logo

Vivo تاریخ عرضه X100 Ultra و X100s duo را اعلام کرد

این شرکت در Weibo فاش کرد که Vivo X100 Ultra در تاریخ 13 می معرفی خواهد شد. این رویداد همچنین شاهد معرفی دو پرچمدار جدید X100s و X100s Pro خواهد بود که اولین آنها دارای کناره های صاف و پنل جلویی خواهد بود.

این شرکت قبلاً این تلفن ها را در فروشگاه آنلاین خود در چین لیست کرده است که حافظه کامل و گزینه های رنگی را نشان می دهد. X100 Ultra دارای تنظیمات دوربین است که با هر گوشی هوشمند X100 دیگری متفاوت است. به گفته یکی از مدیران ارشد، این گوشی با فناوری‌های دوربین درجه یک خود، در پنج آیتم کلیدی برتر خواهد بود:

لنز تله فوتو ضد لرزش میکرو گیمبال قادر خواهد بود از اتومبیل های سریع عکسبرداری کند.

ویژگی ماکرو دوربین تله فوتو بیشترین میزان بزرگنمایی را در میان گوشی های هوشمند دارد.

گزینه پرتره تله فوتو با نور تاریک تصاویری یکپارچه و بدون تابش خیره کننده یا بازتاب ارائه می دهد.

لنز تله فوتو همچنین می تواند نور ستاره ها را در آسمان شب ثبت کند.

-با کمک Zeiss، X100 Ultra و کاربران ISP vivo قادر خواهند بود از غروب خورشید، طلوع خورشید و ابرهای روان عکس بگیرند.

ما انتظار داریم که این گوشی ها مشخصاتی مشابه با X100 و X100 Pro داشته باشند اما با چیپست متفاوت – Dimensity 9300+. در همین حال، Ultra احتمالا با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد.

اما شایعات حاکی از آن است که X100 Ultra با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ممکن است قیمتی برابر با 8499 یوان داشته باشد که تقریباً 1100 دلار است، اما ما هنوز اطلاعات بیشتری کسب نکرده‌ایم.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند از گلس موبایل تا قاب و گارد ، شارژر و کابل و پاوربانک را از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا