logo

مشخصات فنی OnePlus 13 منتشر شد

مشخصات فنی OnePlus 13 منتشر شد

وان پلاس 13 قرار است با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اجرا شود. انتظار می رود وان پلاس 13 در پایان سال جاری معرفی شود، اما در حال حاضر شاهد شایعاتی در مورد این گوشی پرچمدار در وب هستیم. اخیراً، یک مشاور اطلاعاتی مشخصات صفحه نمایش این گوشی را در Weibo پیشنهاد کرده است. گفته می شود وان پلاس 13 با صفحه نمایش 6.8 اینچی که شبیه به وان پلاس 12 است عرضه می شود. با این حال، گفته می شود وان پلاس 13 از پردازنده آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می برد. OnePlus 12 در ماه ژانویه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC عرضه شد.

مشخصات فنی OnePlus 13 منتشر شد
 

Tipster Digital Chat Station ادعا کرد که OnePlus در حال حاضر در حال آزمایش OnePlus 13 با صفحه نمایش LTPO میکرو منحنی ۶.۸ اینچی با وضوح ۲K است. این نشان می دهد که گوشی آینده با برخی بهبودهای کلی، اندازه صفحه نمایش مشابه OnePlus 12 را حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، گفته می شود وان پلاس 13 با طراحی جدید و دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک عرضه می شود. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به اسکنر نوری قبلی خواهد بود. مشاور بار دیگر تاکید کرد که OnePlus 13 دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و دوربین تله فوتو پریسکوپ است.

مشخصات فنی OnePlus 13 منتشر شد
 

افشای اطلاعات قبلی این گوشی را در سایه سفید با دوربین پشتی سه گانه با برند Hasselblad نشان می دهد. پیش از این گفته شده بود که واحد دوربین دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک لنز فوق عریض و یک سنسور تله فوتو است. انتظار می‌رود OnePlus 13 در پایان سال جاری با داخلی‌های سطح بالا در مقایسه با OnePlus 12 رسمی شود. دومی در ژانویه در هند با برچسب قیمت اولیه 64999 روپیه عرضه شد. برای مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. OnePlus 12 دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی quad-HD+ (1440 x 3168 پیکسل) LTPO 4.0 AMOLED است و از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC بهره می برد. این دوربین پشتی سه گانه دارد که توسط دوربین 50 مگاپیکسلی Sony LYT-808 هدایت می شود. این گوشی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد و از یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. جهت خرید لوازم جانبی وان پلاس OnePlus با بهترین قیمت و کاملا اورجینال به وب سایت فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا