logo

مشخصات پیکسل 8a لو رفت

با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در 14 می، می‌توان انتظار داشت که گوگل از جدیدترین مدل پیکسل میان‌رده خود، Pixel 8a در آن تاریخ رونمایی کند. بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند گوشی‌های میان‌رده پیکسل را تحسین می‌کنند.

زیرا به آن‌ها این فرصت را می‌دهند که با قیمتی کمتر، یک گوشی با دوربین عالی داشته باشند. چه چیز دیگری می توانیم از پیکسل 8a انتظار داشته باشیم؟ لیکر یوگش برار در “X” پستی را منتشر کرده است که به گفته او مشخصات پیکسل 8a را نشان می دهد.

به گفته برار، گوگل تصمیم گرفته است که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را برای نمایشگر پیکسل ۸a در مقایسه با نرخ ۹۰ هرتز پیکسل ۷a در نظر بگیرد. این دستگاه همانند سال گذشته دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح +FHD (1080p) خواهد بود.

همانطور که انتظار داشتید، گوگل یک پردازنده برنامه کاربردی Tensor G3 (AP) را در زیر کاپوت خود قرار می دهد، بنابراین انتظار داریم اکثر ویژگی های هوش مصنوعی مشابه در سری پیکسل 8 روی Pixel 8a کار کنند.

این گوشی با دو گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و نوار دوربین پشتی نیز میزبان یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (با OIS) و یک دوربین 13 مگاپیکسلی Ultra-wide خواهد بود. دوربین سلفی جلویی 13 مگاپیکسلی وزن دارد.

اگر این اعداد آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که دقیقاً همان مشخصات دوربین مورد استفاده گوگل برای پیکسل 7a هستند. ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی 2.6 درصد بیشتر از 4385 میلی آمپر ساعتی است که در پیکسل 7a استفاده شده است.

این باتری در مقایسه با شارژ سیمی 18 واتی که توسط باتری مدل سال گذشته پشتیبانی می‌شد، از شارژ 27 واتی پشتیبانی می‌کند. جای تعجب نیست که Pixel 8a با اندروید 14 از پیش نصب شده راه اندازی می شود و Brar انتظار دارد که قیمت آن بین 500 تا 550 دلار باشد.

گوگل 499 دلار برای Pixel 7a دریافت کرد که تقریباً 100 دلار کمتر از قیمت اولیه پیکسل 7 مجهز به مشابه بود. اما سال گذشته، گوگل قیمت اولیه پیکسل 8 را در زمان عرضه به 699 دلار افزایش داد که امسال فضای کمی برای کار با قیمت پیکسل 8a به آن می‌دهد.

لوازم جانبی گوشی های گوگل پیکسل 8a و گوگل پیکسل 7a را از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا