش معمولی را به شما می دهد. و یک راه عالی برای بدون خط و خش و ایمن نگه داشتن صفحه نمایش در هنگام ضربه و افتادن تصادفی است. مزایای دیگر اغلب مختص سازنده است.

برخی از محافظ‌های صفحه دارای پوشش ضد تابش نور، فیلتر نور آبی، فیلترهایی برای کاهش فشار چشم، و پوشش‌های اولئوفوبیک و آبگریز هستند تا محافظ را از اثر انگشت و لکه‌های روغن پاک نگه دارند.

معایب محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی

محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی روی کاغذ فوق العاده به نظر می رسند. متاسفانه واقعیت کمی متفاوت است. بسیاری از شرکت‌ها قول می‌دهند مشکل وضوح یا روشنایی نداشته باشند، اما همیشه اینطور نیست.

شما می توانید با افزایش روشنایی نمایشگر بر مشکل غلبه کنید، اما این باعث می شود باتری سریعتر تخلیه شود. داشتن روشنایی بیش از حد می‌تواند اثربخشی فیلتر حریم خصوصی را در زمانی که گوشی زاویه‌دار است کاهش دهد.

نیاز به نگه داشتن گوشی مستقیماً در مقابل شما: نگاه سریع به زمان یا اعلان‌ها کاری است که من اغلب انجام می‌دهم، و اگر محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی روی تلفنم داشته باشم، عادت کردن به آن طول می‌کشد.

اشتراک گذاری: اشتراک گذاری چیزی که روی صفحه نمایش شما است نیز دشوار می شود. برای نشان دادن یک ویدیو یا عکس به دیگران، باید فوراً آن را زاویه دهید. صفحه‌های حریم خصوصی دو طرفه به شما امکان می‌دهند نمایشگر را بدون مشکل در حالت افقی نشان دهید. با این حال، این کار با محافظ های صفحه نمایش حریم خصوصی چهار طرفه امکان پذیر نخواهد بود.

زاویه دید کاهش یافته: ممکن است زاویه دید کاهش یافته آنقدر که شما نیاز دارید محدود کننده نباشد. به اندازه 60 یا 90 درجه هرکسی که در نزدیکی شما ایستاده باشد، مثلاً در مترو یا اتوبوس، همچنان می‌تواند از روی شانه شما ببیند و دید تا حدودی واضحی از صفحه نمایش داشته باشد.

در فروشگاه فارس کالا می توانید انواع صفحه نمایش گوشی شیشه ایی، نانو، سرامیکی و … هم چنین کلیه لوازم جانبی موبایل اعم از قاب و گارد گوشی و شارژر و کابل و باتری و پاوربانک و ….. را بصورت کاملا اورجینال و با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا