logo

Meizu 21 Note با دوربین 50 مگاپیکسلی ظاهر می شود

علیرغم اعلام میزو مبنی بر خروج از تجارت گوشی های هوشمند، یک گوشی دیگر از این شرکت به صورت آنلاین ظاهر شده است. میزو 21 نوت با سه دوربین ظاهر شد که یکی از آنها سنسور 50 مگاپیکسلی دارد. بر اساس تصاویر زنده، این دستگاه حداقل دو رنگ متفاوت خواهد داشت که هر دو دارای یک جلوه موج دار مشابه در پشت هستند.

این اولین باری است که میزو از یک جزیره دوربین استفاده می کند که در آن سه تیرانداز در یک شکل مثلث قرار گرفته اند. جالب‌تر اینکه برای اولین بار پس از میزو نوت 9، که در مارس 2019 عرضه شد، نام نوت دوباره برسر زبان ها افتاده است.

مدیر عامل شرکت، Shen Ziyu قبلاً برنامه‌هایی را برای تیم FlymeOS تأیید کرده بود که از دستگاه‌های تلفن همراه دور شده و برای توسعه دستگاه‌های ترمینال هوش مصنوعی جدید با استفاده از LLM (مدل‌های زبان بزرگ) در سطح جهانی مانند Open AI بازسازی شود.

امسال انتظار می‌رود که این شرکت یک سیستم‌عامل جدید موبایلی را عرضه کند که برای عصر هوش مصنوعی طراحی شده است. که احتمالا باید با خودروهایی مانند Polestar، Volvo و Lotus سازگار باشد، زیرا همه آنها بخشی از مجموعه جیلی هستند، شرکتی که مالک Meizu است.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند مانند گلس موبایل ، قاب و گارد و شارژر و کابل را با بهترین کیفیت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا