logo

قیمت Sony Xperia 1 VI به بیرون درز کرد

Xperia 1 VI سونی در تاریخ 17 مه رسمیت می یابد و هر چه به آن تاریخ نزدیکتر می شویم، تعداد افشاگری های مربوط به آن در حال افزایش است. کمتر از یک روز پیش، جزیره دوربین گوشی با ماژول‌های دوربین بزرگ‌تر در مقایسه با Xperia 1 V فاش شد، که مستقیماً با شایعات قبلی در تناقض است.

تا به حال آنچه بیشتر شایعات در مورد آن همگرا شده اند این است که این گوشی صفحه نمایش 4K را از دست می دهد و نسبت تصویر آن را کم تر می کند. یک تکه از پازلی که تاکنون ذکر نشده است قیمت است، اما امروز ما ایده ای داریم که در این زمینه نیز باید منتظر چه چیزی باشیم.

ظاهراً قیمت این گوشی در تایوان کمی کمتر از مدل قبلی خود خواهد بود و به جای 1288 دلار یا 1204 یورو 1224 دلار یا 1143 یورو) خواهد داشت. مطمئناً این کاهش قیمت زیادی نیست، و حتی اگر این شایعه دقیق باشد و این واقعاً قیمت Xperia 1 VI در تایوان باشد، نمی‌توان گفت که آیا ما شاهد کاهش قیمت‌های کوچک مشابه در جاهای دیگر خواهیم بود یا خیر.

این فقط می‌تواند یک موقعیت منحصر به فرد برای تایوان باشد و دیگر هیچ. از سوی دیگر، ما خوشحالیم که می بینیم که قیمت حتی از سال گذشته برای Xperia 1 V بالاتر نمی رود.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند مانند گلس موبایل ، قاب و گارد و شارژر و کابل را با بهترین کیفیت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا