logo

واتساپ پشتیبانی از قابلیت بازگشایی قفل با چهره را در گوشی‌های پیکسل 8 ارائه می کند

واتساپ پشتیبانی از قابلیت بازگشایی قفل با چهره را در گوشی‌های پیکسل 8 ارائه می کند

صفحه قفل واتس اپ با آخرین به روز رسانی تغییرات زیبایی را دریافت می کند. سری Google Pixel 8 سال گذشته با قابلیت بازگشایی چهره بهبودیافته عرضه شد که به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های بانکی و پرداخت سازگار را می‌داد. اکنون، واتس‌اپ پشتیبانی از قابلیت بازگشایی قفل با چهره را در گوشی‌های پیکسل 8 ارائه کرده است. این به روز رسانی راه مناسبی برای باز کردن قفل واتس اپ و ایمن نگه داشتن چت ها ارائه می دهد. هنگامی که کاربران تشخیص چهره را در برنامه پیام‌رسانی فوری تنظیم کردند، می‌توانند به سادگی به دوربین جلوی تلفن نگاه کنند تا قفل برنامه را باز کنند. این تسهیلات نیاز به احراز هویت بیومتریک را از بین می برد.

واتساپ پشتیبانی از قابلیت بازگشایی قفل با چهره را در گوشی‌های پیکسل 8 ارائه می کند
 

پلتفرم پیام‌رسانی فوری متعلق به متا، یک لایه امنیتی جدید با آخرین به‌روزرسانی به اپلیکیشن کاربران پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو اضافه کرده است. به نظر می رسد پشتیبانی از قفل با چهره در سری پیکسل 8 با نسخه پایدار 2.24.8.85 واتس اپ عرضه شده است. پس از به‌روزرسانی، واتس‌اپ پس از راه‌اندازی برنامه، صفحه بازگشایی قفل با چهره سیستم را در پایین صفحه و حلقه‌ای در اطراف دوربین جلو نشان می‌دهد. اگر برنامه ظرف چند ثانیه چهره کاربر را تشخیص ندهد، سپس به اعلان حسگر اثر انگشت برمی گردد. کاربران همچنین می توانند پین خود را وارد کنند. 

به نظر می رسد که آخرین به روز رسانی تغییرات بصری را در صفحه “WhatsApp Locked” ایجاد کند. همانطور که در پیکسل 8 ما دیده می شود، صفحه قفل شده اکنون به جای علامت تیک قبلی کلمه “قفل” را نشان می دهد. گوگل سال‌هاست که در گوشی‌های پرچم‌دار خود گزینه قفل‌گشایی با چهره را ارائه می‌کند. با این حال، گوشی‌های هوشمند Pixel 8 و Pixel 8 pro که در اکتبر سال گذشته عرضه شدند، اولین گوشی‌هایی بودند که با قابلیت‌های بازگشایی با چهره ارتقا یافته بودند که به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های بانکی و پرداخت سازگار مانند Google Wallet را می‌داد. این ویژگی توسط Google Tensor G3 SoC و الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین همراه با تراشه امنیتی Titan M2 تقویت می‌شود. می توان از آن برای مجوز تراکنش NFC بدون تماس از طریق Google Pay استفاده کرد. جهت خرید لوازم جانبی Google Pixel 8 با کیفیت عالی و قیمت مناسب به وب سایت فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا