logo

MediaTek Dimensity 9300+ باعث افزایش سرعت ساعت و بهبود پردازش هوش مصنوعی می شود

Dimensity 9300+ جدیدترین چیپست پرچمدار مدیاتک است و سرعت کلاک بالاتر را در کنار APU بهبود یافته در مقایسه با Dimensity 9300 به ارمغان می آورد. CPU هسته تماما بزرگ اکنون دارای هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس 3.4 گیگاهرتز در مقایسه با 3.25 گیگاهرتز است. 

تراشه جدید همانند نسل قبلی خود بر روی گره پردازشی 4 نانومتری نسل سوم TSMC ساخته شده است و دارای همان پردازنده گرافیکی Arm Immortalis-G720 با ردیابی پرتو است. APU 790 به روز شده نوید افزایش عملکرد 10 درصدی در وظایف هوش مصنوعی را می دهد.

و از فناوری جدید شتاب رمزگشایی Speculative NeuroPilot MediaTek بهره می برد. Dimensity 9300+ می تواند LLM ها را با پارامترهای 7B با سرعت 22 توکن در ثانیه اجرا کند.

12 2

موتور به روز شده هوش مصنوعی همچنین از طیف گسترده ای از LLM ها از جمله 01.AI Yi-Nano، Alibaba Cloud Qwen، Baichuan AI، ERNIE-3.5-SE، Google Gemini Nano و Meta Llama 2 و Llama 3 پشتیبانی می کند. Dimensity 9300+ نیز در -دستگاه LoRA Fusion و NeuroPilot LoRA Fusion 2.0.

مدیاتک همچنین فناوری بازی تطبیقی مدیاتک (MAGT) خود را برای بهبود بهره وری انرژی در عناوین بازی های پشتیبانی شده و سیستم مشاهده شبکه (NOS) برای بهینه سازی همزمان شبکه دوگانه Wi-Fi/Cellular با حداکثر 10 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی اضافه کرده است.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند از گلس موبایل تا قاب و گارد ، شارژر و کابل و پاوربانک را از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا