logo

تغییرات چشمگیر Nothing Phone 2a با آپدیت جدید

تغییرات چشمگیر Nothing Phone 2a با آپدیت جدید

Nothing OS 2.5.5 مشکلات سازگاری با برخی از لانچرهای شخص ثالث را در Nothing Phone 2a برطرف می کند. Nothing Phone 2a، سومین گوشی هوشمند این برند مستقر در بریتانیا، در ماه مارس رونمایی شد. مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی، این گوشی به‌روزرسانی‌های NothingOS 2.5.3 و Nothing OS 2.5.4 را با رفع اشکال‌ها و بهینه‌سازی دوربین دریافت کرد. اکنون، ناتینگ فون به‌روزرسانی نرم‌افزار دیگری را با بهبودهای بیشتر دوربین ارائه نمی‌کند. آخرین نسخه Nothing OS 2.5.5 وصله امنیتی آوریل 2024 را در کنار ارتقاء پایداری و عملکرد سیستم به ارمغان می آورد. این به‌روزرسانی مشکلات سازگاری با برخی از راه‌اندازهای شخص ثالث را برطرف می‌کند و مشکلات پایداری اتصالات Wi-Fi و بلوتوث را برطرف می‌کند.

تغییرات چشمگیر Nothing Phone 2a با آپدیت جدید
 

این استارت آپ مستقر در بریتانیا روز دوشنبه از طریق پستی در X از عرضه Nothing OS 2.5.5 برای Nothing Phone 2a خبر داد. به روز رسانی سیستم عامل جدید با ویژگی های دوربین جدید، چندین پیشرفت کلی، رفع اشکال و وصله های امنیتی ماه آوریل گوگل همراه است. طبق تغییرات، Nothing OS 2.5.5 اشباع رنگ دوربین را افزایش می دهد و سرعت بارگذاری دوربین Phone 2a را افزایش می دهد. دقت تاری را در حالت پرتره بهینه می کند و وضوح کلی را تضمین می کند. این به‌روزرسانی تجربه بیدار شدن با دستیار Google را بهبود می‌بخشد و انیمیشن‌های نمایش پاپ‌ آپ را بهینه می‌ کند. همچنین ادعا می کنند که عملکرد بازی را افزایش می دهد.

ناتینگ فون همچنین برخی از رفع اشکالات شناخته شده را با آخرین عرضه نرم افزار خود برطرف نمی کند. مشکلات سازگاری با برخی از لانچرهای شخص ثالث در Phone 2a را برطرف می کند. Nothing OS 2.5.5 مشکلات پایداری اتصالات Wi-Fi و بلوتوث را حل می کند. به‌روزرسانی میان‌ افزار مشکلات ویژگی Night Light را در صفحه قفل تصحیح می‌کند. به‌روزرسانی نرم‌افزار، بهبودهای پایداری سیستم را به همراه دارد. اگر هنوز به‌روزرسانی میان‌افزار Nothing OS 2.5.5 را در Nothing Phone 2a دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی سیستم، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

تغییرات چشمگیر Nothing Phone 2a با آپدیت جدید
 

Nothing Phone 2a در هفته اول ماه مارس با قیمتی معادل 23999 روپیه در هند عرضه شد. برای رم پایه 8 گیگابایت + 128 گیگابایت رم و پیکربندی حافظه. این پردازنده بر روی مدیاتک Dimensity 7200 Pro SoC اجرا می شود و دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز است. این دوربین دوگانه پشتی دارد که توسط سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می شود. این گوشی دارای استاندارد IP54 است و دارای رابط Glyph در عقب است. شما می توانید لوازم جانبی Nothing Phone 2a را با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال از وب سایت فارس کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا