logo

چگونه اطلاعات خود را در گوشی اندرویدی بازیابی کنیم

چه به دنبال انتقال اطلاعات مهم مانند عکس‌ها، پیام‌ها و مخاطبین خود از تلفن اندروید قدیمی خود به تلفن جدید خود باشید، و چه نیاز به بازیابی اطلاعات خود پس از بازیابی تنظیمات کارخانه داشته باشید، این فرآیند ساده است و ما در فارس کالا به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را انجام دهید. قبل از شروع، باید مطمئن شوید که در دستگاهی که حاوی اطلاعات شما است یک نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

به نظر می رسد زمان خوبی برای ذکر این نکته باشد که اگر به طور منظم از تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه نمی کنید، باید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت در صورت گم شدن، دزدیده شدن یا آسیب دیدن گوشی شما، خطر از دست دادن محتوای مهم را دارید.

چگونه اطلاعات خود را در گوشی اندرویدی بازیابی کنیم

 

 

نحوه انتقال اطلاعات با سوئیچ هوشمند سامسونگ

Samsung Smart Switch برنامه ای است که به شما امکان می دهد محتوا را از یک دستگاه Android یا iOS به یک تلفن Galaxy جدید منتقل کنید. قبل از شروع حتما آن را دانلود و نصب کنید.

نحوه انتقال اطلاعات از اندروید به گوشی گلکسی با سوئیچ هوشمند سامسونگ:

1- در دستگاه جدید خود، تنظیمات > حساب‌ها و پشتیبان‌گیری > داده‌ها را از دستگاه قدیمی بیاورید را باز کنید.

2- روی Agree > Allow > Receive data > Galaxy/Android ضربه بزنید.

3- کابل یا بی سیم را انتخاب کنید. برای کابل، دو دستگاه را با یک کابل USB وصل کنید. برای Wireless، مطمئن شوید که هر دو دستگاه در یک شبکه هستند.

4- محتوای مورد نظر برای انتقال را انتخاب کنید، سپس روی انتقال ضربه بزنید.

12 5

چگونه گوشی اندروید خود را از پشتیبان گوگل بازیابی کنیم

یکی دیگر از راه های آسان برای بازیابی اطلاعات خود در تلفن Android استفاده از خدمات Google است، با این فرض که قبلاً از دستگاه خود در حساب Google خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

وقتی حساب Google خود را در حین راه‌اندازی دستگاه اضافه می‌کنید یا با رفتن به تنظیمات > Google وارد سیستم می‌شوید، اطلاعاتی که قبلاً از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید اکنون در دستگاه شما در دسترس خواهد بود.

1- هنگامی که در حال راه‌اندازی دستگاه جدید یا تازه تنظیم مجدد خود هستید، به سادگی مراحل روی صفحه را دنبال کنید تا نسخه پشتیبان Google خود را در طول راه‌اندازی اولیه تلفن بازیابی کنید.

2- وقتی به صفحه کپی برنامه ها و داده ها رسیدید، روی Next ضربه بزنید.

3- در صفحه استفاده از دستگاه قدیمی خود، روی گزینه Can’t use old device ضربه بزنید.

4- به حساب Google خود وارد شوید و با شرایط خدمات موافقت کنید.

5- آنچه را که می خواهید به دستگاه خود بازیابی کنید انتخاب کنید، سپس روی Restore ضربه بزنید.

وقتی از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید از تلفن خود در Google One™ پشتیبان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم این ویژگی را روشن کنید تا در آینده در صورت گم شدن، دزدیده شدن یا آسیب دیدن تلفنتان، داده‌هایتان را ذخیره کنید.

126 1

چگونه اطلاعات خود را بدون پشتیبان گیری از گوشی خود بازیابی کنیم

اگر نمی‌توانید از تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، چند راه وجود دارد که می‌توانید برای بازگرداندن عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبین و سایر داده‌های خود امتحان کنید. به خاطر داشته باشید، این مراحل تضمینی برای بازگرداندن محتوای شما نیستند.

وارد حساب گوگل خود شوید. تقریباً تمام اطلاعات دستگاه اندرویدی شما به حساب Google شما مرتبط است. اگر تلفن شما قبلاً با Google همگام‌سازی شده بود، ورود به سیستم می‌تواند مخاطبین، ایمیل‌ها، قرار ملاقات‌ها و موارد دیگر را بازگرداند.

به تنظیمات > Google بروید. وارد حساب سامسونگ خود شوید. از یک دستگاه سامسونگ به یک دستگاه سامسونگ دیگر می‌روید، به حساب سامسونگ خود وارد شوید و بازیابی را امتحان کنید تا ببینید آیا برخی از داده‌ها برمی‌گردند یا خیر.

Google Photos را باز کنید. اگر تا به حال از Google Photos استفاده کرده یا راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید با ورود مجدد به برنامه، عکس‌های پشتیبان‌گیری شده را همگام‌سازی کنید.

برای خرید لوازم جانبی گوشی از جمله گلس موبایل و قاب و گارد گوشی کافیست به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید و با خرید لوازم جانبی اصل از تخفیفات شگفت انگیز آن هم بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا