logo

نوکیا در تدارک بازگشت باشکوه به بازار

پکا رانتالا مدیرعامل سابق شرکت Rovio که حالا در سمت سرپرست بخش بازاریابی این برند مشغول به کار شده امیدوار است نوکیا به روزهای اوج خود بازگردد. 

به گزارش وب‌سایت Androidauthority، رانتالا که سابقه حضور 17 ساله در شرکت نوکیا را در کارنامه خود دارد، به عنوان مسئول بازاریابی شرکت HMD Global نفوذ برند نوکیا در بازار را مدیریت خواهد کرد. HMD Global شرکتی است که حق تجاری فروش گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرده است. وظیفه اصلی رانتالا در این سمت جدید، ایجاد شرایط برای فروش هرچه بهتر و بیشتر گوشی‌های اندرویدی نوکیا خواهد بود.

دستگاه‌های هوشمند جدید برند نوکیا با نظارت HMD و توسط شرکت فاکسکان تولید و توزیع خواهند شد و درصدی از درآمد فروش به HDM تعلق خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید فاکسکان بخش تجاری تولید گوشی‌های ساده نوکیا را در سال جاری از شرکت مایکروسافت خریداری کرده است. 

اگرچه هنوز مشخص نیست که این ترکیب جدید و پیچیده چگونه فعالیت‌های جدید نوکیا را در بازار به‌پیش خواهند برد اما رانتالا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت CNET انجام داده از خوش‌بینی خود به آینده این برند سخن گفته است: “من عاشق نوکیا و عاشق آرمان‌های این شرکت هستم و دوست‌دارم شکوه این شرکت در بازار را مجددا مشاهده کنم.”

اگرچه سیستم‌عامل اندروید می‌تواند نیروی محرکه مورد نیاز این شرکت برای رسیدن به موفقیت باشد اما بهره‌مندی گوشی‌های جدید نوکیا از دو ویژگی نوستالژیک یعنی عملکرد خوب باتری و استقامت بدنه (و البته نصب‌بودن پیش‌فرض بازی Snake) نیز می‌توانند عواملی برای تضمین عملکرد خوب این برند در بازار به حساب آیند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا