logo

بهترین قاب ها و کاورها برای محافظت از OnePlus 12R

OnePlus 12R یک گوشی میان رده جدید و یکی از رقبای جدید سامسونگ در فضای گوشی های هوشمند اندرویدی است. این گوشی بسیاری از جذاب‌ترین ویژگی‌های پرچمدار OnePlus 12 را ارائه می‌کند، اما با مشخصات کمی ساده‌تر. تنها به این دلیل که این گوشی با ارزش مانند یک گوشی پرچمدار ساخته شده است، به این معنی نیست که می توانید از قاب محافظ این گوشی صرف نظر کنید. در این مقاله از فارس کالا بهترین قاب‌ها و کاورهای OnePlus 12R برای سالم نگه داشتن گوشی شما مانند روز اول ارائه شده است.

بهترین قاب ها و کاورها برای محافظت از OnePlus 12R

Tudia DualShield Grip

Tudia DualShield Grip یک محافظ محکم است که به اندازه کافی برای دوام تلفن شما ساخته شده است. دارای دو لایه محافظ در برابر سقوط، یک صفحه پشتی محکم و یک قاب برجسته برای محافظت از نمایشگر جلویی و دوربین عقب OnePlus 12R شماست. این قاب در رنگ های آبی نیلی، مشکی مات، سبز کاج، آبی آسمانی و صورتی دودی موجود است.

1 30

 

قاب سیلیکونی Ybroy برای OnePlus 12R

این قاب سیلیکونی Ybroy یک گزینه عالی برای افزودن مقداری محافظت در برابر افتادن و خراش به OnePlus 12R شما است بدون اینکه حجم زیادی به فرم کلی آن اضافه کند. این قاب به اندازه ایی ضخیم است که شوک ناشی از سقوط از روی میز را جذب می کند، چیزی که اکثر کاربران ممکن است به آن نیاز داشته باشند.

2 32

قاب شفاف Foluu برای OnePlus 12R

به دنبال یک قاب محافظ ارزان قیمت برای زیبا نگه داشتن OnePlus 12R خود هستید؟ Foluu Clear Case پوششی برای شماست. این قاب ضمن حفظ زیبایی بصری این گوشی شیک و خمیده، از لبه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما محافظت بیشتری می‌کند. جنس آن ضد خش است و در مقابل نور خورشید به راحتی تغییر رنگ نمی دهد. 

3 23

قاب پایه حلقه Ybroy برای OnePlus 12R

 قاب Ybroy Ring Stand Case for OnePlus 12R گزینه‌ای عالی و دارای یک پایه حلقه بازشو در پشت است که می توان از آن برای نگه داشتن گوشی در حالت افقی یا عمودی استفاده کرد. از طرف دیگر، می‌توانید انگشت خود را در حالی که گوشی را در دست دارید، از میان آن بلغزانید.

4 21

قاب کیک استند چرمی برای OnePlus 12R

این کیف پایه چرمی یک گزینه کاربردی و ارزان برای ایمن کردن OnePlus 12R شما و همچنین برخی از کارت های اعتباری، پول نقد شما است. قاب Leather Kickstand Case for OnePlus 12R از گوشی شما از همه طرف محافظت می کند و می توان آن را تا کرد تا به عنوان یک پایه موقت برای مشاهده شبکه های اجتماعی عمل کند.

5 18

 

Ybroy Rugged Shield Case for OnePlus 12R

قاب محافظ Ybroy یک گزینه محافظ ساده است که این محافظ پایه ای در برابر افتادن و خراش ارائه می دهد، و دارای یک قاب برجسته برای محافظت از صفحه نمایش گوشی و مجموعه دوربین پشتی شما است. مهمتر از همه یک صفحه پشتی فوق العاده محکم برای جلوگیری از افتادن گوشی دارد.

قاب سپر Foluu برای OnePlus 12R

قاب Foluu با تقویت لبه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما در ابعاد OnePlus 12R، حفاظت و قابلیت حمل گوشی را افزایش می دهد. قاب Foluu Bumper Case for OnePlus 12R به تلفن شما اجازه می‌دهد تا آن حس براقی را حفظ کند، بدون اینکه آن را در برابر خراش و  ترک‌خوردگی رها کند.

7 15

قاب چرمی Ybroy برای OnePlus 12R

ما این قاب را از Ybroy می‌پسندیم زیرا ظاهر و احساسی ممتاز را ارائه می‌دهد. پشتی قاب Ybroy Leather Case for OnePlus 12R از چرم مصنوعی حس اجرایی و همچنین چسبندگی اضافی به آن می دهد. و به لطف طراحی قاب برجسته، محافظت زیادی در برابر سقوط ارائه می دهد.

8 11

 

لوازم جانبی گوشی وان پلاس 12R را با کیفیت عالی از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید. در فروشگاه فارس کالا علاوه بر خرید محصولات اورجینال از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره مند خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا