logo

چگونه تاریخچه جستجوی سیری خود را حذف کنیم

در حالی که هیچ بحثی در این مورد که جستجوی سیری می تواند زندگی ما را آسان‌تر کند وجود ندارد، استفاده از آن مشکلات حریم خصوصی مهمی را ایجاد می‌کند، از جمله نحوه استفاده اپل از اطلاعاتی که هنگام استفاده از دستیار صوتی خود دریافت می‌کند. اپل اقداماتی را برای محافظت از داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کند، انجام داده است.

مانند استفاده از یک شناسه تصادفی که به Apple ID یا آدرس ایمیل کاربر مرتبط نیست تا درخواست‌های Siri را با دستگاهی مرتبط کند و به حفظ حریم خصوصی کمک کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی با هر شرکتی با خطراتی همراه است.

خبر خوب این است که می توانید داده هایی که سیری جمع آوری می کند را مدیریت و محدود کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تاریخچه جستجوی سیری خود را حذف کنید. با فارس کالا همراه باشید.

چگونه تاریخچه جستجوی سیری خود را حذف کنیم

1 1

ممکن است هنگام فعال کردن سیری در دستگاه خود یا در حین به‌روزرسانی iOS، ارسال داده‌های خود به اپل را انتخاب کرده باشید. اپل اغلب از کاربران می خواهد که این کار را برای بهبود عملکرد و دقت سیری انجام دهند.

اپل این اطلاعات مرتبط با شناسه تصادفی شما را به مدت شش ماه در سرورهای خود ذخیره می کند، مگر اینکه بخواهید زودتر آن را پاک کنید. حذف تاریخچه جستجوی Siri شما، تمام ضبط‌های صوتی و رونوشت‌های تولید شده توسط رایانه را از سرورهای اپل حذف می‌کند.

برای حذف سابقه جستجوی سیری خود در دستگاه های iOS این مراحل را دنبال کنید:

1- به برنامه تنظیمات در iPhone یا iPad خود بروید.

2- به پایین بروید و روی Siri & Search ضربه بزنید.

3- در تنظیمات سیری و جستجو، سیری و تاریخچه دیکته را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

4- Delete Siri & Dictation History را انتخاب کنید.

5- تأیید کنید که می خواهید سابقه جستجوی خود را حذف کنید.

برای کامپیوترهای مک:

1- روی منوی Apple کلیک کنید و System Preferences را انتخاب کنید.

2- روی Siri کلیک کنید.

3- در تنظیمات Siri، Delete Siri & Dictation History را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

4- تأیید کنید که می خواهید سابقه جستجوی خود را حذف کنید.

برای اپل واچ:

1- برنامه تنظیمات را در اپل واچ خود باز کنید.

2- روی Siri ضربه بزنید.

3- Siri History را انتخاب کنید.

4- حذف سابقه سیری را انتخاب کنید تا تعاملات خود با سیری از دستگاه حذف شود.

به خاطر داشته باشید که حذف تاریخچه سیری شما در یک دستگاه باعث حذف خودکار آن در همه دستگاه های اپل نمی شود و باید این مراحل را در هر دستگاهی که در آن از سیری استفاده می کنید، تکرار کنید.

چرا باید تاریخچه جستجوی سیری خود را حذف کنید؟

2 1

 وقتی از سیری استفاده می کنید، اپل اطلاعات حساس از جمله عادات و ترجیحات شخصی شما را جمع آوری می کند. حذف سابقه جستجوی شما می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که تعاملات گذشته شما با Siri ذخیره نمی شود.

در حالی که اپل از اطلاعاتی که از سیری جمع‌آوری می‌کند برای بهبود پاسخ‌های خود استفاده می‌کند، سابقه گسترده آن می‌تواند نگرانی‌هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها در طول زمان ایجاد کند.

اپل با اجرای دقیق‌تر ناشناس‌سازی داده‌ها، ارائه گزینه‌هایی برای حذف تاریخچه سیری و معرفی یک خط‌مشی انتخاب کردن برای اشتراک‌گذاری ضبط‌های صوتی با این شرکت، تلاش کرده است تا نگرانی‌های کاربران را کاهش دهد.

حتی با وجود این حفاظت ها، هر داده ای که به صورت آنلاین ذخیره یا منتقل می شود، در برابر مجرمان سایبری آسیب پذیر است. حذف دوره‌ای تاریخچه سیری به شما کمک می‌کند تا داده‌هایتان را ایمن نگه دارید، همچنین احتمال لو رفتن اطلاعات شخصی‌تان را به حداقل می رساند و خیالتان را راحت می کند.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند مانند گلس گوشی و قاب و گارد موبایل را از فروشگاه فارس کالا با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت عالی تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا