logo

ماژول دوربین آیفون 16 چینش عمودی را تأیید می کند

آیفون 16 دارای آرایش دوربین بازطراحی شده ای در پشت خود خواهد بود، با دو سنسور که این بار به صورت عمودی روی هم قرار گرفته اند. چنین ترتیبی تاکنون چندین بار شایعه شده است، و امروز تصویری از آنچه ظاهراً شاسی دوربین آیفون 16 است دریافت کردیم که نشان می دهد که دو دوربین به صورت عمودی چیده شده اند.

این اطلاعات از افشاگر توییتر/X Majin Bu به دست آمده و به طور مستقل توسط منابع صنعتی MacRumors نیز تأیید شده است. در حالی که سابقه Majin Bu چندان خوب نیست، اما این اولین باری نیست که ما این شایعه را می شنویم. در می 2023، نشت اطلاعات دیگری از افشاگر قابل اعتماد Unknownz21، همان طرح عمودی را پیشنهاد داد.

در ماه دسامبر هم رندرهای آیفون 16 موقعیت عمودی مشابهی را نشان دادند. معرفی مجدد دوربین های عمودی اپل به آیفون های استاندارد احتمالا برای فیلم برداری فضایی است.

ماژول دوربین آیفون 16 چینش عمودی را تأیید می کند

به گفته منابع، این در واقع شاسی دوربین اصلی پروژه دوربین “I-34” است که برای استفاده در مدل پایه آیفون 16 در نظر گرفته شده است که در سپتامبر امسال عرضه می شود. با چنین تنظیمات عمودی، اپل می تواند ضبط ویدیوی فضایی را به آیفون 16 و آیفون 16 پلاس بیاورد، و این ممکن است دلیل این تغییر باشد.

با فیلم برداری فضایی، کاربران می توانند ویدیوهای سه بعدی را ضبط کنند که می تواند در Apple Vision Pro مشاهده شود که در حال حاضر، فقط به آیفون 15 پرو محدود شده است. همچنین انتظار می‌رود آیفون 16 دکمه Action را از آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دریافت کند و یک دکمه ضبط اضافی با فناوری سنسور نیرو در سمت راست آن قرار داشته باشد.

لوازم جانبی گوشی آیفون 15 ، آیفون 15 پرو ، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرومکس را با تضمین قیمت و کیفیت از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا