logo

آیفون 15 پرو از اپل ویژن پرو الهام گرفته است

آیفون 15 پرو از اپل ویژن پرو الهام گرفته است

اکنون یک سری آیفون 15 پرو با تم اپل ویژن پرو وجود دارد. گوشی Caviar با عناصری از هدست طراحی شده است. نسخه ویژه آیفون 15 پرو نیز برچسب قیمت بالایی دارد. خاویار به ساخت نسخه های لوکس آیفون ها و حتی گوشی های سامسونگ در طلا یا الماس معروف است. این شرکت اکنون نسخه ای سفارشی از آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را با الهام از اپل ویژن پرو ساخته است. این آیفون 15 پرو سفارشی‌سازی شده دارای عناصر خاصی از هدست واقعیت ترکیبی است و همچنین دارای قیمت بالایی است.

سری آیفون 15 پرو الهام گرفته از اپل ویژن پرو

Caviar می‌گوید که این نسخه ویژه «برای علاقه‌مندان به کالای لوکس ساخته شده است و از دستگاه‌ها و ماشین‌های نمادین الهام می‌گیرد». Caviar همچنین یک Samsung S24 Ultra با الهام از تسلا Cybertruck را روانه بازار کرد. آیفون 15 پرو با تم Apple Vision Pro دارای دریچه های دایره ای هدست و لهجه های نارنجی است که در بالای دستگاه قرار دارند. قسمت پایین طراحی نمایانگر طراحی جلویی ویژن پرو است. شاید در ابتدا متوجه این شباهت نشوید، اما اگر از طرفداران هدست اپل هستید، احتمالاً شباهت‌هایی را خواهید دید. همین طرح در آیفون 15 پرو نیز موجود است، بنابراین می توانید هر یک از مدل ها را خریداری کنید. این دو نیز قدرتمندترین آیفون‌های اپل هستند.

آیفون 15 پرو از اپل ویژن پرو الهام گرفته است

قیمت آیفون 15 پرو الهام گرفته از اپل ویژن پرو Caviar

درست مانند سایر آیفون‌های طراحی شده با خاویار، این آیفون نیز دارای قیمت بالایی است. آیفون 15 پرو الهام گرفته از اپل ویژن پرو دارای قیمت اولیه 8060 دلار است که تقریباً 668000 روپیه است. بنابراین اگر آیفونی می‌خواهید که با Apple Vision Pro شما سازگار باشد، اکنون یک آیفون دارید. لوازم جانبی Apple iPhone 15 Pro را با قیمت مناسب از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

این بخشی از “مجموعه آینده” Caviar است و همچنین دارای Samsung S24 Ultra الهام گرفته از تسلا Cybertruck است. این مجموعه همچنین شامل نسخه Emir سری iPhone 15 Pro است که با الهام از قایق بادبانی شخصی امیر ابوظبی و دومین رئیس جمهور امارات طراحی شده است. سپس سری Magnum iPhone 15 Pro وجود دارد که دارای نشانه های طراحی رولز رویس فانتوم است. سری اسکای لاین آیفون 15 پرو با طرح هایی با الهام از معمار و طراح، زاها حدید ساخته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا