logo

سامسونگ برای رقابت با موتورولا به یک گوشی تاشو ارزان‌تر نیاز مبرم دارد

سامسونگ برای رقابت با موتورولا به این گوشی تاشو ارزان‌تر نیاز مبرم دارد

یک Galaxy Z Flip ارزان‌تر ممکن است در راه باشد و به شدت مورد نیاز است. بازار گوشی‌های تاشو با مدل‌های ارزان‌تری مانند Moto Razr 2023 و احتمالاً گوشی‌های تاشو سطح پایه آینده هواوی، شروع به پاسخگویی به خریداران کرده است. شایعه شده است که سامسونگ این روند را دنبال می کند و در نظر دارد مدل ارزان تری را در سری Z Flip خود عرضه کند تا بازار رو به رشد تاشو مقرون به صرفه را به دست آورد. گلکسی زد فلیپ 5 جدید دارای صفحه نمایش پوششی بزرگتر است که به آن احساس برتری می دهد، که به طور بالقوه می تواند به عنوان پایه ای برای ایجاد یک مدل ارزان تر با نمایشگر کوچکتر و نام متفاوت استفاده شود.

سامسونگ برای رقابت با موتورولا به این گوشی تاشو ارزان‌تر نیاز مبرم دارد
 

در حالی که تلفن‌های تاشو همچنان در بیشتر موارد یک لوکس گران قیمت هستند، نشانه‌هایی وجود دارد که بازاری برای مدل‌های ارزان‌تر شروع به تغییر کرده است. گلکسی زد فلیپ 5 یک گوشی تاشو عالی است، اما قیمت آن 999 دلار است که آن را با گوشی‌های پرچمدار مانند آیفون 15 پرو و پیکسل 8 پرو برابری می‌کند. موتورولا در حال حاضر راهی برای ارزان‌تر کردن گوشی تاشو با Moto Razr 2023 با قیمت تنها 699 دلار پیدا کرده است. در حال حاضر، شایعه شده است که هواوی در حال کار بر روی چیزی است که در حدود همین قیمت به نظر می رسد. شاید حتی کمتر. منبع آن شایعه همچنین اکنون ادعا می کند که سامسونگ قرار است “این حرکت را دنبال کند” تا بتواند بازار رو به رشد تاشو مقرون به صرفه را به دست آورد. لوازم جانبی موتورولا را با بهترین قیمت از فارس کالا خریداری کنید.

سامسونگ برای رقابت با موتورولا به این گوشی تاشو ارزان‌تر نیاز مبرم دارد
 

منبع این شایعات @Tech_Reve است، افشاگری که مدتی است در X (شبکه اجتماعی که قبلاً توییتر نامیده می شد) پست می گذارد. آنها سابقه خوبی در پیش بینی تحولات آینده دارند، پست X می گوید که “هواوی قصد دارد یک نسخه پایه از تلفن تاشوی تاشو (سری P Pocket) را در نیمه اول سال آینده با قیمت 735 دلار یا کمتر عرضه کند.” که سامسونگ از این روند پیروی خواهد کرد. این به ویژه جالب است زیرا کاملاً واضح به نظر می رسد که چگونه سامسونگ می تواند از سری Z Flip موجود خود استفاده کند و آن را به یک سری دو لایه تبدیل کند. Z Flip 5 دارای یک صفحه نمایش جدید و بزرگتر است که باعث می شود نسبت به مدل های قبلی ارتقاء قابل توجهی داشته باشد. این امر همچنین باعث می‌شود که گوشی پریمیوم‌تر به نظر برسد، که می‌تواند به سامسونگ آزادی عمل لازم را برای ایجاد یک مدل ارزان‌تر بدهد. این مدل ارزان‌تر می‌تواند با نمایشگر کوچک‌تر عرضه شود و احتمالاً نام جدیدی به شکل Galaxy Z Flip 5 FE یا Galaxy A Flip داشته باشد. هر نامی که باشد، این مفهوم به خوبی می تواند نتیجه بخش باشد. سامسونگ و سایر برندهای تلفن به وضوح مشتاق هستند که گوشی‌های تاشو را به خریداران عرضه کنند. و اگر این آخرین شایعه درست باشد، آن خریداران به زودی می توانند دو گوشی جدید برای انتخاب داشته باشند به جای اینکه Moto Razr 2023 تنها انتخاب آنها باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا