logo

OnePlus Ace 3V تایید کرد که به زودی با ویژگی های هوش مصنوعی در چین عرضه می شود

OnePlus Ace 3V تایید کرد که به زودی با ویژگی های هوش مصنوعی در چین عرضه می شود

OnePlus Ace 3V به زودی در چین عرضه می شود. این گوشی با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که با نام OnePlus Nord 4 به بازارهای دیگر وارد شود. OnePlus Ace 3V رسما توسط این برند تایید شده است. این اعلامیه مدت کوتاهی پس از افشای اطلاعات متعدد در مورد مشخصات کلیدی و طراحی OnePlus Ace 3V منتشر شد. OnePlus Ace 3V به احتمال زیاد همانطور که در مدل های قبلی دیده بودیم به عنوان Nord 4 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

OnePlus Ace 3V رسما تایید شد

OnePlus Ace 3V رسما توسط لی جی لوئیس، رئیس چینی این شرکت معرفی شد. تاریخ عرضه مشخص نشده است اما به زودی منتشر خواهد شد. همچنین تایید شده است که این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی است، حوزه‌ای که این روزها تمام تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به شدت روی آن تمرکز کرده‌اند. انتظار می‌رود OnePlus Ace 3V اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 7+ نسل 3 باشد. انتظار می رود کوالکام این چیپست را در تاریخ 18 مارس در چین به طور رسمی معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3V پس از عرضه در چین، با نام Nord 4 وارد بازارهای جهانی شود.

OnePlus Ace 3V تایید کرد که به زودی با ویژگی های هوش مصنوعی در چین عرضه می شود

طراحی OnePlus Ace 3V

بر اساس یک تصویر زنده فاش شده از OnePlus Ace 3V، این گوشی هوشمند در رنگ سفید با دوربین‌های پشتی عمودی که در گوشه سمت چپ بالای گوشی قرار گرفته‌اند، عرضه می‌شود. با لبه های گرد و حلقه های دوربین کوچکتر کمی متفاوت از مدل قبلی خود به نظر می رسد. سنسورهای دوربین نیز اکنون بالا رفته اند و مانند OnePlus Ace 2V به پنل پشتی نمی نشینند.

مشخصات OnePlus Ace 3V

انتظار می رود OnePlus Ace 3V دارای صفحه نمایش 1.5K OLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. انتظار می رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی باشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی یا 100 واتی است. از نظر نرم افزاری، به احتمال زیاد اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 را اجرا خواهد کرد. می تواند با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی راه اندازی شود. خرید لوازم جانبی OnePlus Ace 3 با بهترین قیمت در فارس کالا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا