logo

رنگ‌های جدید آیفون 16 پرو معرفی شد

رنگ‌های جدید آیفون 16 پرو معرفی شد

آیفون 16 پرو ممکن است در رنگ‌های جدید عرضه شود. احتمالاً امسال می تواند در سایه های زرد و خاکستری ارائه شود. عرضه سری آیفون 16 در ماه سپتامبر یا اکتبر قابل انتظار است. با ادامه شایعات در مورد سری آیفون 16 آینده، گزارش جدیدی گزینه های رنگی بالقوه را برای آیفون 16 پرو پیشنهاد می کند. اپل معمولاً آیفون‌های جدید خود را در رنگ‌های مختلف معرفی می‌کند و به گفته یک منبع آگاه، مدل Pro می‌تواند در سایه‌های زرد و خاکستری امسال ارائه شود.

پیش‌بینی می‌شود که این گونه‌های رنگی به ترتیب زرد کویری / تیتانیوم صحرایی و خاکستری سیمانی / خاکستری تیتانیوم نام‌گذاری شوند. رنگ صحرا شبیه به رنگ طلایی آیفون 14 پرو است، اما ظاهری عمیق‌تر و سنگین‌تر دارد که یادآور شن‌های صحرا است. برعکس، انتظار می‌رود که رنگ خاکستری جدید شبیه خاکستری فضایی مورد استفاده در آیفون 6 باشد. به نظر می رسد که اپل نام این رنگ ها را نهایی نکرده است، بنابراین دو گزینه برای هر کدام ارائه شده است. در حالی که ظاهراً سایر گزینه‌های رنگی در حال بحث هستند، احتمال کمتری برای قرار گرفتن آنها در ترکیب نهایی وجود دارد.

رنگ‌های جدید آیفون 16 پرو معرفی شد
 

طراحی آیفون 16 پرو، آیفون 16 پرو مکس

جزئیات دقیق در مورد مدل های آیفون 16 تنها در مراسم رونمایی که انتظار می رود در ماه سپتامبر یا اکتبر برگزار شود، فاش خواهد شد. با این حال، پیش از آن، کارشناسان و تحلیلگران مختلف گمانه زنی های متعددی را در مورد آیفون های آینده مطرح کرده اند. بر اساس گمانه زنی های اخیر، در اینجا طراحی پیش بینی شده آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس است.

پیش‌بینی می‌شود که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس دارای نمایشگرهای بزرگ‌تر با اندازه‌های 6.3 و 6.9 اینچی باشند. افزایش اندازه به دلیل قرار گرفتن دوربین تتراپریسم 5 برابر تله فوتو است که در هر دو مدل موجود خواهد بود. برخلاف سری قبلی آیفون 15 پرو، که تنها آیفون 15 پرو مکس بزرگتر از لنز تله فوتو 5x بهره می برد، انتظار می رود هر دو آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس از آن استفاده کنند. هر دو مدل پرو دارای یک دکمه اکشن چند منظوره هستند که کاربران می توانند آن را برای عملکردهای مختلف شخصی سازی کنند. پیش‌بینی می‌شود که یک دکمه Capture جدید در سمت راست مدل‌های iPhone 16 Pro که در زیر دکمه پاور قرار دارد، معرفی شود. انتظار می‌رود که مواد ساخت آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، تیتانیوم درجه 5 (Ti-6Al-4V) مانند آیفون 15 پرو باقی بماند. انتظار می‌رود که پوشش کلی مواد تیتانیوم بدون هیچ تغییر قابل توجهی ثابت بماند.

از سوی دیگر، گزارش اخیر حاکی از آن است که امسال ممکن است به جای چهار آیفون معمولی، پنج آیفون جدید عرضه شود. به طور سنتی، اپل مدل های استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس را عرضه می کند. با این حال، با عرضه سری آیفون 16، احتمالاً آیفون 16 اس ای، آیفون 16 اس ای پلاس، آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس وجود خواهد داشت. برای خرید لوازم جانبی آیفون با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا