logo

آیفون SE 4 با صفحه نمایش OLED توسط چین ارائه می شود

آیفون SE 4 با صفحه نمایش OLED ساخته شده است

گفته می شود که سامسونگ به دلیل مشکلات قیمتی از رقابت برای تولید نمایشگر برای آیفون SE 4 کنار گذاشته شده است. آیفون SE 4 – نسل چهارم گوشی هوشمند ‘ویژه نسخه’ اپل – احتمالاً به صفحه نمایش OLED ساخته شده توسط یک شرکت چینی مجهز خواهد شد. طبق گزارش‌ها، سازنده آیفون در حال مذاکره در مورد هزینه نمایشگر گوشی هوشمند میان رده آینده با سه تامین‌کننده بود – گفته می‌شود یکی از آنها به خاطر هزینه هر نمایشگر کنار گذاشته شده است. در حال حاضر هیچ خبری از اپل در مورد برنامه ریزی برای عرضه مدل جدید آیفون SE وجود ندارد – مدل فعلی در سال 2022 رونمایی شد.

آیفون SE 4 با صفحه نمایش OLED ساخته شده است
 

یک گزارش به نقل از منابع صنعتی بیان می کند که سازنده قطعات الکترونیکی چینی BOE (Jingdongfang) برنده مناقصه تولید صفحه نمایش OLED برای آیفون SE 4 ادعا شده است. طبق این گزارش، اپل پیشنهادات سه تامین کننده را پذیرفته است. سامسونگ، BOE و Tianma – برای جانشین مدل iPhone SE (2022). بر اساس این نشریه، پس از اینکه سامسونگ به دلیل امکان‌ سنجی تجاری از رقابت خارج شد، BOE احتمالا اکثر نمایشگرها را برای iPhone SE 4 ارائه خواهد کرد. ظاهراً Samsung Display قیمتی بین 35 تا 40 دلار (تقریباً 2900 تا 3300 روپیه) برای هر واحد نمایشگر اعلام کرده است، در حالی که شرکت های چینی به دنبال 30 دلار (تقریباً 2500 روپیه) بودند. آیفون SE 4 از طراحی مشابه آیفون 14 با پشتیبانی از Face ID استفاده می کند.

طبق گزارش ها، اپل قیمت قابل توجهی پایین تر از 25 دلار (تقریباً 2100 روپیه) ارائه کرد که باعث شد سامسونگ در اواسط ماه مارس به بحث و گفتگو پایان دهد. این منبع به این نشریه گفت که شرکت فناوری کره جنوبی از همان ابتدا علاقه زیادی به تولید نمایشگر برای تلفن های میان رده نداشت، به دلیل مشکلات قیمت پایین تر. در میان دو تامین‌کننده چینی، به نظر می‌رسد که تنها BOE شرکتی است که قادر به تولید واحدهای نمایشگر برای iPhone SE 4 است و ظاهراً آماده عرضه قطعه برای گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌تر اپل است. در همین حال، تیانما نتوانسته است نیازهای فنی اپل برای نمایشگر آیفون SE 4 را برآورده کند که شایعه شده است که در سال 2025 معرفی خواهد شد. خرید لوازم جانبی اپل تمامی گوشی از بهترین برندها شامل قاب و گلس، کیف و کاور ، هندزفری با بهترین قیمت از فروشگاه فارس کالا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا