logo

آیا ممکن است نوکیا 3210 بازسازی شود؟

آیا ممکن است نوکیا 3210 بازسازی شود؟

HMD یک تصویر پیکسلی از گوشی نوکیا در X منتشر کرد. HMD در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی جدید به زودی است. سازنده فنلاندی موبایل اکنون یک تیزر به اشتراک گذاشته است تا نکاتی را در مورد ورود یک گوشی جدید در ماه مه بدون تایید نام ارائه دهد. اعتقاد بر این است که HMD Global از یک مدل به روز شده از نوکیا 3210 رونمایی خواهد کرد. این برند که بیشتر به خاطر گوشی های با برند نوکیا شناخته می شود، اواخر سال گذشته اعلام کرد که پس از عرضه انحصاری گوشی های نوکیا، گوشی های مارک خود را در سال 2024 عرضه خواهد کرد. HMD Global در هفت سال گذشته تنها گوشی هایی را با نام تجاری نوکیا به فروش رسانده است.

روز دوشنبه 18 مارس، HMD on X اعلام کرد که یک گوشی نمادین جدید در ماه می رونمایی خواهد شد. این برند همچنین یک تصویر پیکسلی از یک تلفن ویژه نوکیا با برچسب “یک نماد در این ماه برمی گردد” به اشتراک گذاشت. پست با همان اطلاعیه به صفحه فرود در وب سایت شرکت هدایت می شود. مشتریان علاقه مند می توانند آدرس ایمیل خود را در وب سایت وارد کنند تا آخرین به روز رسانی ها را در مورد راه اندازی دریافت کنند. از آنجایی که پست X در 18 مارس، بیست و پنجمین سالگرد تولد نوکیا 3210 منتشر شد، گمان می رود این مدل دوباره بازگردد. HMD global به تولد این گوشی نیز اشاره کرده است.

در همین حال، HMD در نظر دارد تا اواخر سال جاری در ماه جولای گوشی های هوشمند خود را عرضه کند. این شرکت در ماه فوریه هفته گذشته، اندکی پس از تایید تلاش‌های خود برای تغییر نام تجاری خود در MWC 2024، گوشی‌های جدیدی را به نمایش گذاشت. تأیید شده است که با ساخت دستگاه‌های اصلی HMD و ادامه فروش گوشی‌های نوکیا، از استراتژی چند برند پیروی می‌کند. همچنین در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی تاشو با برند باربی در تابستان امسال با مشارکت سازنده اسباب بازی Mattel است. لوازم جانبی نوکیا Nokia با قیمت مناسب در فارس کالا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا