logo

بررسی Xiaomi 14: سریعترین گوشی هوشمند اندرویدی جمع و جور

گوشی‌های هوشمند با عملکرد پرچم‌دار تقریباً فقط در ابعاد 6.7 اینچی و بزرگ‌تر در دسترس هستند. اما شیائومی این روند را به چالش می کشد و درست مانند شیائومی 13، همچنان یک گوشی هوشمند جمع و جور رده بالا با اندازه 6.36 اینچ است. برای بررسی دقیق تر این گوشی با فارس کالا همراه شوید.

از نظر عملکرد، این گوشی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت کرده است و اسنپدراگون 8 نسل 3 که شیائومی 14 را به یکی از سریع ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است. علاوه بر یک SoC جدید، Xiaomi 14 همچنین دارای یک سیستم دوربین جدید است.

به جای Sony IMX800 شیائومی 13، این دستگاه  از Light Fusion 900 استفاده می کند، سنسوری با فرمت 1/1.31 اینچی که احتمالاً از Omnivision می آید. علاوه بر این، دوربین های اصلی، فوق عریض و دوربین های تله فوتو هر کدام اکنون وضوح 50 مگاپیکسل دارند.

تاکنون شیائومی 14 تنها به صورت رسمی در چین عرضه شده است، بنابراین خریداران علاقه مند باید نسخه وارداتی آن را خریداری کنند. انتظار می رود نسخه جهانی برای بازار اروپا در سه ماهه اول سال 2024 دنبال شود.

ویژگی های مثبت:

+ صفحه نمایش بسیار روشن 120 هرتز
+ کارایی بالا
+ USB-C 3.0
+ دوربین سه گانه خوب 3×50 مگاپیکسل
+ عمر باتری عالی
+ شارژ سریع با 90 وات
+ گواهینامه IP68

ویژگی های منفی:

– فقط 12 ماه گارانتی دارد
– گرمای اتلاف زیاد
– باندهای LTE مهم وجود ندارند (فقط مدل چینی)
بدون پشتیبانی از eSIM (فقط مدل چینی)

بررسی Xiaomi 14: سریعترین گوشی هوشمند اندرویدی جمع و جور

 

 

شاسی شیشه ای و آلومینیومی با گواهی IP68

در بازار چین، شیائومی علاوه بر رنگ سبز، شیائومی 14 را در سیاه و سفید عرضه می کند. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه صورتی نانو چرم به اروپا نیز راه پیدا خواهد کرد یا خیر. این اسمارتفون با وزن 188 گرم، کمی سبک تر از نوع شیشه ای 193 گرمی است. در نوع شیشه ای، صفحه نمایش و پشت هر دو توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

با این حال، هر دو سطح نسبت به اثر انگشت بسیار حساس هستند. لکه بر روی قاب آلومینیومی براق نیز تقریباً اجتناب ناپذیر است. روکش شیار سیم کارت نیز از آلومینیوم ساخته شده است و به خوبی با فریم جا می شود. در کل، طراحی این گوشی بسیار خوب است و شکاف ها باریک و یکنواخت می باشند.

1 4

در مقایسه با شیائومی 13، اندازه ماژول دوربین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اکنون تقریباً 4 میلی متر از قاب پشتی بیرون زده و علاوه بر فلاش LED، یک فرستنده مادون قرمز و یک میکروفون نیز در خود جای داده است.

مزیت دوربین این است که گوشی هوشمند به دلیل عرض بیش از 4 سانتی متری، هنگام ضربه زدن به صفحه نمایش، روی سطح صاف به جلو و عقب تکان نمی خورد. شیائومی 14 دارای گواهی IP68 است و در نتیجه ضد گرد و غبار و آب است.

تجهیزات – Xiaomi 14 با USB-C 3.2 Gen. 1

پورت USB-C شیائومی 14 با سرعت USB 3.0 کار می کند، که نسبت به درگاه USB 2.0 شیائومی 13 پیشرفت قابل توجهی دارد. که هنگام تعویض داده ها با یک دستگاه ذخیره سازی خارجی قابل توجه است. در تست کپی ما با M2.SSD Samsung 980 Pro در Asus ROG Strix Arion Case (USB 3.2 Gen. 2)، شیائومی 14 به سرعت انتقال ثابت 311.7 مگابایت بر ثانیه دست یافت.

جک صدا و یک اسلات microSD که قبلاً در Xiaomi 13 وجود نداشت در Xiaomi 14 نیز وجود نداشت. در عوض، یک بار دیگر یک بلستر IR برای کنترل از راه دور دستگاه های سازگار مانند تلویزیون ها وجود دارد که در واحد دوربین قرار دارد. بلوتوث 5.4 و NFC نیز گنجانده شده است.

در چین، Xiaomi 14 در چهار نسخه ذخیره سازی 8/256 گیگابایت، 12/256 گیگابایت، 16/512 گیگابایت و 1 ترابایت/16 گیگابایت رم  موجود است. اما باید دید که آیا همه انواع ذخیره سازی در سطح جهانی نیز در دسترس خواهند بود یا نه.

نرم افزار – HyperOS مبتنی بر اندروید 14

شیائومی 14 سیستم عامل جدید HyperOS شیائومی را اجرا می کند که مبتنی بر اندروید 14 است. طبق گفته سازنده، هسته HyperOS ترکیبی از لینوکس و پلتفرم Vela IoT است. چیزی که شبیه یک جهش توسعه بزرگ به نظر می رسد. جدا از تنظیمات جزئی در ظاهر و ساختار منو، HyperOS دقیقاً شبیه رابط کاربری قبلی MIUI است.

عملاً هیچ تفاوتی از نظر عملکرد وجود ندارد، بنابراین کاربران مجبور نیستند خود را تطبیق دهند. شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند خود را با ارتقاء سیستم عامل به مدت 4 سال ارائه دهد. وصله های امنیتی اندروید قرار است در مدت 5 سال عرضه شوند. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که هر سه ماه یک بار این اتفاق می افتد. 

ارتباطات و GNSS – WiFi 7 برای Xiaomi 14

با WiFi 7، Xiaomi 14 از سریعترین استاندارد Wi-Fi موجود در حال حاضر پشتیبانی می کند که به نام IEEE 802.11be نیز شناخته می شود. این نرخ انتقال تا 46 گیگابیت بر ثانیه را امکان پذیر می کند، که به دلیل عدم وجود روترهای مناسب تاکنون قادر به تایید آن نیستیم.

با این وجود، حتی با WiFi 6E، عملکرد WiFi برای استفاده روزمره بیش از حد کافی است. در کنار روتر مرجع Asus ROG Rapture GT-AXE11000، این گوشی هوشمند به نرخ انتقال بسیار بالا و تا حد زیادی پایدار در باند 6 گیگاهرتز دست می یابد. 

 در رابطه با 5G، مشکلی نیست زیرا همه فرکانس‌های مهم برای منطقه اروپا پشتیبانی می‌شوند. با این حال، شکاف هایی در پوشش 4G وجود دارد. به ویژه باند LTE 20 که در تعدادی از کشورها وجود ندارد. این امر احتمالاً منجر به مشکلات پذیرش، به ویژه در مناطق روستایی می شود. از سوی دیگر، اگر شیائومی 14 به طور رسمی در اروپا و آمریکا عرضه شود، این محدودیت ها باید از بین بروند.

تجربه نشان داده است که شیائومی نسخه‌های جهانی گوشی‌های هوشمند خود را به طیف وسیع‌تری از فرکانس‌ها مجهز می‌کند. برای بومی سازی، Xiaomi 14 به ماهواره های GPS (L1، L5)، Glonass (L1)، Galileo (E1، E5a) و Beidou (B1(C)، B2a) معمولاً در دو باند دسترسی دارد.

4 1

کیفیت تلفن و صدا

شیائومی 14 از 5G با دو سیم کارت پشتیبانی می کند و علاوه بر VoLTE، از تماس های WLAN نیز پشتیبانی می کند. در نسخه وارداتی، گوشی هوشمند می تواند تماس ها را ضبط کند. با این حال، ما نتوانستیم گزینه ای برای فعال کردن eSIM ها در تنظیمات پیدا کنیم.

اگر یک مدل جهانی منتشر شود، احتمالاً دارای قابلیت eSIM خواهد بود. شیائومی 14 کیفیت صدای خوبی را در هنگام تماس ارائه می دهد. صداها به وضوح و مشخص منتقل می شوند و نویز پس زمینه حتی در حالت هندزفری کاملا فیلتر می شود.

دوربین ها – دوربین سه گانه با 3×50 مگاپیکسل و روکش لایکا

رزولوشن دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است و نسبت به Xiaomi 13 تغییری نکرده است. از طرف دیگر، Xiaomi 14 اکنون می تواند ویدیوها را با کیفیت 4K با سرعت 60 FPS ضبط کند، در حالی که نسخه قبلی آن تنها می توانست Full HD و حداکثر 30 FPS را مدیریت کند. دوربین سلفی عکس‌های خوبی می‌گیرد و از رزولوشن کامل ۳۲ مگاپیکسلی بدون درج پیکسل استفاده می‌کند.

2 3

شیائومی اغلب دوربین های گوشی های هوشمند رده بالای خود را همراه با لایکا توسعه می دهد و شیائومی 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در قلب دوربین سه گانه آن یک لنز Summilux با وضوح 50 مگاپیکسل قرار دارد. سنسور تثبیت شده با OIS در فرمت 1/1.31 اینچی نام Light Hunter 900 را یدک می‌کشد و احتمالاً از Omnivision سرچشمه می‌گیرد.

راه اندازی دوربین سه گانه با یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.2 برابر و OIS تکمیل می شود. شیائومی 14 پرو از همان دوربین سه گانه استفاده می کند، ضمن اینکه کنترل دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی و فوکوس خودکار برای نمای نزدیک با دوربین فوق عریض در Xiaomi 14 موجود نیست.

3 2

همکاری با لایکا به نرم افزار نیز گسترش می یابد. در برنامه دوربین، کاربران می توانند از بین حالت های تصویر متعدد و همچنین بین دو حالت تصویر لایکا، Leica Vibrant و Leica Authentic، یکی را انتخاب کنند. هر دو را می توان از طریق یک نماد در سمت راست بالای صفحه فراخواند و هر کدام با کالیبراسیون رنگ کمی متفاوت کار می کنند.

در Leica Vibrant، رنگ ها اشباع تر هستند، در حالی که Leica Authentic برای بازتولید رنگ اصلی لایکا با رنگ های شفاف در نظر گرفته شده است. در نور روز، دوربین اصلی عکس های خوبی با وضوح تصویر بالا و جزئیات زیاد می گیرد. عکس ها همچنین به لطف کنتراست های قوی بسیار زنده به نظر می رسند و در شرایط نور کم بسیار مناسب هستند.

مانند دوربین اصلی، دوربین فوق عریض با پیکسل 4 در 1 کار می کند، از تعادل رنگ مشابهی استفاده می کند و کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می دهد. با این حال، گاهی اوقات سطح جزئیات پایین است و وضوح تصاویر را به سمت لبه ها از دست می دهد. به لطف زوم اپتیکال خود، دوربین تله فوتو می تواند تصاویری با بزرگنمایی 3.2 برابری بدون افت کیفیت بگیرد. زوم 3.2 برابری دوربین تله فوتو نیز برای عکس های پرتره استاندارد است.

7 2

با دوربین اصلی، شیائومی 14 می تواند ویدیوهای بسیار پایدار تا 8K و 24 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین های فوق عریض و تله فوتو هر کدام تا 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را پشتیبانی می کنند. کاربران همچنین می‌توانند هنگام ضبط ویدیو بین لنزهای جداگانه جابه‌جا شوند، اما این تنها تا 4K و حداکثر 30 فریم در ثانیه کار می‌کند.

لوازم جانبی و گارانتی  شیائومی 14 با منبع تغذیه 90 وات

شیائومی 14 با یک آداپتور برق 90 واتی (تا 20 ولت/4.5 آمپر، دوشاخه نوع A)، یک کابل USB (نوع A به C)، یک ابزار سیم کارت، یک قاب محافظ و یک راهنمای شروع سریع ارائه می‌شود.

 نرخ نمونه برداری لمسی تا 2160 هرتز

به لطف اسنپدراگون 8 نسل 3 و پنل OLED پاسخگو، استفاده از شیائومی 14 بسیار روان است. صفحه نمایش 6.36 اینچی با نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز کار می کند که می تواند در بازی ها تا 2160 هرتز افزایش یابد. دکمه های فیزیکی و موتور ویبره هر کدام بازخورد واضح و دقیقی را ارائه می دهند که با کیفیت بسیار بالایی احساس می شود.

همین امر را می توان در مورد حسگر اثر انگشت اپتیکال نیز گفت که در نمایشگر ادغام شده است. کاربران همچنین می توانند با استفاده از تشخیص چهره 2 بعدی وارد سیستم بیومتریک شوند که به سرعت نیز کار می کند.

صفحه نمایش – پنل OLED با 3000 نیت

پنل 6.36 اینچی OLED دارای رزولوشن 2670 در 1200 است و بنابراین تراکم پیکسلی بالای 460 PPI را به دست می آورد. علاوه بر HDR10+، صفحه نمایش از Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند. در تنظیمات استاندارد، Xiaomi 14 به طور خودکار نرخ فریم پنل OLED خود را با محتوای نمایش داده شده تنظیم می کند. از طرف دیگر، می توان آن را به صورت دستی روی 60 یا 120 هرتز ثابت تنظیم کرد.

6 2

صفحه نمایش هنگام پخش محتوای HDR به حداکثر روشنایی 3000 نیت مشخص شده توسط شیائومی می رسد. مانند اکثر پنل‌های OLED، صفحه نمایش شیائومی 14 نیز سوسو می‌زند. با این حال، منحنی دامنه در کل طیف روشنایی کاملاً یکنواخت است و در 429 هرتز نیز نسبتاً بالا است. کاربرانی که به مدولاسیون عرض پالس (PWM) حساس هستند نیز می توانند Anti-Flicker را در تنظیمات نمایشگر فعال کنند.

8 2

با فعال شدن این گزینه، ما فقط سوسو زدن PWM را در همان سطح با نرخ تازه سازی در کل محدوده روشنایی مشاهده کردیم.

عملکرد – عملکرد بالا با اسنپدراگون 8 نسل 3

شیائومی 14 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 است که به همراه 16 گیگابایت رم LPDDR5X (12 گیگابایت در دستگاه آزمایشی ما) و حافظه سریع UFS 4.0، آن را به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود تبدیل می‌کند. از نظر عملکرد CPU، Snapdragon 8 Gen 3 به طور قابل توجهی بهتر از Snapdragon 8 Gen 2 Xiaomi 13 عمل می کند.

برای مثال، در Geekbench 5.5، Xiaomi 14 در تست تک هسته ای نسبت به نسل قبلی خود حدود 14 درصد افزایش یافته است. در حالی که در تست چند هسته ای تقریبا 24٪ است. از میان دستگاه‌های مقایسه شده، تنها آیفون 15 اپل عملکرد تک هسته‌ای بالاتری دارد. شیائومی 14 تنها در معیارهای هوش مصنوعی AImark به اندازه شیائومی 13 ضعیف عمل می کند.

در بنچمارک‌های GPU، Adreno 750 در Xiaomi 14 تقریبا همیشه در صدر قرار دارد و رقبای قدرتمندی مانند Apple iPhone 15 یا Samsung Galaxy S23 را شکست می‌دهد. شیائومی 14 پرو، که به اسنپدراگون 8 نسل 3 و آدرنو 750 نیز مجهز است، گهگاه موفق می شود در تست های خارج از صفحه GFXBench، شیائومی 14 را شکست دهد.

این احتمالاً به دلایل حرارتی است، زیرا دستگاهی که ما آزمایش کردیم به سرعت عملکرد خود را کاهش می دهد. شیائومی 14 پرو 6.73 اینچی نیز احتمالاً به لطف سطح خنک کننده بزرگتر، می تواند گرمای خود را کمی موثرتر دفع کند.

سرعت بالای سیستم Xiaomi 14 هنگام گشت و گذار در وب مشهود است، زیرا از نظر عملکرد مرورگر بسیار خوب عمل می کند. در بنچمارک‌ها، در بین دستگاه‌های مقایسه شده، تنها از آیفون 15 اپل شکست خورده است.

 Xiaomi 14 با قدرت بازی فراوان

به لطف اسنپدراگون 8 نسل 3 و پنل OLED 120 هرتزی با ورودی لمسی دقیق و نرخ نمونه برداری بالا، شیائومی 14 برای بازی مناسب است. حتی بازی‌های سخت گرافیکی مانند Genshin Impact یا PUBG Mobile همیشه در تنظیمات با جزئیات بالا بدون مشکل اجرا می‌شوند. متأسفانه، ما قادر به ارائه نرخ فریم خاصی نیستیم زیرا Xiaomi 14 از ارائه ابزار تست Gamebench ما با مقادیر FPS مربوطه خودداری کرد.

سیستم خنک کننده شیائومی 14 که Xiaomi Loop LiquidCool نامیده می شود و برای پایدار نگه داشتن سیستم در هنگام بازی، پخش ویدئو HD و برنامه های کاربردی طراحی شده است. صرف نظر از اینکه کدام برنامه یا بازی در حال اجرا است، ما هیچ محدودیتی در عملکرد در زندگی روزمره مشاهده نکردیم.

بلندگوها

بلندگوهای استریو Xiaomi 14 دارای گواهینامه Dolby Atmos هستند، اما واقعاً صدای فضایی را به خوبی منتقل نمی کنند. از سوی دیگر، آنها صدای متعادلی را تا 91.4 دسی بل (A) ارائه می دهند و صداها را به طور خاص و طبیعی بازتولید می کنند. همانطور که برای تلفن های هوشمند معمول است، تن های باس به طور کامل در ترکیب صدا وجود ندارند.

دستگاه های صوتی خارجی را می توان از طریق USB-C یا بلوتوث 5.4 متصل کرد. شیائومی 14 از کدک های بلوتوث از SBC، AAC، LDAC، aptX، aptX HD، aptX Adaptive، aptX TWS+ تا LHDC V1 تا V5 پشتیبانی می کند.

باتری و مصرف انرژی

باتری 4610 میلی آمپر ساعتی شیائومی 14 از ظرفیت شارژ تا 90 وات پشتیبانی می کند. آداپتور برق مناسب در محدوده تحویل گنجانده شده است. در آزمایش، 39 دقیقه طول کشید تا باتری خالی 100٪ شارژ شود. این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم تا 50 وات پشتیبانی می کند. شارژ بی سیم معکوس با حداکثر 10 وات امکان پذیر است.

از نظر مصرف انرژی، مصرف برق گوشی هوشمند شیائومی در حالت بیکار کمی کمتر از 1 وات است. Sony Xperia 5 V و Xiaomi 14 Pro به طور مشابه زمان اجرا خوبی دارند. اگرچه دومی دارای باتری کمی بزرگتر است، اما باید یک صفحه نمایش بزرگتر و با وضوح بالاتر را نیز تامین کند.

5 2

لوازم جانبی گوشی های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را با کیفیت اورجینال از فروشگاه فارس کالا تهیه کنید و از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

نتیجه

شیائومی 14 نسخه جدیدی از Xiaomi 13 است که در بسیاری از زمینه ها بهبود یافته است. طراحی اولیه تغییر نکرده است، زیرا شیائومی 14 همچنین یک گوشی هوشمند رده بالا جمع و جور با ویژگی های گسترده است که در زندگی روزمره بسیار خوب عمل می کند. شیائومی 14 یک نیروگاه فشرده با صفحه نمایش OLED بسیار روشن و عمر باتری عالی است.

مانند نسل قبلی خود، شیائومی 14 عمر باتری بسیار خوبی را ارائه می دهد، با تنظیمات دوربین بازنگری شده امتیازاتی را ارائه می دهد که بار دیگر با همکاری لایکا توسعه یافته است و از نظر عملکرد با اسنپدراگون 8 نسل 3 ارائه می شود. صفحه نمایش این اسمارتفون حتی در حالت HDR از علامت 3000 cd/m² نیز فراتر می رود. شیائومی 14 همچنین معایب مدل قبلی خود را برطرف می کند.

پورت USB-C 2.0 که قبلاً کند بود، اکنون با USB 3.0 مدرن اجرا می شود، قدرت شارژ از 67 به 90 وات افزایش یافته است و دوربین جلو اکنون می تواند ویدیوها را تا 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. در مقام مقایسه، شیائومی 13 فقط می تواند فول اچ دی و 30 فریم بر ثانیه را مدیریت کند. هر کسی که منتظر نسخه جهانی شیائومی 14 باشد به احتمال زیاد دو ویژگی را که در مدل آزمایشی چینی ما وجود ندارد دریافت خواهد کرد.

یکی پوشش فرکانس سلولی بهتر (از جمله باند LTE 20) و دیگری پشتیبانی از سیم کارت. علاوه بر شیائومی 13، جایگزین های شیائومی 14 شامل آیفون 15 اپل و گلکسی اس 23 سامسونگ می شود. که هر دو به یک اندازه سریع و جمع و جور هستند، دوربین های خوبی دارند و همچنین از نظر عمر باتری تاثیرگذار هستند.

مشخصات فنی شیائومی 14:

مدل گوشیشیائومی 14
ابعاد و وزن152.8×71.5×8.2mmor8.3mm
188 گرم
بدنه-جلو شیشه ای، پشت شیشه ای یا پشت پلیمری سیلیکونی، قاب آلومینیومی
-نانو سیم‌کارت و سیم‌کارت الکترونیکی یا دو سیم‌کارت (نانو سیم‌کارت، دو سیم‌کارت آماده‌باش)
-IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)
نمایشگر-نوع: LTPO OLED، 68B رنگ، 120Hz، Dolby Vision، HDR10+، 3000 nits (اوج)
-اندازه: 6.36 اینچ، (~89.3% نسبت صفحه نمایش به بدنه)
-وضوح 1200 در 2670 پیکسل، نسبت 20:9 (~460 تراکم ppi)
سیستم عاملسیستم عامل پلتفرم اندروید 14، HyperOS
تراشه Qualcomm SM8650-AB Snapdragon 8 Gen 3 (4 نانومتر)
CPUهشت هسته ای (1×3.3 گیگاهرتز Cortex-X4 و 5×3.2 گیگاهرتز Cortex-A720 و 2×2.3 گیگاهرتز Cortex-A520)
پردازنده گرافیکپردازنده گرافیکی Adreno 750
فضای ذخیره سازی-کارت حافظه ندارد
-حافظه داخلی 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم
-حافظه داخلی 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم
-حافظه داخلی 512 گیگابایت 16 گیگابایت رم
-حافظه داخلی 1 ترابایت 16 گیگابایت رم
-UFS 4.0
دوربین عقب-50 مگاپیکسل، f/1.6، 23 میلی‌متر (عرض)، 1/1.31 اینچ، 1.2 میکرومتر، PDAF دو پیکسل، فوکوس خودکار لیزری، OIS
-50 مگاپیکسل، f/2.0، 75 میلی متر (تله فوتو)، PDAF (10 سانتی متر – ∞)، OIS، زوم اپتیکال 3.2 برابر
-50 مگاپیکسل، f/2.2، 14 میلی‌متر، 115 درجه (فوق عریض)
-دارای لنز لایکا، فلاش دوگانه ال ای دی، HDR، پانوراما
-ویدئو 8K@24fps (HDR)، 4K@24/30/60fps (HDR10+، 10 بیت Dolby Vision HDR، 10 بیت LOG)، 1080p@30/60/120/240/960fps، 720p@1920fps،
دوربین سلفی-دوربین سلفی تکی 32 مگاپیکسلی (واید)
-دارای HDR، پانوراما
-ویدیو 4K@30/60fps، 1080p@30/60fps، gyro-EIS
صدا-اسپیکر استریو
-جک ندارد
اتصالات-وای فای: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e/7، دو بانده، Wi-Fi Direct
-بلوتوث: 5.4، A2DP، LE، aptX HD، aptX Adaptive
-موقعیت یابی GPS (L1+L5)، GLONASS (G1)، BDS (B1I+B1c+B2a)، GALILEO (E1+E5a)، QZSS (L1+L5)، NavIC (L5)
-NFC دارد
-پورت مادون قرمز دارد
-USB USB Type-C 3.2، OTG
سنسورهادارای حسگرهای اثرانگشت (زیر نمایشگر، نوری)، شتاب سنج، مجاورت، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج، طیف رنگی
باتری و شارژ-Li-Po 4610 میلی آمپر ساعت، غیر قابل جابجایی
-شارژ 90 وات سیمی، PD3.0، QC4، 100% در 31 دقیقه (تبلیغ شده)
-50 وات بی سیم، 100٪ در 46 دقیقه
-بی سیم معکوس 10 وات
رنگرنگ های متفرقه مشکی، نقره ای، صورتی، سبز
قیمت520 یورو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا