logo

بهترین گوشی های کوچک برای سال 2024

اگر فبلت‌ های صفحه‌ نمایش بزرگ امروزی برای شما زیادی سایز بزرگ هستند، به گوشی‌ های مورد بررسی ما که به راحتی در دست و جیب شما جای می‌گیرند، نگاهی بیندازید. اندازه تلفن‌های هوشمند به آرامی در حال افزایش است و ما اکنون در نقطه‌ ای هستیم که استفاده از اکثریت آن‌ ها تنها با یک دست دشوار است.

پرچمداران بزرگ هستند. اپل و سامسونگ بهترین دوربین‌ ها، بزرگترین باتری‌ ها و بزرگ‌ ترین فضای ذخیره‌ سازی خود را به ترتیب برای تلفن‌ های 3 اینچی در مدل‌های Max و Ultra خود رزرو می‌ کنند. اما هنوز هم می‌ توان گوشی‌ های کوچک و خوبی را پیدا کرد که در دستان شما جای می‌ گیرد، تمام ویژگی‌ های مورد نظرتان را در اختیار شما قرار می‌ دهد و به‌طورکلی به ضرر شما نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، اینها بهترین گوشی های کوچکی هستند که ما بررسی کرده ایم. در ادامه این مقاله با فارس کالا همراه باشید.

Apple iPhone 15 Pro

آیفون 15 پرو اکثر ویژگی‌ های پرچمدار پرو مکس اپل را در اندازه‌ ای گنجانده است که درک آن بسیار آسان‌تر است. این دستگاه بر روی پیشرفته‌ ترین تراشه A17 Pro اپل کار می‌ کند، کیفیت تصویر و ویدیوی عالی را ارائه می‌ دهد، از یک قاب تیتانیومی درجه یک بهره می‌ برد و صفحه‌ نمایش واضحی با نرخ تازه‌ سازی تطبیقی تا 120 هرتز دارد. یک دکمه عمل فیزیکی قابل تنظیم و USB Type-C 3.2 Gen 2 (هر دو جدید برای این نسل) تجربه را کامل می کنند.  اگر یک آیفون رده بالا می خواهید که در جیب شما جا شود، آیفون 15 پرو بهترین راه حل است. دوربین تتراپریسم 5 برابری پرو مکس و کمی عمر باتری را از دست می‌ دهید، اما اگر می‌خواهید تلفنی را داشته باشید که استفاده از آن در یک دست راحت باشد، می‌توانید آن را جبران کنید. قاب گوشی Apple iPhone 15 Pro مدل پشت کریستالی محافظ لنزدار با بهترین قیمت در فارس کالا.

Apple iPhone 15 Pro

مزایا :

اندازه جمع و جور
قدرت پردازش زیاد
دکمه اکشن قابل تنظیم
ویژگی های پیشرفته USB-C
دوربین های عالی
فیلمبرداری حرفه ای

معایب :

عمر باتری کوتاه تر از iPhone Pro Max
زوم اپتیکال کمتری نسبت به iPhone Pro Max

Samsung Galaxy S23

گلکسی اس 23 سامسونگ اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام برای پردازنده گلکسی، مودم سریع X70، 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را در قاب با اندازه مناسب خود بسته بندی می کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی نیز عکس‌ های واضح و پر جنب و جوش می‌ گیرد، در حالی که پنل +FHD آن 1750 نیت حداکثر روشنایی در فضای باز و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می‌ دهد. عمر باتری بهتر از حد متوسط است، در حالی که شارژ بی سیم راحت است. اگر اندروید را به iOS ترجیح می دهید، گلکسی S23 بهترین گوشی جمع و جور است که می توانید بخرید. و از آنجایی که سامسونگ چهار سال به‌ روزرسانی‌ های سیستم‌ عامل را متعهد شده است، برای مدت طولانی نگران پیدا کردن گوشی کوچک دیگری نخواهید بود. گلس گوشی Samsung Galaxy S23 مدل Super D را با بهترین قیمت در فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

Samsung Galaxy S23

مزایا :

اندازه جیبی مناسب
عملکرد قوی
عمر باتری خوب
دوربین های قابل احترام
قیمت مناسب

معایب :

سرعت شارژ کندتر از S23+ و S23 Ultra
بدون پشتیبانی از باند فوق العاده (UWB)

Samsung Galaxy Z Flip 5

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 شما را مجبور نمی کند به نام کاربردی بودن صفحه نمایش را کنار بگذارید: تا می شود تا به راحتی در جیب شما قرار گیرد و با باز کردن آن یک صفحه نمایش 6.7 اینچی را بزرگ می کند. نمایشگر بیرونی برای همه چیز از گرفتن عکس های سلفی گرفته تا تعامل با ویجت ها مفید است، در حالی که رتبه IPX8 گوشی، پنل های Gorilla Glass Victus 2 در جلو و پشت و لولای صاف تاشو آن را به اندازه کافی بادوام می کند. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی کوالکام همه چیز را روان نگه می دارد. اگر می‌ خواهید کوچک‌ ترین تلفن ممکن را حمل کنید، شکست دادن Galaxy Z Flip 5 کار سختی است. این گوشی جمع و جور یک تلفن تاشو را با ویژگی‌ های پیشرفته یک تلفن هوشمند سنتی ترکیب می‌ کند.

Samsung Galaxy Z Flip 5

مزایا :

طراحی و پرداخت زیبا
اجرای فوق العاده
صفحه نمایش های شارپ

معایب :

عملکرد صفحه نمایش بیرونی به طور پیش فرض محدود است
تداوم ضعیف برنامه بین صفحه نمایش

Apple iPhone SE (2022)

آیفون SE اپل دارای آخرین مشخصات یا پیشرفته ترین طراحی نیست، اما ورود مقرون به صرفه ای به اکوسیستم iOS و در میان مناسب ترین گوشی ها برای استفاده با یک دست است. پردازنده A15 آن هنوز برای اکثر کارها به اندازه کافی سریع است و دوربین عقب آن در نور کافی به خوبی کار می کند. عمر باتری کمی عقب تر از زمان است، اما این یک معامله شکن نیست. اگر آیفون 15 از بودجه شما خارج است، آیفون SE مقرون به صرفه ترین راه برای تجربه سیستم عامل موبایل اپل در طراحی فشرده است. و اگر از طرفداران Face ID نیستید، دکمه Touch ID یکپارچه باید یک منظره خوشایند باشد.

Apple iPhone SE 2022

مزایا :

مقرون به صرفه ترین آیفون جدید
عملکرد سریع
از T-Mobile و Verizon باند میانی 5G پشتیبانی می کند
عمر باتری بیشتر نسبت به مدل قبلی

معایب :

طراحی بدنه قدیمی
بدون حالت شب در دوربین
فاقد پشتیبانی از 5G باند میانی AT&T با فرکانس 3.45 گیگاهرتز است
کوتاه ترین عمر باتری هر مدل آیفون فعلی

Nokia 2780 Flip

2780 فلیپ نوکیا یک تلفن صوتی ارزان قیمت با چند امکانات مدرن مانند Wi-Fi، رادیو FM و دوربین عقب قابل عبور است. ما دوست داشتیم عمر باتری بهتر و سیستم‌عامل نرم‌تری داشته باشیم، اما هیچ‌کدام از این معایب، هدف اصلی تلفن از برقراری تماس را کاهش نمی‌دهد. اگر سادگی گوشی تاشو قدیمی خود را از دست داده اید، این مدل نوکیا باید جذاب باشد. آنچه را که برای انجام آن نیاز دارد به خوبی انجام می دهد و اگر به سادگی به یک تلفن برای تماس های صوتی نیاز دارید، انتخاب خوبی است.

Nokia 2780 Flip

مزایا :

کیفیت تماس خوب
اتصال Wi-Fi
رادیو FM
مقرون به صرفه

معایب :

سیستم عامل کمی بد است
ارسال پیامک گروهی می تواند بهتر باشد
چندین برنامه کلیدی وجود ندارد
عمر باتری متوسط

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا