logo

بهترین iPad اپل برای خرید در ژانویه 2024

 چهار خط مختلف تولید iPad وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. iPad، iPad Air، iPad Mini و iPad Pro که همه اینها برای موارد استفاده مختلف و افراد مختلف ساخته شده اند. iPad Air یا Mini  برای کسانی است که در آموزش و مدارس هستند. iPad Pro بیشتر برای آن دسته از کاربران حرفه‌ای است که ممکن است از آن برای جایگزینی لپ‌تاپ خود استفاده کنند.

به همین دلیل است که ما با این راهنمای خرید برای iPad آمده ایم. تا به شما کمک کنیم بهترین iPad را برای استفاده خود بخرید. در این مقاله از فارس کالا  بهترین iPad اپل برای خرید در ژانویه 2024 آورده شده است.

iPad Air (نسل پنجم) بهترین آی پد برای اکثر مردم

1 5

این آی‌پد ایر با صفحه‌نمایش 10.9 اینچی عرضه می‌شود، اما برای شروع با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است. بنابراین می توانید به مدل 256 گیگابایتی بروید که 150 دلار بیشتر است و با قیمت 749 دلار عرضه می شود. متأسفانه، اپل مدل 128 گیگابایتی را برای iPad Air ارائه نمی دهد. این آیپد ایر بسیار قدرتمند است و تراشه M1 درون آن قرار دارد، درست همان تراشه ای است که مک را تامین می کند.

این یک تراشه بسیار قدرتمند است و از آنجایی که دارای M1 است، Stage Manager روی iPad Air در داخل سیستم عامل iPad کار می کند. Stage Manager به شما امکان می دهد پنجره های شناور را در iPad خود باز کنید و چندین برنامه را همزمان روی صفحه نمایش باز کنید. اگر قصد دارید از آن به عنوان جایگزین لپ تاپ استفاده کنید، می تواند بسیار مفید باشد.

در مورد استفاده از این به عنوان جایگزین لپ تاپ، iPad Air همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو و پشت است. که برای برقراری تماس‌های مهم زوم و تماس‌های Google Meet در حین حرکت عالی است. اگر در حال حرکت هستید، گزینه اتصال 5G وجود دارد. در نهایت، آی‌پد ایر (نسل پنجم) از اپل پنسیل نسل دوم و مداد جدید اپل (USB-C) نیز پشتیبانی می‌کند.

ما توصیه می کنیم که اپل پنسیل معمولی نسل دوم را تهیه کنید، زیرا تجربه بسیار بهتری است. نه تنها به صورت مغناطیسی شارژ می شود، بلکه دارای حساسیت فشاری است که برای هنرمندان و یادداشت برداران بسیار عالی است.

iPad (10th Gen)  بهترین iPad ارزان

2 4

آی‌پد نسل دهم بهترین آی‌پد ارزانی است که امروزه می‌توانید بخرید. این ارزان ترین آیپد جدید موجود است که دارای درگاه USB-C است و همچنان از Apple Pencil اصلی پشتیبانی می‌کند که از طریق لایتنینگ شارژ می‌شود. بنابراین، برای استفاده از Apple Pencil با این iPad به چند دانگل نیاز دارید. اما خوشبختانه، اپل این کار را کمی آسان‌تر کرده است.

زیرا می‌توانید Apple Pencil (USB-C) را تهیه کنید و فقط به یک کابل برای همگام‌سازی و شارژ اپل پنسل خود نیاز دارید. این iPad بسیار خوب است، همه چیز در نظر گرفته شده است. این همان اندازه آی‌پد ایر است و 10.9 اینچ عرضه می‌شود، اگرچه نمایشگر آن چندان خوب نیست، به همین دلیل اپل توانست قیمت را در اینجا پایین نگه دارد. همچنین دارای چیپست A14 Bionic است که در سری آیفون 12 قرار داشت.

شاید جالب ترین جنبه این آی پد این واقعیت باشد که اپل یک دوربین جلوی افقی در اختیار ما قرار داده است که برای Zoom، Google Meet و Facetime در مکان مناسبی نیست. این ای پد دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو و پشت دارد، بنابراین می‌توانید از آن برای عکس‌برداری استفاده کنید، اما ما این کار را توصیه نمی‌کنیم. جالب اینجاست که نسل دهم آیپد دارای صفحه کلید جادویی مخصوص به خود است.

که به گفته بسیاری بهتر از صفحه کلید جادویی واقعی موجود برای مدل های آیپد پرو و ایر است. آی‌پد نسل دهم، بسیار شبیه به آی‌پد ایر، تنها در 64 گیگابایت و 256 گیگابایت عرضه می‌شود که تفاوت قیمتی بین این دو 150 دلار است و قیمت آن از 599 دلار شروع می شود.

آیپد پرو 12.9 بهترین iPad برای جایگزینی لپ تاپ

3 3

آیپد پرو 12.9 مدل 2022 است که دارای چیپست ارتقا یافته M2 است که به آن امکان دسترسی به برخی از ویژگی ها مانند Stage Manager را می دهد. اپل همچنین آن را به WiFi 6E مجهز کرده است که سرعت وای فای فوق العاده سریعی را در اختیار شما قرار می دهد. البته، این در صورتی است که وای فای شما واقعاً از WiFi 6E و سرعت های آن پشتیبانی می کند.

دو مدل iPad Pro وجود دارد، اما دلیل انتخاب مدل 12.9 اینچی نمایشگر است. که نه تنها بزرگتر است، بلکه این نمایشگر مینی ال ای دی بسیار شبیه مک بوک پروهای جدید با چیپست M2 Pro و M2 Max در داخل آن است. این آیپد برای کسانی که از iPad خود در خارج استفاده می کنند یا محتوای HDR زیادی را روی آنها تماشا می کنند عالی است.

این آیپد دوربین از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو و پشت برای فیس تایم و گرفتن عکس استفاده می کند. همچنین یک دوربین 10 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت، همراه با سنسور LiDAR برای عمق و موارد AR موجود است. با Stage Manager و این صفحه نمایش 12.9 اینچی، فضای زیادی برای استفاده همزمان از چندین برنامه در اختیار شما قرار می دهد.

آیپد پرو 12.9 به طور پیش فرض در 128 گیگابایت عرضه می شود که از 1099 دلار شروع می شود. متأسفانه  iPad Pro فقط در رنگ‌های خاکستری فضایی و نقره‌ای موجود است. اما فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهد. گزینه های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی نیز موجود است که تا 2199 دلار افزایش می یابد. این مقدار فضای ذخیره‌سازی خوبی است، اما واقعاً تنها زمانی مورد نیاز است که بخواهید از آن به عنوان لپ‌تاپ خود استفاده کنید.

آیپد پرو 11

4 2

اپل همچنین آیپد پرو را در مدل کوچکتر 11 اینچی دارد. این در واقع همان آیپد مدل 12.9 اینچی به جز صفحه نمایش است. در حالی که iPad Pro 12.9 دارای صفحه نمایش Liquid Retina XDR است، اما 11 اینچی فقط دارای صفحه نمایش Liquid Retina است. که هنوز یک صفحه نمایش عالی است، اما این یک پنل LCD به جای میکرو LED است. 

این چیپست مشابه M2 را دارد که در همه مک‌های فعلی (البته منهای iMac) یافت می‌شود و آن را تبدیل به یک iPad بسیار قدرتمند می‌کند. همچنین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو و پشت برای گرفتن عکس و تماس ویدیویی است. اپل همچنین یک دوربین 10 مگاپیکسلی فوق عریض در قسمت پشتی قرار داده است که برای گرفتن عکس های فوق عریض استفاده می شود. 

هم از نسل دوم Apple Pencil و هم از Apple Pencil (USB-C) پشتیبانی می شود، ما به شدت به دلیل حساسیت به فشار و شارژ، نسل دوم Apple Pencil را نسبت به مدل USB-C توصیه می کنیم. USB-C در اینجا با Thunderbolt وجود دارد، بنابراین می توانید به سرعت فایل ها را به دستگاه های دیگر منتقل کنید.  قیمتش آیپد پرو 11 حدود 300 دلار کمتر از مدل 12.9 اینچی است.

  که با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با این قیمت شروع می شود. و تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد که برای شما 1899 دلار هزینه دارد. اکثر مردم به بیش از 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز نخواهند داشت، مگر اینکه بخواهید از آن به عنوان جایگزین لپ تاپ استفاده کنید.

iPad Mini (6th Generation) بهترین iPad برای مطالعه و سفر

5 3

آیپد مینی در کمال تعجب یکی از محبوب ترین آیپدهای اپل است که با توجه به اندازه آن تعجب آور است، زیرا دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی است که فقط یک اینچ و نیم بزرگتر از محبوب ترین مدل آیفون اپل  یعنی  Pro Max است. اما بسیاری این iPad Mini را دوست دارند زیرا برای سفر و خواندن کتاب‌های الکترونیکی و همچنین تماشای محتوا در حین حرکت عالی است.

مخصوصا خلبانان عاشق این iPad هستند، زیرا به اندازه کافی کوچک است و بدون هیچ مشکلی در کابین جا می شود. آی‌پد مینی در این مرحله کمی قدیمی‌تر است، اما در کمال تعجب، چیپست جدیدتری نسبت به آی‌پد معمولی دارد که تنها 50 دلار ارزان‌تر است. آیپد مینی از چیپست A15 Bionic بهره می برد. که اولین بار در سال 2021 در سری آیفون 13 عرضه شد.

همچنین دارای دوربین های 12 مگاپیکسلی در جلو و پشت برای عکس گرفتن و همچنین استفاده از آن برای تماس های ویدیویی در Facetime، Zoom و Google Meet است. همچنین دارای Touch ID است، دقیقاً مانند هر iPad دیگری که iPad Pro نیست. راستش را بخواهید، این بهترین راه برای احراز هویت است. 

این آی‌پد همچنین از Apple Pencil نسل دوم و Apple Pencil (USB-C) پشتیبانی می‌کند، اما از نسل اول Apple Pencil پشتیبانی نمی‌کند، زیرا لایتنینگ است. آیپد مینی در دو ظرفیت ذخیره سازی عرضه می شود. که 64 گیگابایت برای 499 دلار یا 256 گیگابایت برای 649 دلار است. اپل همچنین اتصال 5G را با قیمت 150 دلار دیگر (به علاوه آنچه که اپراتور شما قرار است از شما هزینه کند) ارائه می دهد. در نهایت آیپد مینی در چهار رنگ خاکستری فضایی، صورتی، بنفش و نور ستاره ای عرضه می شود.

لوازم جانبی انواع گوشی های هوشمند از گلس موبایل تا قاب و گارد و شارژر و کابل و ….. را با قیمت مناسب از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید. فارس کالا یک مرکز تخصصی فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت است که تمام نیاز مشتریان با انواع سلیقه ها را برطرف می کند. در این فروشگاه می توانید محصولات اورجینال را با قیمت مناسب سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا