logo

بهترین آی پد برای دانش آموزان در سال 2024

اپل طیف گسترده‌ای از آی‌پدهای جدید را می‌فروشد که نیازهای متفاوتی را برآورده می‌کنند. قیمت فقط از 329 دلار شروع می شود و به بالا می رود و وقتی به سراغ مدل های رده بالا می رویم، قیمتها از یک مرز بزرگ عبور می کند. برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه کدام iPad برای نیازهای دانش آموز شما مناسب است، بهترین گزینه های موجود در حال حاضر را در زیر فهرست کرده ایم.

بهترین آی پد برای دانش آموزان در سال 1024

Apple iPad Air (2022) گزینه برتر برای قدرت و تطبیق پذیری

نسل پنجم آیپد ایر اپل قدرت و زیبایی را به لطف پردازنده M1 و طراحی مینیمالیستی خود ترکیب می کند. همچنین می توانید آن را در چند گزینه رنگی تهیه کنید که باعث برجسته شدن آن می شود. ویژگی های مثبت:

طراحی مینیمالیستی و شیک

از Apple Pencil 2 پشتیبانی می کند

نسبت ارزش به عملکرد عالی

ویژگی های منفی:

 مدل پایه می تواند فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشد

می تواند دوربین های بیشتری داشته باشد

آی‌پد ایر 5 اپل یکی از بهترین مدل‌های آی‌پدی است که امروزه می‌توانید تهیه کنید. این دستگاه دارای قدرت کافی برای مقابله با هر چیزی است که ممکن است بخواهید به آن بپردازید و جدیدترین زبان طراحی اپل را در بر می گیرد. 

1 26

آخرین نسخه آی‌پد ایر ممکن است شبیه به نسل قبلی خود به نظر برسد، زیرا با همان صفحه‌نمایش LCD 10.9 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، دکمه پاور Touch ID و همان شاسی با گوشه‌های گرد عرضه می‌شود. همچنین دارای برخی از گزینه های رنگی تازه نور ستاره، آبی، صورتی، بنفش و خاکستری فضایی است.

iPad Air 5 پردازنده M1 اپل را بسته بندی می کند و این تبلت را به یکی از قوی‌ترین تبلت‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند که تنها توسط دو مدل آی‌پد پرو اپل با تراشه M2 برتری یافته است. آی‌پد ایر 5 با ارتقاهای جالب دیگری عرضه می‌شود که آن را به یک انتخاب عالی برای دانش‌آموزان تبدیل می‌کند.

انواع لوازم جانبی گوشی مانند گلس موبایل ، قاب و گارد گوشی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

Apple iPad Pro 11 اینچی (2022)

آیپد پرو 11 اینچی اپل تمام قدرت مورد نیاز شما را در یک بسته کوچکتر با قابلیت حمل آسان دارد و یک ابزار بهره وری عالی با لوازم جانبی مناسب است. ویژگی های مثبت:

همراه با تراشه M2 اپل

از Apple Pencil 2 پشتیبانی می کند

دوربین های عالی

ویژگی های منفی:

کمی گران است

نسخه کوچکتر آیپد پرو 11 اینچی با تمام قدرتی که برای ویرایش تصاویر و ویدیوها و ایجاد موسیقی ارائه می شود. این تبلت به راحتی بهترین تبلتی است که می توانید تهیه کنید و اساسا این تبلت برای کاربران و از جمله هنرمندان دیجیتال و هر کسی که با برنامه های گرافیکی سخت کار می کند، طراحی شده است. با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی شروع می شود و فضای کافی برای ذخیره تمام فایل های خود را در اختیار شما قرار می دهد.

2 27

 

آی‌پد پرو ۱۱ اینچی اپل با نمایشگر Liquid Retina خیره‌کننده ۱۱ اینچی عرضه می‌شود که دارای ProMotion، True Tone و رنگ گسترده P3 است که برای ارائه رنگ‌های فوق‌العاده در هر شرایطی به خوبی کار می‌کند. به علاوه، پوشش بسیار کم بازتابنده آن به شما کمک می کند حتی در نور مستقیم خورشید به وضوح ببینید. با این حال، یکی از ویژگی هایی که من در مورد آیپد پرو 11 اینچی بیشتر دوست دارم، باتری بادوام آن است.

که به شما این امکان را می دهد تمام طول روز را با تبلت خود سپری کنید. علاوه بر این، این تبلت دارای یک رابط USB-C با پشتیبانی از سرعت انتقال Thunderbolt است، به علاوه از مدل‌های Apple Pencil 2 و USB-C، صفحه کلید جادویی و صفحه کلید هوشمند Folio پشتیبانی می‌کند.

 آی‌پد پرو 11 اینچی دارای شناسه چهره برای احراز هویت بیومتریک است و می‌تواند تصاویر عالی و ویدیوهای 4K را با تنظیمات دوربین پشتی خود ثبت کند. دوربین جلو با پردازنده M2  آن را به ابزاری عالی برای دانش‌آموزانی تبدیل می‌کند که نیاز بیشتری به iPad خود دارند.

اپل آیپد 10

اپل آی‌پد 10 یک مدل رنگارنگ، قدرتمند و گزینه‌ای عالی برای نوجوانان است. نه تنها توجه زیادی را به خود جلب می کند، بلکه بهترین انتخاب برای هر دانش آموزی است که خواهان قدرت و تطبیق پذیری است. ویژگی های مثبت:

چندین گزینه رنگی

پورت مدرن USB-C

ویژگی های منفی:

شارژ کردن Apple Pencil می تواند مشکل ساز باشد

بدون پشتیبانی از Apple Pencil 2

-به اندازه گزینه های دیگر قدرتمند نیست

آخرین نسخه از مدل پایه iPad اپل با طراحی جدید، گزینه های رنگی بیشتر و قدرت افزایش یافته ارائه می شود. اینها همه عالی هستند، با توجه به اینکه نسل قبلی آن هنوز هم یکی از پرفروش ترین آیپدهایی است که امروزه می توانید تهیه کنید.

آی‌پد 10 به لطف چهار رنگ مختلف آبی، زرد، صورتی و نقره‌ای، شما را بیشتر متمایز می‌کند. طراحی مدرن و مینیمالیستی دارد و منحنی های تکرارهای قبلی را کنار گذاشته و فقط در گوشه های شاسی انحنا دارد. همچنین از صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina نیز بهره می برد.

3 20

این مدل با یک لنز دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو، اما بدون Face ID وارد بازار می‌شود و مانند iPad Air 5، حسگر Touch ID در دکمه پاور تعبیه شده است تا روشن کردن iPad شما را آسان و سریع کند.

آی پد 10 با تراشه A14 Bionic اپل، 4 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی با 64 گیگابایت عرضه می شود. شما همچنین می توانید یک مدل 256 گیگابایتی را انتخاب کنید، اگر مدل وای فای را انتخاب کنید باید 599 دلار بپردازید، در حالی که نوع سلولی شما را مجبور می کند برای این نسخه حداکثر 749 دلار بپردازید.

iPad 10 همچنین با مدل‌های Apple Pencil 1 و USB-C سازگار است و به شما این امکان را می‌دهد که بین دو گزینه انتخاب کنید. علاوه بر این، اگر یک صفحه کلید جادویی به سبد خرید خود اضافه کنید، متوجه خواهید شد که این تبلت کوچک قدرتمند ممکن است تمام چیزی باشد که برای رفتن به مدرسه نیاز دارید.

Apple iPad Mini 6

قابل حمل ترین و کوچکترین آیپد اپل نیز بهترین گزینه برای یادداشت برداری در حال حرکت است. ویژگی های مثبت:

قابل حمل

از Apple Pencil 2 پشتیبانی می کند

گزینه های رنگی خوب

iPad Mini 6 یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال داشتن یک آیپد کوچک با حمل آسان و همه کاره هستند. همچنین بهترین گزینه برای کسانی است که عاشق یادداشت‌برداری هستند، زیرا در هر جایی قرار می‌گیرد و به شما امکان دسترسی آسان به Apple Pencil 2 یا USB-C را می‌دهد، که می‌توانید آن‌ها را به صورت مغناطیسی به کناره iPad Mini خود برای نگهداری وصل کنید.

iPad Mini 6 یکی از محبوب ترین به روز رسانی ها بود. بیش از دو سال طول کشید تا اپل برای همه طرفداران اپل یک تازه سازی قدرتمند بدهد. این مدل به دلیل داشتن تراشه A15 Bionic، 4 گیگابایت رم و جدیدترین iPadOS 17، می تواند بارهای سنگین را تحمل کند و عملکرد سریعی را ارائه دهد.

6 20

در واقع، به نظر می رسد این بهترین گزینه برای افرادی است که دائماً در حال حرکت هستند. اگرچه می‌توانید روی صفحه نمایش 8.3 اینچی Liquid Retina آن چند کار انجام دهید، اما ممکن است در مجموع بهترین تجربه نباشد، و قطعاً برای کسانی که دوست دارند محتوا را روی یک صفحه نمایش بزرگ طراحی کنند یا تماشا کنند، گزینه‌ مناسبی نیست.

همانطور که گفته شد، شما همچنان از مزایای داشتن یکی از بهترین آیپدها لذت خواهید برد، زیرا این مدل دارای دوربین های 12 مگاپیکسلی در جلو و پشت، دکمه پاور تعبیه شده با شناسه لمسی، طراحی باریک و حمل آسان و پشتیبانی از کیبوردهای بلوتوثی می باشد.

اپل آی‌پد نسل نهم (2021) گزینه مناسب برای کاربران معمولی

آی‌پد نسل نهم اپل بهترین گزینه برای بچه‌ها و کاربران جدید آی‌پد است، زیرا به‌طور باورنکردنی مقرون‌به‌صرفه و قدرتمندتر از بسیاری از تبلت‌های اندرویدی است. ویژگی های مثبت:

طرفداران مقرون به صرفه ترین تبلت اپل

پشتیبانی از Apple Pencil 1

-برای اولین بار کاربران iPad عالی است

ویژگی های منفی: هنوز با کانکتور لایتنینگ همراه است

iPad 9 2021 هنوز برای خرید در دسترس است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که در مورد خرید آی‌پد مطمئن نیستند. این یک آی پد نسبتاً ارزان در مقایسه با سایر iPads ها و سایر تبلت های پیشرفته اندرویدی است. معمولاً به قیمت 329 دلار به فروش می رسد و بهترین بخش آن این است که دارای چندین ویژگی است که ما فقط در مدل های رده بالا دریافت می کنیم، مانند پشتیبانی از قلم.

9 7

این مدل به لطف تراشه A13 Bionic اپل، قدرتی بیش از اندازه کافی برای انجام کارهای روزمره دارد و با صفحه نمایش 10.2 اینچی رتینا فضای بیشتری برای صفحه نمایش خواهید داشت. با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی شروع می شود که در صورت پرداخت هزینه اضافی، می توانید تا 256 گیگابایت آن را در اختیار داشته باشید. 

iPad 9 دارای چندین ویژگی جالب است، از جمله سنسور Touch ID تعبیه شده در دکمه Home، پشتیبانی از Apple Pencil 1 و صفحه کلید هوشمند اپل برای کسانی که می خواهند تبلت خود را به یک لپ تاپ قابل تبدیل تبدیل کنند.

اپل آیپد پرو 12.9 اینچی (2022)

قوی ترین و بزرگ ترین آیپد مجهز به تراشه M2 بزرگ‌ترین آی‌پد پرو اپل نیز بهترین نمایشگر را دارد و شاید بهترین گزینه برای کسانی باشد که علاقه‌مند به اجرای برنامه‌های گرافیکی فشرده هستند. ویژگی های مثبت:

نمایشگر برجسته

از Apple Pencil 2 پشتیبانی می کند

-قدرتمندترین آیپد

ویژگی های منفی:

ممکن است برای اکثر کاربران بسیار گران باشد

قابل حمل نیست

در نهایت، بهترین و بزرگ‌ترین تبلت اپل، آی‌پد پرو M2 12.9 اینچی، با همان ویژگی‌ها و قدرت فوق‌العاده‌ای که با مدل 11 اینچی، ارائه می‌شود. اولاً، این مدل برای کاربرانی که بیشترین تقاضا را دارند مناسب است، زیرا در مقایسه با نوع کوچک‌تر Pro، از فناوری بهتری برخوردار است.

شما یک صفحه نمایش 12.9 اینچی Liquid Retina XDR دریافت می کنید که حداکثر 1600 نیت روشنایی و ویژگی های پیشرفته ای مانند ProMotion، True Tone و رنگ گسترده P3 را ارائه می دهد که آن را به ابزاری عالی برای مشاهده و ویرایش محتوا تبدیل می کند.

همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به بازی و استفاده از برنامه های گرافیکی است، زیرا با تراشه M2 اپل با پردازنده مرکزی 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی 10 هسته ای همراه با 8 یا 16 گیگابایت رم بسته به فضای ذخیره سازی ارائه می شود. 

دریافت نسخه پایه با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی، 8 گیگابایت رم برای شما به ارمغان می آورد، در حالی که با استفاده از مدل های ذخیره سازی 1 ترابایتی و 2 ترابایتی، 16 گیگابایت رم برای شما در نظر گرفته می شود.

10 9

iPad Pro 12.9 اینچی اپل عالی است زیرا از جدیدترین لوازم جانبی برای iPad شما، از جمله Apple Pencil 2 و مدل‌های USB-C، صفحه کلید جادویی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند تا iPad شما را به بهترین ابزار بهره‌وری تبدیل کند که می‌توانید با آن تهیه کنید.

 بهترین بخش این است که iPadOS به شما کمک می کند تا محتوا را ویرایش کنید علاوه بر این، می توانید از پشتیبانی 5G بهره مند شوید، به این معنی که می توانید همیشه بدون نیاز به جستجوی شبکه بی سیم ، متصل باشید.

بهترین آی پد برای دانش آموزان در سال 2024

چندین مدل آی‌پد عالی در بازار وجود دارد، اما بهترین آنها به هدف شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید تبلت شما بهترین عملکرد را داشته باشید، iPad Air 5 بهترین گزینه است. زیرا شامل چندین ویژگی ممتاز است که در مدل‌های پایه یا آی‌پد مینی کوچک‌تر دریافت نمی‌کنید، از جمله یک بوم 10.9 اینچی که برای هر چیزی که بخواهید عالی خواهد بود. و به اندازه مدل های Pro گران نیست، که می تواند برای کاربران معمولی بسیار قدرتمند باشد.

لوازم جانبی گوشی های هوشمند اعم از لوازم جانبی گوشی های سامسونگ و لوازم جانبی گوشی های شیائومی و گوشی های اپل را با کیفیت اورجینال از فروشگاه تخصصی فارس کالا سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا