logo

موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کرد که می تواند Moto G64 5G باشد

موتورولا ویدیویی را در X منتشر کرده است که اعلام کرده است که Moto G64 5G را در 16 آوریل عرضه می‌کند. این برند همچنین تأیید کرد که Moto G64 5G با Dimensity 7025 SoC، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند از طریق وب سایت رسمی هندی موتورولا و Flipkart به فروش می رسد. از بقیه مشخصات این اسمارتفون می توان به نمایشگر 6.5 اینچی FullHD+ 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کرد که می تواند Moto G64 5G باشد

این گوشی هوشمند دارای رتبه IP52 و پشتیبانی از شارژ 33 وات و همچنین دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos خواهد بود. بعلاوه، این گوشی اندروید 14 را با نسخه 15 تضمینی اجرا می کند و همچنین در پیکربندی 8/128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

شعبه هند موتورولا یک کلیپ کوتاه در X منتشر کرد که یک گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش سوراخ در مرکز نشان می دهد. این برند اذعان داشته که این گوشی به زودی عرضه می شود اما چیز دیگری فاش نکرد. این می تواند Motorola Moto G64 5G باشد.

تصویر و ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط Blass نشان داد که Moto G64 در دو رنگ با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است گزینه های ذخیره سازی بیشتری وجود داشته باشد که هنوز تایید نشده اند.

Motorola Moto G64 5G دارای یک صفحه نمایش پانچ سوراخ در جلو و یک تنظیم دوربین دوگانه در پشت است و یک دوربین 50 مگاپیکسلی در راس آن قرار گرفته است. در قاب سمت راست گوشی دکمه های تنظیم صدا و پاور و در سمت چپ شیار سیم کارت قرار دارد.

این گوشی هوشمند همچنین در Geekbench با اندروید 14، 12 گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته ای (6 هسته @ 2 گیگاهرتز، 2 هسته @ 2.5 گیگاهرتز) مشاهده شد. می توانید انتظار داشته باشید که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد Moto G64 5G از موتورولا بشنوید.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند مانند گلس موبایل ، قاب و گارد و شارژر و کابل را با بهترین کیفیت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا