logo

رندر آیفون 16 CAD دو دکمه جدید، طراحی عمودی دوربین عقب را نشان می دهد

رندر آیفون 16 CAD دو دکمه جدید، طراحی عمودی دوربین عقب را نشان می دهد

رندرهای مبتنی بر CAD آیفون 16 یک طرح دوربین عمودی و یک دکمه ضبط جدید را نشان می دهد. انتظار می رود این مدل دارای دکمه اکشن جدید موجود در سری آیفون 15 پرو باشد. انتظار می رود آیفون 16 در نیمه دوم سال جاری رونمایی شود. همچنین سری آیفون 16 اواخر امسال در ماه سپتامبر عرضه شود. شایعات مبنی بر اینکه غول کوپرتینویی ممکن است دکمه‌های اضافی جدید و تغییر ماژول دوربین را برای سری آیفون 16 معرفی کند، وجود دارد. اکنون، رندرهای مبتنی بر آیفون 16 CAD به صورت آنلاین منتشر شده‌اند، و این شایعات را تکرار می‌کند، زیرا دکمه‌های متعددی را در کنار نوار لغزنده معمول پاور/حجم/و تغییر می‌بینیم.

رندر آیفون 16 CAD دو دکمه جدید، طراحی عمودی دوربین عقب را نشان می دهد
 

رندرهای مبتنی بر CAD آیفون 16

رندرهای مبتنی بر آیفون 16 CAD که توسط ماجین بو به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده است که در آن سنسورها به صورت عمودی مشابه آیفون X اصلی قرار می گیرند. این جایگزین مورب فعلی خواهد شد. آیفون همچنان دارای شاسی جعبه ای و لبه های گرد برای گرفتن بهتر دست ها خواهد بود. نکته اصلی طراحی مجدد شامل دکمه‌های جدید از جمله دکمه جدید Action و دکمه Capture است. دکمه اختصاصی Capture که در زیر دکمه پاور قرار گرفته است به عنوان میانبر برای فیلمبرداری عمل می کند. در حالی که دکمه Action شبیه به دکمه سری آیفون 15 پرو است. دکمه Capture می تواند به فشار حساس باشد و همچنین ممکن است به کاربران امکان تنظیم فوکوس و بزرگنمایی و کوچکنمایی را بدهد. سوئیچ Action جدید جایگزین دکمه Mute می شود که در مدل های نسل قبلی وجود داشت. این می تواند برای انجام کارهایی مانند روشن کردن چراغ قوه، باز کردن دوربین یا جفت شدن با برنامه میانبر استفاده شود. خرید لوازم جانبی اپل Apple با قیمت مناسب در فارس کالا.

انتظار می‌رود اپل ویژگی ضبط ویدیوی فضایی را به مدل‌های پایه معرفی کند. در حال حاضر تنها مدل های آیفون 15 پرو می توانند فیلم های فضایی ضبط کنند. همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود سری آیفون 16 اواخر امسال معرفی شود و ممکن است این بار شامل پنج مدل باشد، آیفون 16 SE، آیفون 16 پلاس SE، آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس. انتظار می رود آیفون 16 و آیفون 16 پلاس SE پایه با تراشه A18 Bionic بر اساس فرآیند 3 نانومتری TSMC عرضه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا