logo

موتورولا، سامسونگ را برای استفاده از صفحه نمایش همواره روشن به دزدی متهم کرد

قابلیت صفحه نمایش همواره روشن، ویژگی جدیدی است که سامسونگ برای اولین بار در گلکسی S7 و گلکسی S7 اج از آن رونمایی کرد و سپس در گلکسی نوت 7 آن را به تکامل رساند. با این حال موتورولا نسبت به استفاده سامسونگ از این ویژگی چندان خوشنود نیست.

در واقع در پستی که در توییتر منتشر شده، موتورولا سامسونگ را به سرقت ویژگی صفحه نمایش همواره روشن از گوشی‌های این کمپانی متهم کرده و در این رابطه نوشته:«در کدام کهکشان (Galaxy) سرقت یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی‌های رقیب کار درست و مناسبی است؟» در ادامه نیز از دوهشتگ #TheOriginalAlwaysOnDisplay #motozdroid در این پست استفاده شده است. مشخصاً استفاده از کلمه گلکسی در این متن کنایه‌ای به سری گلکسی سامسونگ است بنابر فهمیدن منظور موتورولا چندان دشوار نیست.

بر اساس نظرات کاربران در توییتر، برخی نیز در تلاشند تا ثابت کنند نوکیا برای اولین بار از این ویژگی در گوشی‌هایش استفاده کرده، اگرچه در آن زمان این ویژگی با نام «صفحه نمایش همواره روشن» شناخته نمی‌شده است.

با این حال باید گفت در واقع بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند از گوشی‌های دیگر اقتباس شده‌اند و این عمل چندان هم عجیب نیست. بهعنوان مثال، قابلیت اسکنر اثر انگشت اولین بار توسط موتورولا معرفی شد اما زمانیکه اپل از آن در کنار  Touch ID استفاده کرد این تکنولوژی محبوبیت زیادی پیدا کرد. اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت 7 نیز پیش از این برای اولین بار در سال 2015 توسط فوجیتسو مورد استفاده واقع شده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا