logo

vivo X100 Ultra یک دوربین حرفه ای خواهد بود که می تواند تماس برقرار کند

هوانگ تائو، معاون محصولات Vivo، به طرفداران اطمینان می دهد که انتظار طولانی برای X100 Ultra با قابلیت تصویربرداری آن توجیه می شود. این گوشی همانطور که مدیر اجرایی پیشنهاد کرد، یک سیستم دوربین قدرتمند خواهد داشت که مستقیماً آن را به عنوان یک دوربین حرفه ای که می تواند تماس برقرار کند توصیف می کند.

این دستگاه به احتمال زیاد X100 Ultra نام خواهد داشت و این روزها در Weibo با رمز Thanos صحبت های زیادی درباره آن مطرح می شود. مدیر vivo به شبکه اجتماعی چینی مراجعه کرد تا از علاقه‌مندی مردم به گوشی هوشمند آینده تشکر کند و اعلام کند که X100 Ultra در آینده‌ای نزدیک وارد بازار خواهد شد. 

vivo X100 Ultra یک دوربین حرفه ای خواهد بود که می تواند تماس برقرار کند

جالب اینجاست که تائو فاش کرد که دلیل اصلی این مشکلات مربوط به ماهیت X100 Ultra است. همانطور که مدیر اجرایی توضیح داد، این شرکت به جای تلفن، در تلاش است تا یک دوربین حرفه ای با قابلیت های یک گوشی هوشمند تزریق کند.

اگر ایده پشت آن واقعا ایجاد یک “دوربین حرفه ای” با گوشی هوشمند متصل به آن باشد، ما برای دیدن حضوری و تست کردن آن هیجان زده هستیم. vivo قبلاً ثابت کرده است که تخصص ایجاد دوربین‌فون‌های برجسته را دارد، و اگر این چیزی باشد که شرکت می‌تواند به آن دست یابد، همه ما طرفدار آن هستیم.

12 21

طبق گزارش‌های قبلی، Vivo X100 Ultra به یک سیستم دوربین با قدرت بالا مجهز خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده، این سیستم از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی LYT-900 با پشتیبانی OIS، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال تا 200 برابر، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی IMX598 و یک دوربین تله فوتو IMX758 ساخته خواهد شد.

جای تعجب نیست که این مدل در بخش‌های دیگر نیز به خوبی مجهز خواهد بود و شایعه شده است که SoC آن یک تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC است. علاوه بر این، گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که این مدل از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی تغذیه می‌کند. 

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند مانند گلس موبایل ، قاب و گارد و شارژر و کابل را با بهترین کیفیت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا