logo

Redmi K70E در سطح بین المللی با نام Poco X6 Pro تغییر نام خواهد داد

همانطور که قبلاً می دانید، Redmi زیر برند شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از سه دستگاه جدید پیشرفته برای بازار چین در 29 نوامبر است که شامل K70، K70 Pro و K70E می شود. این برند در چند روز گذشته به طرق مختلف آنها را در Weibo تبلیغ کرده است، تا به این طریق حس کنجکاوی شما را تحریک کرده باشد. با فارس کالا همراه باشید. 

Redmi K70E در سطح بین المللی با نام Poco X6 Pro تغییر نام خواهد داد

 ما در این مورد خبرهای خوبی داریم. به نظر می رسد که این دستگاه در مقطعی در آینده در سطح بین المللی با نام Poco X6 Pro به فروش خواهد رسید. این از طریق یک گواهینامه NBTC در تایلند فاش شده است که نشان می دهد شماره مدل 2311DRK48G با نام Poco X6 Pro عرضه خواهد شد.

شیائومی و زیرمجموعه های مختلف آن همیشه از پسوند “G” در شماره مدل ها برای نمایش دستگاه های عرضه شده در سطح جهانی استفاده می کنند، در حالی که “I” برای هند و “C” برای چین است. در آینده، Poco X6 Pro به صحنه جهانی خواهد آمد و باید دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح “1.5K” و نرخ تجدید 120 هرتز، Dimensity 8300-Ultra SoC تا 16 گیگابایت باشد.

و رم تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 90 واتی ارائه می شود. سری X قبلاً چنین هیولایی را ندیده بود و باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز خواهد کرد.

لوازم جانبی انواع گوشی های هوشمند از قاب و گارد گوشی  تا گلس موبایل و شارژر و کابل گوشی را از فروشگاه اینترنتی فارس کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا