logo

ناتینگ فون گوشی هوشمند جدید سازگار با محیط زیست ارائه می دهد

ناتینگ فون گوشی هوشمند جدید سازگار با محیط زیست ارائه می دهد

استارت آپ فناوری Nothing گوشی جدیدی را عرضه کرده است که می گوید نسبت به رقبای خود سازگارتر با محیط زیست خواهد بود. تا همین اواخر، استارت‌ آپ Nothing مستقر در لندن تا حدودی در رادار باقی مانده بود. وقتی این شرکت که در سال 2020 تأسیس شد، جدیدترین تلفن Nothing (1) خود را معرفی کرد که به سرعت مورد توجه علاقه مندان فناوری قرار گرفت و به طور رسمی در روز سه شنبه راه اندازی شد، این موضوع تغییر کرد. گوشی هوشمند آن با هر بار شارژ ۱۸ ساعت استفاده و دو روز در حالت آماده به کار ارائه می دهد و تنها در ۳۰ دقیقه شارژ می تواند به ۵۰ درصد قدرت برسد. این گوشی همچنین دارای مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های کنترل از راه دور از جمله باز کردن قفل درهای خودروی تسلا است. در نگاه اول، به نظر می‌رسد این مدل از نظر طراحی و ویژگی‌ ها شبیه به آیفون 12 است – با لبه‌ های صاف، چیدمان دکمه‌ های جانبی و دوربین‌ های دوگانه در پشت. این اسمارتفون دارای پشتی شفاف است و از هنرمندانی مانند Massimo Vignelli الهام گرفته شده است که نقشه متروی نیویورک را طراحی کرده و یک سیستم پیچیده را شبیه به هنر کرده است. 

ناتینگ فون گوشی هوشمند جدید سازگار با محیط زیست ارائه می دهد
 

با این حال، آنچه واقعاً این محصول را متمایز می کند، تعهد ناتینگ به پایداری است. اوانجلیدیس از بنیانگذاران این برند ادامه داد: “ما نمی توانیم اهمیت پایداری را در این مرحله انکار کنیم، به ویژه در صنعت فناوری مصرف کننده. این گوشی از یک قاب آلومینیومی 100 درصد بازیافتی ساخته شده است که آن را سبک و قوی می کند، در حالی که بیش از 50 درصد از قطعات پلاستیکی گوشی از مواد بازیافتی مبتنی بر زیست یا پس از مصرف ساخته شده است.

آکیس اوانجلیدیس رئیس بخش بازاریابی و یکی از بنیانگذاران Nothing بسته بندی گوشی نیز از جوهر سویا سازگار با زیست محیطی، فیبر بازیافتی (بامبو، درختان و نیشکر) و کاملاً بدون اجزای پلاستیکی ساخته خواهد شد. Evangelidis به Euronews Next گفت: «ما می‌خواهیم از مشتریان خود و کاربران فناوری به طور یکسان در تصمیم‌گیری آگاهانه حمایت کنیم و در عین حال به یافتن راه‌های جدید برای بهبود پایداری فناوری ادامه دهیم. کارل پی، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Nothing، “سال‌ها بود که احساس می‌کردم همه هنرمندان صنعت را ترک کرده‌اند. تنها چیزی که برای ما باقی می‌ماند محصولات غیر هیجان‌انگیز و مشتق‌ شده است. وقت آن رسیده بود که یک برداشت تازه داشته باشیم.” در بیانیه ای گفت. ناتینگ فون 1 از روی غریزه طراحی شده است و محصولی را برای خودمان می سازد و مهمتر از آن ما افتخار می کنیم که آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذاریم. نمی توانیم منتظر باشیم تا مردم شروع به تجربه آن کنند.” گوشی Nothing از نسخه سفارشی اندروید استفاده می کند که توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون پشتیبانی می شود. خرید لوازم جانبی موبایل ناتینگ Nothing شامل انواع قاب و گارد ضد ضربه ، سیلیکونی ، ژله ای ، طرح دار ، انواع گلس و محافظ صفحه نمایش ، کیف و کاور ، کابل و شارژر و سایر لوازم جانبی ناتینگ با بالاترین تنوع و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فارس کالا.

به چالش کشیدن فناوری بزرگ Pei در سال 2013 سازنده گوشی‌های هوشمند OnePlus را تأسیس کرد و با ارائه ویژگی‌های ممتاز به نصف قیمت و تبدیل شدن به برترین فروشنده در چندین کشور از جمله هند، آن را به رقیب اپل و سامسونگ تبدیل کرد. پس از ترک وان پلاس در سال 2020، او سال گذشته Nothing را با حمایت افرادی مانند تونی فادل، طراح آی‌پاد اپل، کوین لین، بنیانگذار توییچ و استیو هافمن، مدیرعامل Reddit، تأسیس کرد. Nothing Phone (1) تنها دومین معرفی محصول این شرکت است، پس از هدفون های بی سیم Ear (1) در سال گذشته که قیمتی معادل 99 دلار (98.7 یورو) داشتند، در حالی که دارای ویژگی های برتر مانند حذف نویز فعال هستند.

ناتینگ فون گوشی هوشمند جدید سازگار با محیط زیست ارائه می دهد
 

قیمت گوشی Nothing (1) چقدر است؟

Nothing Phone (1) از 399 پوند (473 یورو) قیمت گذاری شده است، و این شرکت می گوید ارزان تر از تلفن های برتر با ویژگی های مشابه است و بیش از 200000 پیش سفارش برای آن وجود دارد. OnePlus از یک استراتژی برای فروش گوشی های هوشمند استفاده کرد که با نگه داشتن مشتریان در حالت انتظار دائمی، تقاضای بالایی را ایجاد کرد. طبق یک استراتژی مشابه، Nothing در ماه ژوئن حراجی را برای 100 گوشی جدید اولیه برگزار کرد که قیمت آن بیش از 3000 دلار بود. این شرکت با StockX همکاری کرد تا اولین واحدهای سریالی را به حراج بگذارد و تمام درآمد حاصل از آن صرف یک صندوق تحت مدیریت جامعه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا