logo

بهترین لوازم جانبی Google Pixel 8 Pro

Google Pixel 8 Pro گوشی هوشمند کاملاً توانمندی است، با این حال لوازم جانبی بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانند Pixel 8 Pro را به یک گوشی هوشمند جذاب‌تر تبدیل کنند. این لوازم جانبی همچنین به شما این امکان را می دهند که از تمام ویژگی های پیکسل 8 پرو جدید بهره ببرید. در این مقاله از فارس کالا ما بهترین لوازم جانبی موجود برای Google Pixel 8 Pro را گردآوری کرده‌ایم که می تواند راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.

قاب سیلیکونی گوگل Google pixel 8 pro AM AH

1 6

قاب سیلیکونی گوگل برای Pixel 8 Pro واقعاً زیباست. گوگل همچنین آن را در چند رنگ دیگر از جمله چینی، زغالی و نعنایی عرضه می کند. برخلاف بسیاری از کیس های سیلیکونی موجود در بازار، این کیس کثیفی و گرد و غبار را جذب نمی کند اما به اندازه قاب‌های سیلیکونی که من از سامسونگ و اپل استفاده کرده‌ام، بد نیست. همچنین چسبندگی بسیار خوبی را اضافه می کند، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد افتادن احتمالی گوشی خود نخواهید داشت. 

 آداپتور Spigen MagFit با سازگاری MagSafe

2 5

ممکن است این ویژگی مورد نظر همه نباشد، اما با اطمینان می توانم بگویم که این چیزی است که شما باید بخواهید. MagSafe یک ویژگی فوق العاده است و از آنجایی که می توانید آن را به راحتی در Pixel 8 Pro اضافه کنید. با آداپتور MagFit Spigen، می‌توانید به راحتی آهن‌ربایی را به پشت Pixel 8 Pro خود بچسبانید و از سازگاری MagSafe در Android برخوردار باشید.

این بدان معنی است که شما می توانید از آن برای شارژرهای MagSafe، بسته های باتری MagSafe و موارد دیگر استفاده کنید. Spigen نصب آن را بسیار آسان کرده است. در واقع، نصب آن روی پیکسل 8 پرو تنها چند دقیقه طول کشید. اکنون، تنها نقطه ضعف این است که آداپتور MagFit به اندازه کافی قوی نیست که بتواند با کیس به خوبی کار کند.

یک ترفند این است که آن را به پشت کیس خود اضافه کنید. این بدان معناست که هر بار که تلفن خود را برمی دارید آهنربا را خواهید دید. امیدواریم در سال 2024 شاهد عرضه گوشی های بیشتری با Qi2 باشیم که پشتیبانی MagSafe را برای گوشی های بیشتری به ارمغان می آورد.

بهترین استند بی سیم: Google Pixel Stand (نسل دوم)

Google Pixel Stand اساسا یک شارژر بی سیم گران قیمت برای پیکسل شما است. Pixel Stand به شما امکان می‌دهد Pixel خود را در حالت ایستاده شارژ کنید. بنابراین، در حالی که به صورت بی سیم شارژ می شود، همچنان می توانید از تلفن خود استفاده کنید. گوگل همچنین دارای چند ویژگی هوشمند بسیار جالب است که در Pixel Stand تعبیه شده است.

به نوعی به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می‌شود، جایی که هنگام شارژ شدن، عکس‌های فوری از دستیار Google و دستگاه‌های Nest شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید در طول جلسات Google Meet از آن استفاده کنید و آن را شارژ نگه دارید. زیرا، همانطور که همه ما می دانیم، Google Meet مقدار زیادی از شارژ باتری را مصرف می کند.

3 4

چیزی که Pixel Stand را بسیار همه کاره جلوه می دهد این واقعیت است که Pixel Buds شما را نیز شارژ می کند، اما متأسفانه Pixel Watch شما را شارژ نمی کند. و این به این دلیل است که ساعت پیکسل بسیار کوچک است و همچنین از پین برای اتصال به شارژر خود استفاده می کند. اما اگر تلفن Pixel و Pixel Buds دارید که می‌خواهید شارژ کنید، این استند پیکسل همچنان گزینه خوبی است.

برای خرید لوازم جانبی گوشی گوگل پیکسل 8  و گوگل پیکسل 8 پرو می توانید به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

بهترین پک باتری: نانو پاور بانک Anker

4 3

پاور بانک نانو Anker یک پک باتری بسیار کوچک است که ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی دارد. اما چیزی که این بسته باتری را بسیار عالی می کند صفحه نمایش آن است. بله، Anker یک نمایشگر روی بسته باتری خود قرار داده است. که این نمایشگر می تواند به شما نشان دهد که چه مقدار از درصد باتری باقی مانده است.

این بسیار مفیدتر از قضاوت در مورد ظرفیت باقی مانده توسط چهار چراغ LED چشمک زن است. همچنین به شما نشان می‌دهد که چه مدت می‌تواند چیزی را که به برق متصل است شارژ کند. یا اینکه چقدر طول می‌کشد تا باتری کاملاً شارژ شود. 

Anker همچنین یک کابل USB-C تعبیه شده در اینجا دارد . چند پورت دیگر نیز وجود دارد، از جمله یک پورت USB-C که ورودی و خروجی را انجام می‌دهد و همچنین یک پورت USB-A. این بسته باتری در رنگ های متنوعی عرضه می شود. 

بهترین ساعت هوشمند: Google Pixel Watch 2

5 4

گوگل پیکسل واچ 2 بهترین ساعت هوشمندی است که می توانید با گوشی پیکسل 8 پرو جفت کنید. این در واقع یک ارتقاء واقعاً قابل توجه نسبت به ساعت اصلی پیکسل است. به لطف پردازنده جدیدتر، که آن را بسیار سریعتر و کارآمدتر می کند. این ساعت 41 میلی‌متری است که به دلیل حاشیه‌های بزرگ اطراف صفحه‌نمایش، در واقع کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

 اندازه این ساعت ممکن است برای بسیاری از مردان کمی بیش از حد کوچک باشد اما برای زنان، اندازه آن عالی  است. زیرا به هر حال خانم ها معمولا مچ های کوچکتری دارند. Pixel Watch 2 دارای Fitbit داخلی است، بنابراین در واقع بیشتر یک ردیاب Fitbit است تا یک ساعت هوشمند. اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند فعالیت و تمرینات روزانه شما را ردیابی کند، واقعاً هیچ ساعت هوشمندی وجود ندارد که بهتر از این ساعت کار کند.

همچنین با شش ماه Fitbit Premium ارائه می شود. Wear OS 4 در Pixel Watch 2 قرار دارد، که نسبت به Wear OS 2 یک ارتقاء بسیار بزرگ است. برخی از برنامه های بسیار خوب برای Wear OS 4 وجود دارد که اخیراً راه اندازی شده اند، از جمله Gmail. بنابراین می توانید ایمیل های خود را مستقیماً از مچ دست خود بررسی کنید، که واقعاً خوب است.

بهترین شارژر دیواری: شارژر Spigen GaN 65W USB-C

6 3

شارژر Spigen GaN 652 65W USB-C یک شارژر جدید GaN است که مزایای زیادی را ارائه می دهد. با استفاده از نیترید گالیوم در داخل شارژر به جای سیلیکون، می تواند شارژر را خنک نگه دارد و در عین حال از فضای کمتری استفاده می کند. بنابراین، به نوبه خود، شرکت هایی مانند Spigen می توانند شارژر سریع تری را ارائه دهند.

این یک شارژر دو پورت از Spigen است که دو پورت USB-C را ارائه می دهد. و در مجموع تا 65 وات توان دارد، به این معنی که در هر پورت 65 وات دریافت نخواهید کرد. اگر از یک پورت استفاده کنید، 65 وات کامل را دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر از هر دو استفاده می کنید، یکی 40 وات و دیگری 25 وات می گیرد.

اما نکته مهمی که در اینجا باید به خاطر داشته باشید این است که پیکسل 8 پرو توانایی شارژ سریعتر از 30 وات را ندارد. این شارژر USB-C است، بنابراین می تواند چیزهای دیگری مانند تبلت، لپ تاپ و حتی ساعت هوشمند شما را شارژ کند. 

بهترین هدفون: Google Pixel Buds Pro

Pixel Buds Pro گوگل یکی از بهترین هدفون هایی هستند که می توانید بخرید. این هدفون ها در واقع نسبت به رقبا بسیار ارزان تر هستند. گوگل Pixel Buds Pro را در رنگ های زغالی، چینی، مرجانی و مه آلود عرضه کرده است. صدای این هدفون ها واقعا خوب است و از بهترین هدفون هایی هستند که من تا به حال استفاده کرده ام.

تنها مواردی که واقعاً می توانند اینها را شکست دهند، سونی WF-1000XM5 است. گوگل همچنین یک EQ را در نظر گرفته است که کاربران می توانند آن را تنظیم کنند تا صدایی عالی را برای خود دریافت کنند. بنابراین شما می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. اینها هدفون‌های Google هستند، و کارهایی بیشتر از پخش موسیقی یا پادکست برای شما انجام می‌دهند. 

7 3

Google Assistant داخلی است، بنابراین می‌توانید آخرین اعلان‌های خود را در گوش خود بشنوید و همچنین به پیام‌ها و مواردی از این دست پاسخ دهید. اینها Pixel Buds “Pro” هستند، به این معنی است که شما بهترین تجربه شنیداری را خواهید داشت. در کل اینها بهترین هدفون هایی هستند که می توانید در حال حاضر برای Pixel 8 Pro بخرید.

بهترین شارژر خودرو: شارژر خودرو Baseus 65W USB-C

8 3

 

شارژر اتومبیل Baseus 65W USB-C دارای سه پورت شامل دو پورت USB-C و یک پورت USB-A. بنابراین می توانید چندین دستگاه را در خودرو به طور همزمان شارژ کنید. این شامل حداکثر 25 وات در اولین درگاه USB-C، حداکثر حداکثر 20 وات در درگاه USB-C دوم، و همچنین حداکثر 20 وات در درگاه USB-A است. 

اما متأسفانه با استفاده از یک پورت، نمی توانید بیش از 65 وات دریافت کنید. Baseus از یک فرآیند اتلاف حرارت جدید استفاده می کند که دمای این شارژر خودرو را پایین نگه می دارد. به طوری که دستگاه های شما می توانند به سرعت شارژ شوند. این ویژگی در هنگام شارژ چندین دستگاه بسیار مهم است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا