logo

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 11

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 11

مزایا:

طراحی فوق العاده
صفحه نمایش فوق العاده
قیمت رقابتی

معایب :

عملکرد ضعیف در بازی
 دوربین متوسط

Redmi Note 11

بررسی Xiaomi Redmi Note 11: آنچه باید بدانید

شیائومی کمپانی است که هر بخش از بازار را هدف قرار می دهد، از سری پرچمدار Mi گرفته تا محدوده ارزان اما سریع پوکو. با این حال، این یکی از جدیدترین تولیدات از سری Redmi Note است که چشم انداز این شرکت را از زیبایی اقتصادی ارائه می دهد. به عبارت دیگر، گوشی‌ ها مانند یک گوشی پرچمدار به نظر می‌ رسند، اما در بخش داخلی اینطور نیستند. این بار، شما به یک گوشی 6.43 اینچی با صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED و آرایه دوربین چهارگانه در پشت نگاه می کنید. پردازنده میان رده Qualcomm Snapdragon 680 که توسط 6 گیگابایت رم پشتیبانی می شود، نیروبخش است. 5G وجود ندارد، اما دارای رتبه مقاومت در برابر آب IP53 است و دارای باتری سخاوتمندانه 5000 میلی آمپر ساعتی است.

Redmi Note 11 1

طراحی

همانطور که گفته شد، شیائومی هنر ساختن حتی ارزان‌ ترین گوشی‌ هایش را مانند پرچم‌ داران تا حد زیادی کامل کرده است و Redmi Note 11 در این زمینه یک استاد است. در حالی که گزینه‌ هایی مانند نوکیا و موتورولا به خوبی از آن استفاده می‌ کنند. در قسمت جلویی یک صفحه نمایش 6.43 اینچی با حاشیه های بسیار نازک در اطراف تسلط دارد – قاب کمی ضخیم تر دارد، اما ما هنوز در مورد نیم سانتی متر صحبت می کنیم. این یک بریدگی حفره در بالای صفحه نمایش در مرکز دارد، بنابراین فضای بسیار کمی برای چیزی به جز صفحه نمایش استفاده می شود.

آن را برگردانید و متوجه شیک بودن آن خواهید شد. گوشی در دست احساس خوبی دارد، حتی اگر تا حدودی مستعد لک شدن باشد. آرایه دوربین چهارگانه به خوبی در یک مستطیل بزرگ در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است: سنسور بزرگ و اصلی 50 مگاپیکسلی در یک سوم بالایی قرار دارد و سه لنز باقیمانده و فلاش به صورت مربعی در زیر ردیف شده اند. ظاهر جذاب و شیکی دارد. علاوه بر زیبایی کلی، شیائومی برای بسیاری از نظر طراحی امتیاز کسب می کند. برخلاف بسیاری از گوشی‌ های مقرون‌ به‌ صرفه، نوعی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با محافظت IP53 ارائه می‌ دهد و جک هدفون 3.5 میلی‌ متری را نیز حفظ می‌ کند.

Redmi Note 11 همچنین دارای پشتیبانی از دو سیم کارت و توسعه کارت microSD است و برخلاف بسیاری از گوشی های دیگر، شما را مجبور نمی کند بین این ویژگی ها یکی را انتخاب کنید: در صورت تمایل می توانید دو سیم کارت و یک کارت microSD اضافه کنید. به طور خلاصه: امتیازات برتر شیائومی در طراحی. گلس فول Xiaomi Redmi Note 11 را با بهترین قیمت از فارس کالا خریداری کنید.

Redmi Note 11 4

نمایشگر

صفحه نمایش Redmi Note 11 یک عدد AMOLED 6.43 اینچی با رزولوشن 2400 x 1080 است که حدود 409 پیکسل در هر اینچ به آن می دهد. همچنین قادر به نرخ نوسازی 90 هرتز است، اگرچه این چیزی است که شما باید آن را انتخاب کنید زیرا به طور پیش فرض 60 هرتز است. و این یک صفحه نمایش عالی است. 95.4 درصد از وسعت sRGB را با حجم 95.8 درصد پوشش می دهد، به این معنی که طیف کاملی از رنگ ها را به شیوه ای دقیق و پر جنب و جوش نمایش می دهد. اگرچه این فناوری OLED است، اما هنوز به 428cd/m² قابل احترام می رسد، به این معنی که باید در همه روزها به جز روشن ترین آنها قابل خواندن باشد. کنتراست با فناوری OLED نیز عالی است.

Redmi Note 11 6

.

Redmi Note 11 8

دوربین

شیائومی ردمی نوت 11 کمتر از چهار دوربین در پشت دارد. اینها شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8) هستند که توسط یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی (f/2.2) و دو سنسور 2 مگاپیکسلی (f/2.4) پشتیبانی می‌شوند: یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری برای عمق. روی کاغذ که همه چیز خیلی خوب به نظر می رسد،  همانطور که از تصویر زیر می بینید، که در یک روز نه چندان روشن گرفته شده است، همه چیز کمی رنگ پریده تر و شسته تر از آنچه باید به نظر می رسد. بزرگنمایی نشان می‌ دهد که جزئیات وجود دارد. همانطور که انتظار دارید، برخی از جزئیات از بین رفته است، اما با توجه به نور رو به کاهشی که باید با آن کار کنید، تلاش بدی نیست. اما باز هم، نوکیا G50 لبه بسیار کمی دارد و جزئیات بیشتری را لمس می‌کند و کنتراست افزایش یافته باعث می شود که در مجموع عکس دلپذیرتری داشته باشید.

Redmi Note 11 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا