logo

اپل مشکل گرم شدن بیش از حد آیفون 15 را رفع کرده است

اپل مشکل گرم شدن بیش از حد آیفون 15 را رفع کرده است

اپل یک آپدیت سیستم iOS 17 را منتشر کرده است که شامل اصلاحی برای جلوگیری از داغ شدن نامطلوب آیفون 15 است. طبق یادداشت‌ های همراه انتشار، iOS 17.0.3 به مشکلی رسیدگی می‌ کند که ممکن است باعث شود آیفون گرم‌ تر از حد انتظار کار کند. این غول فناوری یک باگ نرم افزاری و سایر مشکلات مرتبط با برنامه های محبوب مانند اینستاگرام و اوبر را به دلیل داغ شدن مدل های آیفون 15 اخیراً عرضه شده خود و ایجاد شکایات در مورد داغ شدن بیش از حد برای رسیدگی مقصر دانست.

اپل مشکل گرم شدن بیش از حد آیفون 15 را رفع کرده است
 

ما شرایطی را شناسایی کرده‌ ایم که می‌ تواند باعث شود آیفون گرم‌تر از حد انتظار کار کند.” گرم شدن آیفون های جدید در چند روز اول استفاده یا زمانی که با اطلاعات پشتیبان ذخیره شده در فضای ابری بازیابی می شوند، غیرعادی نیست – مشکلاتی که اپل از قبل برای کاربران مشخص کرده است. هنگام استفاده از برنامه‌ هایی مانند بازی‌ های ویدیویی و فناوری واقعیت افزوده که به قدرت پردازش زیادی نیاز دارند، دستگاه‌ ها همچنین می‌ توانند داغ شوند، اما مشکلات گرمایش مدل‌های آیفون 15 فراتر از آن شرایط معمولی است. برای خرید قاب آیفون 15 پرو مکس مدل اسپیگن با قیمت مناسب به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

اپل در تایید خود تاکید کرد که این مشکل به پردازنده جدید یا محفظه تیتانیومی آن مربوط نمی شود که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رده بالا را در خود جای داده است. اپل همچنین گمانه زنی ها مبنی بر اینکه مشکل گرمای بیش از حد در مدل های جدید ممکن است به تغییر کابل شارژ لایتنینگ اختصاصی خود به پورت USB-C پرمصرف تر باشد که به آن اجازه می دهد از دستورات صادر شده توسط تنظیم کننده های اروپایی تبعیت کند، رد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا