logo

گوشی Moto G64 با تراشه قدرتمند و باتری فوق العاده معرفی شد

گوشی Moto G64 معرفی شد

موتورولا اکنون یک گوشی جدید سری G دارد. Moto G64 5G، جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه این شرکت، ویژگی های بزرگی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. سری Moto G چندین سال است که وجود دارد و یکی از سودآورترین ها برای سازنده است. با Moto G64 جدید، شما برخی از ویژگی‌های جهانی را نیز دریافت می‌کنید، کاری که موتورولا نیز با Moto Edge 50 Pro که اخیراً عرضه شده انجام داد. Moto G64 5G جانشین Moto G54 از سال گذشته خواهد شد و با سخت‌افزار جدیدی عرضه می‌شود. 

در نگاه اول، این گوشی از نظر طراحی شبیه به Moto G54 5G به نظر می رسد. شما یک ماژول دوربین عقب مستطیل شکل آشنا با سنسورهای دوگانه و فلاش LED، پنل پشتی شیشه ای براق اکریلیک و قاب پلاستیکی ضخیم دریافت می کنید. این گوشی همچنین از نظر ضخامت مشابه مدل سال گذشته به لطف باتری بزرگ داخل آن است. این گوشی دارای محافظ گوریلا گلس بر روی نمایشگر است.

گوشی Moto G64 معرفی شد
 

در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD دارید که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 30 تا 120 هرتز را ارائه می دهد، مانند Moto G54. چیزی که به لطف همکاری موتورولا با Corning جدید است، محافظ گوریلا گلس برای نمایشگر است. با این حال موتورولا نسخه استفاده شده را مشخص نکرده است. نمایشگر دارای یک حفره سوراخ برای دوربین جلو و حاشیه های ضخیم با چانه ضخیم تر درست مانند مدل قبلی خود است. محل قرارگیری دکمه ها نیز یکسان است. این گوشی در سه گزینه رنگی موجود است. Moto G64 5G در رنگ‌های آبی مرواریدی و یاسی یخی نیز موجود است. این بار، هیچ گونه رنگ مشکی گوشی وجود ندارد.

در مورد دوربین ها، Moto G64 5G یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی پشتی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال ارائه می دهد. همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت وجود دارد که از ماکرو نیز پشتیبانی می کند. شما همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو دارید. خوب است که موتورولا به جای اضافه کردن سنسور سوم ماکرو/عمق، دو دوربین قابل استفاده بر روی گوشی ارائه می کند. بار دیگر، مشخصات دوربین نیز مشابه مدل قبلی است. در زمینه اتصال، موتورولا پشتیبانی از 14 باند 5G، Wi-Fi دو باند، بلوتوث 5.3 و رادیو FM را ارائه کرده است. این گوشی همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین است. با پشتیبانی از Dolby Atmos و یک اسکنر اثرانگشت در کناری، یک راه‌اندازی بلندگوی دوگانه دریافت می‌کنید. Moto G64 5G همچنین دارای یک پورت USB Type-C، یک سینی سیم کارت هیبریدی با پشتیبانی از گسترش حافظه کارت microSD و میکروفون دوگانه است. همچنین دارای استاندارد IP52 ضد آب است. این گوشی دارای دوربین 16 مگاپیکسلی است.

گوشی Moto G64 معرفی شد
 

در حال حاضر، به نظر می رسد همه چیز در گوشی جدید سری G مانند مدل قدیمی است، اما تغییراتی در داخل وجود دارد. Moto G64 5G اولین گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 7025 است. گفته می شود که چیپست سریعتر از نسخه قدیمی 7020 است. همچنین می توانید تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشید. از نظر نرم افزاری، Moto G64 5G نرم افزار My UX مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می کند. متأسفانه، این گوشی تنها 1 بروزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. موتورولا 3 سال به روز رسانی امنیتی ارائه خواهد کرد. این نرم افزار عمدتا با برخی از ویژگی های موتورولا و bloatware تمیز است.

Moto G64 5G با باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. شارژر TurboPower در جعبه ارائه شده است. گوشی های سری G موتورولا همیشه از قیمت مناسبی برخوردار بوده اند و به نظر می رسد موتو G64 5G جدید نیز همین کار را انجام می دهد. ویژگی های جدید زیادی در مقایسه با Moto G54 5G وجود ندارد، اما از صفحه نمایش بهتر محافظت می کنید و چیپست کمی قدرتمندتر دارید. لوازم جانبی موتورولا Motorola را با بهترین قیمت از فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا