logo

آیفون 17 مجهز به صفحه نمایش ضد خش شبیه به Samsung Galaxy S24 Ultra

آیفون 17 مجهز به صفحه نمایش ضد خش شبیه به Samsung Galaxy S24 Ultra

اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای ارتقاء فناوری سپر سرامیکی خود در سری گوشی های هوشمند سال 2025 خود باشد. آیفون 17 گوشی هوشمند شایعه شده اپل که پیش بینی می شود در سال 2025 وارد بازار شود – می تواند به یک صفحه نمایش ارتقا یافته مجهز شود که دو پیشرفت جدید را نسبت به مدل های قبلی به ارمغان می آورد. بر اساس جزئیاتی که توسط یک افشاگر در سرویس میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، آیفون 17 می تواند صفحه نمایشی داشته باشد که بازتابش کمتری داشته باشد و مقاومت بیشتری در برابر خش داشته باشد. در اوایل سال جاری، سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌ای سامسونگ از عرضه گلکسی اس 24 اولترا با صفحه‌نمایش Corning Gorilla Glass Armor خبر داد که همان عملکرد را ارائه می‌دهد.

Tipster Instant Digital در پست Weibo اعلام کرد که اپل تجهیزات پوششی را خریداری کرده است که راه خود را به زنجیره تامین آیفون در چین باز می کند. در عوض، کاربر ادعا می کند که این سری آیفون 17 است که این ویژگی های نمایشگر بهبود یافته را ارائه می دهد. طبق شایعات، آیفون 17 به نمایشگری مجهز خواهد شد که دارای یک لایه ضد انعکاس “فوق العاده سخت” است. فناوری شیشه سرامیک شیلد این شرکت که ادعا می‌شود محافظت در برابر سقوط را بهبود می‌بخشد نیز ارتقا یافته است و مقاومت بهتری در برابر خراش نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌دهد.

این فناوری صفحه نمایش ضد انعکاس شبیه به آنچه در Samsung Galaxy S24 Ultra استفاده شده است، مدل برتر گوشی هوشمند این شرکت که در اوایل سال جاری رونمایی شد، به نظر می رسد. گلکسی اس 24 اولترا به محافظ Corning’s Gorilla Glass Armor مجهز شده است، که ادعا می‌شود در مقایسه با سایر پنل‌های گوشی‌های هوشمند، محافظت در برابر خراش بهتری ارائه می‌دهد و بازتاب‌ها را به طور موثرتری کاهش می‌دهد. اگر ادعاهای مشاور صحت داشته باشد، آیفون 17 می تواند دید بهتری را در نور روشن ارائه دهد و مقاومت بهتری در برابر خراش نسبت به مدل های قبلی آیفون ارائه دهد. با این حال، همچنین شایان ذکر است که خط تولید ظاهری آیفون 17 بیش از یک سال و نیم باقی مانده است و در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری در رابطه با مشخصات صفحه نمایش این گوشی وجود ندارد. انتظار می رود در ماه های آینده جزئیات بیشتری در مورد آیفون 17 به صورت آنلاین منتشر شود. برای خرید لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت بازار به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا