logo

بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ گوشی‌های بسیار خوبی تولید می‌کند که تقریباً تمام ویژگی هایی را که از یک دستگاه انتظار دارید ارائه می دهد: صفحه‌نمایش شفاف و درخشان. دوربین های عالی عمر باتری قوی. گلکسی نوت 10 پلاس در زمان عرضه، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین گوشی سامسونگ بود و با صفحه نمایش 6.8 اینچی با قلم S و یک باتری فوق العاده بزرگ جفت شده بود.

مطمئناً، از نظر فنی سریع‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین تلفنی است که در سال 2019 آزمایش کرده‌ایم. درادامه برای بررسی دقیق تر این اسمارتفون با فارس کالا همراه شوید.

بهترین ویژگی های Note 10 Plus

-طراحی پیچیده و مربعی با گوریلا گلس 6 در دو طرف.
جلوه های Live Focus برای ویدیو
S Pen از حرکات Air Actions پشتیبانی می کند
حالت DeX راحت تر برای استفاده
قرارگیری متقارن دوربین جلو (این تصاویر پس زمینه به خوبی از آن استفاده می کنند).
اثر انگشت خوان سریع و دقیق روی صفحه نمایش.
عملکرد عالی با چیپست اسنپدراگون 855.
– سامسونگ تراشه Exynos 9825 را برای تامین انرژی گلکسی نوت 10 پلاس انتخاب کرده است
-نسخه پایه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است
-سامسونگ یک شارژر 25 واتی در جعبه قرار داده است که به شارژ سریع کمک می کند
عکس‌های عالی، با حالت شب مستقل بسیار خوب (بیشتر در زیر).
نرم افزار دوربین، مانند ویرایشگر ویدئوی داخلی و ویدئو حالت پرتره، به خوبی اجرا می شود.
قلم S Pen راحت و آسان برای استفاده است.
فشار دادن تصادفی دکمه کمتر پیمایش حرکتی با قلم S منطقی است.
شارژ سریع سیمی و بی سیم (به ترتیب 25 و 15 وات).
برنامه جدید ضبط صفحه نمایش یک لمس خوب است و شما می توانید صدا را نیز ضبط کنید.
راه اندازی Samsung DeX در ویندوز و مک آسان است.
پیوند به ویندوز به خوبی کار می کند تا محتوای انتخاب شده از Note 10 را به رایانه شخصی ویندوز 10 منعکس کند.

بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

گلکسی نوت 10 پلاس کالاهای برتر را از صفحه نمایش 6.8 اینچی و عمر باتری تمام روز گرفته تا ابزارهای عالی دوربین ارائه می دهد. سامسونگ گلکسی Note 10 Plus  گوشی گران قیمتی است و جک هدفون وجود ندارد که طرفداران قدیمی سامسونگ را ناامید خواهد کرد. دوربین تشخیص عمق بسیار محدود است. سامسونگ فاصله دوربین با رقبا را کاهش داد.

و یک گوشی برتر برای افرادی که خواهان بهترین اندروید هستند ایجاد کرد. سامسونگ حتی تلاش کرده است فاصله بین ابزارهای دوربین خود و رقبای دوربین مانند هواوی P30 Pro و Google Pixel را کاهش دهد.

04

صفحه نمایش Galaxy Note 10 Plus

-صفحه نمایش عظیم 6.8 اینچی Quad HD+ با وضوح 1440 در 3040 

-سوراخ مرکزی دوربین جلو را در داخل نمایشگر تعبیه می کند سوراخ پانچ 26 درصد کوچکتر از سوراخ دوربین S10 Plus است

مراقب لمس های کاذب آزاردهنده ناشی از کمبود قاب باشید

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی غوطه ور است که گاهی اوقات فراموش می کنید که تلویزیون تماشا نمی کنید. و پشت گلکسی نوت 10 پلاس به همان اندازه جلو جذاب است، به خصوص اگر رنگ Aura Glow را انتخاب کنید.

همانطور که در بررسی گلکسی نوت 10 پلاس متوجه شدم، این یک گوشی عالی برای کسانی است که نمایشگرهای بزرگتر را ترجیح می دهند. گلکسی Note 20 Ultra جدیدتر گزینه بهتری برای کاربران قدرتمند است، زیرا صفحه نمایش 120 هرتزی نرم تر، پردازنده سریعتر، دسته ای از ارتقاء قلم S و دوربین قدرتمندتر با زوم 50 برابر را ارائه می دهد. اما اگر چیزی مقرون به صرفه تر می خواهید، نوت 10 پلاس ارزش آن را دارد.

 استفاده سامسونگ از رنگ‌های تند، وضوح پیکسلی Quad HD+ و روشنایی بالا همیشه باعث شده است که صفحه‌نمایش Super AMOLED آن عالی به نظر برسد. صفحه نمایش نوت 10 پلاس نرخ تازه سازی صفحه 90 هرتزی که در OnePlus 7 Pro دیده می شود را ندارد.

011

اگر دست خود را محکم دور صفحه ببندید، لبه‌های منحنی آن باعث ایجاد لمس نادرست می‌شوند. ترفند سامسونگ در صفحه نمایش بزرگتر و بدنه کوچکتر این است که از یک سوراخ پانچ تراز شده در مرکز برای تعبیه دوربین جلو در نمایشگر استفاده می کند. این 26 درصد کوچکتر از سوراخ دوربین S10 سمت راست بالا و کمتر از «ناچ» اپل است.

طراحی گلکسی نوت 10 پلاس

جلو شیشه ای (گوریلا گلس 6)، پشت شیشه ای (گوریلا گلس 6)، فریم آلومینیومی

-تک سیم‌کارت (نانو سیم‌کارت) یا دو سیم‌کارت هیبریدی (نانو سیم‌کارت، دو سیم‌کارت آماده‌باش)

IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا 1.5 متر به مدت 30 دقیقه) قلم، تأخیر 42 میلی‌ثانیه (ادغام بلوتوث، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ)

 گلکسی نوت 10  دارای پردازنده قدرتمند، نمایشگر Infinity-O و عملکرد بهبود یافته قلم S است. سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس دارای طراحی جدید و دارای صفحه نمایش Infinity-O جدید است. این نام سامسونگ برای پانل با سوراخ برای دوربین جلو است.

این ایده مشابه چیزی است که در سری گلکسی اس 10 دیده‌ایم، اما در حالی که آن مدل‌ها سوراخ‌های دوربین خود را در یک گوشه داشتند، در گلکسی نوت 10+ این سوراخ دقیقاً در مرکز، بالای نمایشگر قرار دارد.

014

چیزی که در ادامه در مورد گلکسی نوت 10 پلاس متوجه خواهید شد، صفحه نمایش بزرگ آن است که طرفین منحنی دارد. همچنین دارای حاشیه های نازکی در بالا و پایین است که ظاهری تقریباً تمام صفحه را به شما ارائه می دهد.

پشت گوشی نیز از شیشه ساخته شده است که در کناره ها خمیده است. این طراحی باعث می شود در دست گرفتن گوشی بسیار راحت باشد. دارای یک قاب فلزی است که در بین این پانل های شیشه ای قرار گرفته است و در طرفین کاملاً نازک است. 

0

سمت راست دستگاه کاملا برهنه است و تمامی دکمه ها در سمت چپ قرار دارند. این در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد، زیرا گلکسی نوت 9 و همچنین سری گلکسی اس 10 و تقریباً هر گوشی هوشمند مدرن دیگری حداقل دکمه پاور خود را در سمت راست دارد.

در گلکسی نوت 10 پلاس، دکمه بیکسبی همچنان مانند قبل در سمت چپ است، اما به عنوان دکمه پاور نیز استفاده می شود. یک ضربه کوتاه تلفن را در حالت آماده به کار قرار می دهد، در حالی که فشار طولانی Bixby را احضار می کند. 

می‌توانید رفتار دکمه را به تنظیمات سنتی (فشار طولانی برای نمایش گزینه‌های خاموش کردن) در نرم‌افزار تغییر دهید.

ترفندهای جادویی S Pen

-بهترین راه برای یادداشت کردن یادداشت ها، نشانه گذاری اسکرین شات ها و فرم های امضا

-ویژگی‌هایی که دوست داریم برمی‌گردند: شاتر دوربین از راه دور، یادداشت خاموش کردن صفحه

01

سلاح مخفی Note قلم S Pen است و گوشی امسال با ترفندهای جدید و منظمی عرضه می شود. با این حال، هیچ کدام از آنها شما را متقاعد نمی کنند که این گوشی گران قیمت را بخرید. وقتی قلم S Pen را از گوشه سمت راست پایین قاب Note 10 Plus بیرون می‌آورید، می بینید که نسبت به قبل کوتاهتر و نازکتر است، اما همچنان همان یادداشت برداری با نکات ظریف را انجام می دهد.

قلم S بهترین راه برای ثبت و حاشیه‌نویسی اسکرین‌شات‌ها در گوشی است، در حالی که در یادداشت خاموش صفحه سریع‌ترین راه برای نوشتن یادداشت‌های سریع به همان سرعتی که می‌توانید قلم را بیرون بیاورید. نیازی به روشن کردن نمایشگر نوت 10 نیست.

به لطف قابلیت های Bluetooth LE قلم S بهترین راه برای گرفتن عکس از راه دور است. ژیروسکوپ و شتاب‌سنج جدید Note 10 Plus برای جادوی بیشتر از طریق «ژست‌های هوایی» است.

ژست‌های هوا به شما این امکان را می‌دهد که با چرخش در جهت عقربه‌های ساعت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت، نمای دوربین را بزرگ‌نمایی کنید و با استفاده از حرکت تلنگر به چپ و راست، در منوها بکشید. 

قلم S به ما این امکان را می‌دهد که به استاد سلفی تبدیل شویم، برنامه دوربین را برای گرفتن عکس در حالت‌های مختلف و گرفتن عکس‌های سرگرم‌کننده Live Focus هدایت کنیم. یکی دیگر از ویژگی های جدید قلم S تشخیص دست خط بهتر است که خوب کار می کند، اما اشتباهات آشکار هنوز رخ می دهد.

دوربین نوت 10 پلاس

12 مگاپیکسل مگاپیکسل، f/1.5-2.4، 27 میلی‌متر (عرض)، 1/2.55 اینچ، 1.4 میکرومتر، Dual Pixel PDAF، OIS

-12 مگاپیکسل، f/2.1، 52 میلی متر (تله فوتو)، 1/3.6 اینچ، 1.0 میکرومتر، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 2 برابر

16 مگاپیکسل، f/2.2، 12 میلی‌متر (فوق‌عرض)، 1/3.1 اینچ، 1.0 میکرومتر، ویدیوی فوق‌العاده ثابت

0.3 مگاپیکسل، TOF 3D، (عمق)

دارای فلاش LED، خودکار HDR، پانوراما

ویدیو 4K@30/60fps، 1080p@30/60/240fps، 720p@960fps، HDR10+، ضبط صدای استریو، ژیروسکوپ EIS و OIS

دوربین سلفی تکی 10 مگاپیکسل، f/2.2، 26 میلی متر (عرض)، 1/3 اینچ 1.22 میکرومتر، Dual Pixel PDAF

-ویژگی های تماس تصویری دوگانه، Auto-HDR

-ویدیو 4K@30/60fps

نوت 10 پلاس همان دوربین‌های اصلی گلکسی اس 10 پلاس را دارد (لنز تشخیص عمق را اضافه می‌کند)، اما سامسونگ تلاش زیادی برای بهبود نرم‌افزار گوشی انجام می‌دهد و این به سهولت استفاده از گوشی کمک زیادی می‌کند.  نوت 10 پلاس دارای یک دوربین سه بعدی تشخیص عمق است که با سه دوربین اصلی 12+12+16 مگاپیکسلی همراه است.

 عکاسی در روز عالی است، اما حالت شب اختصاصی جایی است که سامسونگ واقعاً باید آن را ارتقا دهد. دوربین سلفی نیز 10 ماپیکسلی و دارای ویژگی های تماس تصویری دوگانه، Auto-HDR می باشد.

03

این حالت که در اپلیکیشن دوربین یافت می‌شود، چند ثانیه طول می‌کشد تا یک عکس را پردازش کند و واقعاً رنگ‌ها و جزئیات را از یک صحنه تاریک بیرون می‌کشد. پردازش رنگ سامسونگ می‌تواند در برخی حالت‌های شبانه بیش از حد روشن شود، جایی که حالت خودکار تصویری دلپذیرتر و با کنتراست بالاتر تولید می‌کند.

نوت 10 پلاس با ویدئو نیز کارهای جالبی انجام می دهد. حالت فیلمبرداری Live Focus جلوه عمقی به ویدیو اضافه می کند و می توانید از بین چهار فیلتر برای دوربین جلو و عقب خود انتخاب کنید. خطوط فک و اندام‌ها می‌توانند محو شوند، و در برخی جاها موهای مجعد من به پس‌زمینه آغشته می‌شوند، اما تمرکز روی صورت نسبتاً خوب است.

013

باتری galaxy note 10 plus

Li-Ion 4300 میلی آمپر ساعت، غیر قابل جابجایی

-شارژ 45 وات سیمی، PD3.0

-بی سیم 15 وات (Qi/PMA)

-سیم معکوس 4.5 وات

عمر باتری سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس بیش از یک روز دوام می آورد و بسیار سریعتر از گوشی های قبلی سامسونگ شارژ می شود.

به لطف ظرفیت باتری سنگین 4300 میلی آمپر ساعتی، پس از استفاده سنگین، 20 تا 30 درصد عمر باتری داشتیم. این تقریباً همان چیزی است که در گلکسی اس 10 پلاس دیدیم که ظرفیت باتری کمتری داشت، اما صفحه نمایش کوچکتری نیز داشت. دستیابی به باتری بیش از تمام روز به کمک مدیریت انرژی سامسونگ که در طول سال ها بسیار بهبود یافته است.

02 1

سامسونگ بالاخره قابلیت‌های شارژ سریع خود را به 45 وات ارتقا داد، که نسبت به شارژرهای دیواری 15 واتی که ما به استفاده از آن عادت داشتیم، افزایش چشمگیری داشت. با این حال، در جعبه، شما یک شارژر 25 واتی دریافت می کنید، که ما متوجه شدیم که برای اکثر افراد یک پیشرفت خوب است. با شارژر 25 واتی در 70 دقیقه از 0% به 100% رسیدیم.

شارژر 45 واتی که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، باتری Note 10 Plus شما را برای استفاده تمام روز در عرض 30 دقیقه دوباره پر می‌کند و این یکی دیگر از ویژگی‌های انحصاری پلاس است که در Note 10 معمولی آن را پیدا نمی‌کنید.

شارژ بی‌سیم نیز به 15 وات ارتقا یافته است، که خبر خوبی است زیرا درپوش 12 واتی در سری اس10  ‘Fast Wireless Charging 2.0’ با سرعت کم احساس می‌شود. اما اگر پد شارژر بی‌سیم 12 واتی سامسونگ Duo را خریداری کرده‌اید، برای استفاده از سرعت‌های بالاتر به پایه جدید 15 واتی نیاز دارید.

رابط کاربری گوشی galaxy note 10 plus

-اندروید 9.0 (پای)، قابل ارتقا به اندروید 12

-رابط کاربری One UI 4

-چیپست Exynos 9825 (7 نانومتر) اروپا

-EMEA/LATAM Qualcomm SM8150 Snapdragon 855 (7 نانومتر) – ایالات متحده آمریکا/چین

-CPU هشت هسته ای (2×2.73 گیگاهرتز Mongoose M4 و 2×2.4 گیگاهرتز Cortex-A75 و 4×1.9 گیگاهرتز Cortex-A55) – اروپا

-هشت هسته ای (1×2.84 GHz Kryo 485 & 3×2.42 GHz Kryo 485 & 4×1.78 GHz Kryo 485) – ایالات متحده آمریکا/چین

-پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 – اروپا

-Adreno 640 – ایالات متحده آمریکا / چین

-رابط کاربری One UI سامسونگ دسترسی به منوها را در گوشی های بزرگ آسان می کند

Dex بدون داک کار می کند کافیست Note 10 Plus را از طریق USB-C به لپ تاپ وصل کنید

نرم افزار سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که دسترسی به همه چیز در سیستم منوی آن آسان است و برنامه دوربین بدون احساس پیچیدگی بیش از حد، یکی از قوی ترین ها است. رابط کاربری تمیز One UI اکثر گزینه‌های ناوبری را در نیمه پایینی صفحه Note 10 Plus در دسترس قرار می‌دهد. همه چیز روی دستگاه به خوبی چیده شده است.

Samsung Dex اکنون با وصل کردن کابل USB-C بین Note 10 Plus و PC یا Mac، یک نمای دسک‌تاپ بدون داک از تلفن شما در رایانه ارائه می‌کند. همچنین یک حالت Link to Windows جدید برای دریافت اعلان ها و پیام ها در رایانه های شخصی وجود دارد. 

05

کارایی گوشی سامسونگ galaxy note 10 plus

-کارت حافظه microSDXC (از اسلات سیم کارت مشترک استفاده می کند) – فقط مدل دو سیم کارت

-حافظه داخلی 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم،

-حافظه داخلی 512 گیگابایت رم 12 گیگابایت

-12 گیگابایت رم برای وبگردی  دسکتاپ کافی است

256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی

اسلات کارت MicroSD برای فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش (البته نه در Note کوچکتر)

همانطور که از یک Note جدید انتظار دارید، 10 پلاس یکی از سریع ترین گوشی های امروزی است. ما دریافتیم که 12 گیگابایت رم سامسونگ برای منعکس کردن حالت دسکتاپ Dex و پشتیبانی کامل از مرورگر با باز شدن چندین تب به طور همزمان، بیش از اندازه کافی است. نسخه پلاس دارای رم 12 گیگابایتی در مقایسه با نوت معمولی 8 گیگابایتی است، اما هر دو نسخه سریع به نظر می رسند. 

هر دو نوت 10 و نوت 10 پلاس بسته به منطقه شما دارای چیپست اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9825 هستند و سامسونگ نوت 10 پلاس را با یک محفظه خنک کننده بخار تجهیز کرده است.

012

قیمت گلکسی نوت 10 پلاس

تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس پس از معرفی در 7 آگوست، جمعه، 23 آگوست 2019 بود و شما تقریباً بیش از هر گوشی اندرویدی دیگری برای گوشی هوشمند مجهز به قلم اس پن خواهید پرداخت. قیمت آن 1099 دلار / 999 پوند / 1699 دلار استرالیا است که در اکثر مناطق با آیفون XS Max مطابقت دارد.  نسخه 512 گیگابایتی نوت 10 پلاس وجود دارد، اما قیمت آن 1199 دلار است.

در حالی که نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس از 1299 دلار شروع می شود است. گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ در حال حاضر رایج‌تر هستند و این باعث می شود از ارزش گوشی نوت 10 پلاس کاسته شود. با این حال، هیچ یک از آنها از قلم استفاده نمی کنند.

لوازم جانبی انواع گوشی های سامسونگ از گلس موبایل تا قاب و گارد گوشی را از فروشگاه فارس کالا با کیفیت و قیمت تضمین شده خریداری نمایید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا