logo

اولین به‌روزرسانی سری گلکسی اس 24 نگرانی‌های صفحه نمایش را برطرف خواهد کرد

به‌روزرسانی نرم‌افزاری که بسیاری از دارندگان گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و به‌ویژه اس 24 اولترا منتظر آن بودند، سرانجام تا پایان ماه فوریه با بهبودهای کلیدی صفحه نمایش و دوربین انجام خواهد شد. در پاسخ به برخی از شکایات اولیه در مورد کیفیت ظاهری نسبتا پایین صفحه نمایش گوشی های سری گلکسی S24، شایعه شده بود که سامسونگ در حال کار بر روی به‌روزرسانی نرم افزاری نمایشگرهای گفته شده با توجه به ترجیحات و خواسته‌های کاربران گوشی‌های هوشمند است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی‌های سری Galaxy S24 و نحوه استفاده از آن‌ها برای ارتقای دستگاه خود، در ادامه با فارس کالا همراه شوید.

اولین به‌روزرسانی سری گلکسی اس 24 نگرانی‌های صفحه نمایش را برطرف خواهد کرد

بدون شک یکی از مهمترین تغییراتی که سامسونگ امروز تایید کرده است، نوار لغزنده “Vividness” است که به منوی تنظیمات پیشرفته اضافه شده است تا به شما امکان شخصی سازی تجربه مشاهده را بدهد. این در حالی است که این شرکت اصرار دارد آنچه بسیاری از کاربران به عنوان نمایشگر «خاموش» توصیف می‌کنند، به ویژه در گلکسی اس 24 اولترا، با هدف ارائه یک تجربه تماشای طبیعی بوده است.

ظاهراً سه گزینه در «Vividness» وجود دارد که می‌توانید بعداً آنها را آزمایش و از بین آن‌ها انتخاب کنید. این در حالی است که تنظیمات پیش‌فرض بدون تغییر باقی می‌ماند، زیرا ظاهراً سامسونگ معتقد است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران سری S24 از تجربه تماشای طبیعی خود راضی هستند. با این حال، اگر از عملکرد دوربین پرچمدار جدید و پرهزینه اندروید خود راضی نیستید، باید خوشحال باشید چرا که این به‌روزرسانی به نظر می‌رسد این حوزه را نیز بهبود ببخشد.

2 9

تجربه مشاهده خود را شخصی کنید

کاربران گلکسی در مورد نمایشگر دستگاه تلفن همراه خود، ترجیحات متفاوتی دارند. به همین دلیل است که ما نمایشگر سری گلکسی اس 24 را برای تجربه تماشای طبیعی تر تنظیم کردیم. با تنظیم گزینه “Vividness” در زیر صفحه نمایش “تنظیمات پیشرفته”، اکنون می توانید از یک صفحه نمایش پر جنب و جوش تر لذت ببرید.

به‌روزرسانی بعدی سری Galaxy S24 سامسونگ یک نوار لغزنده دستی برای تنظیم سطوح اشباع رنگ در تنظیمات پروفایل Vivid معرفی می‌کند. این گزینه “Vividness” نامیده می شود و کسانی که از حالت پیش فرض Vivid ناراضی هستند می توانند از آن برای دریافت سطوح رنگ مورد نظر خود استفاده کنند.

همچنین اگر با استفاده از گزینه جدید وضوح تصویر را افزایش دهید، رنگ‌های نمایشگر مشابه Galaxy S23 Ultra دریافت خواهید کرد. برخی تغییرات در فناوری نمایشگر ایجاد شده است تا تجربه مشاهده طبیعی تری را ارائه دهد، بنابراین کاربران ممکن است متوجه تفاوت در عمق رنگ در مقایسه با دستگاه های قدیمی شوند.

این رفتار نمایشگر یک تنظیم عمدی رنگ است و یک نقص محصول نیست، بنابراین می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ متوجه شده است که کاربرانش هنگام انتخاب نمایه رنگ مذکور، رنگ‌های زنده‌تری می‌خواهند و بهترین گزینه را برای انجام این تنظیمات در اختیار آنها قرار می‌دهد.

4 4

هر لحظه را همانطور که اتفاق می افتد ضبط کنید

سری گلکسی اس مدت‌هاست که به خاطر تجربه دوربین های پیشرو شناخته می‌شود و سری گلکسی S24 با بهینه‌سازی بیشتر عملکردهای کلیدی دوربین، آن را به سطح بالاتری می‌برد. ما پیشرفت‌هایی در تجربه دوربین ایجاد کرده‌ایم، از جمله ارتقاء عملکردهای زوم دستگاه، حالت پرتره، شب‌نگاری، قابلیت‌های فیلمبرداری دوربین عقب و موارد دیگر.

متأسفانه هنوز کاملاً مشخص نیست که قابلیت های شوترهای گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا تا چه حد ارتقا خواهند یافت. تنها چیزی که می‌دانیم این است که سامسونگ در حال آماده شدن برای ایجاد تغییراتی در مهارت‌های «عملکردهای زوم، حالت پرتره، شب‌نگاری، فیلم‌برداری با دوربین عقب» و مهارت‌های بیشتر است، که مطمئناً امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد بهبودهای امنیتی در این به‌روزرسانی وجود ندارد و تا آنجا که ما می دانیم، هیچ اصلاحی برای هیچ باگ مشخص و تایید شده توسط سامسونگ نیز در کار نیست، در حالی که بعید است که مشکل نمایشگر که به طور گسترده گزارش شده ناشی از نقص نرم افزاری باشد و به نظر می رسد حل آن از طریق به روز رسانی OTA غیرممکن است.

علیرغم موارد نادری که در مورد نمایشگرهای این گوشی ها وجود دارد، به نظر می‌رسد اکثر خریداران از انتخاب تلفن‌های سری اس 24 سامسونگ راضی هستند و طبق گزارش‌ها، دستگاه‌های سری S24 را با تعداد جهانی بالاتر از خانواده S23 خریداری می‌کنند.

لوازم جانبی گوشی گلکسی اس24 ، گلکسی اس24 پلاس و گلکسی اس24 اولترا را با کیفیت عالی و قیمت کاملا رقابتی از فروشگاه فارس کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا