logo

گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M15 5G اکنون برای پیش‌فروش در هند آماده است

گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M15 5G اکنون برای پیش‌ سفارش در هند آماده است

Samsung Galaxy M15 5G را می توان با پرداخت مبلغی رزرو کرد. سامسونگ گلکسی M15 5G به طور رسمی در تاریخ 8 آوریل در هند عرضه می شود. برند کره‌ ای گوشی‌های هوشمند اکنون پذیرش پیش‌ سفارش‌ های سری گلکسی M را آغاز کرده است. سامسونگ برای مشتریانی که از طریق آمازون گوشی را از قبل رزرو می کنند، تخفیف هایی در نظر گرفته است. گلکسی M15 5G دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می شود. یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی را در خود جای داده است. گلکسی M15 5G در حال حاضر برای پیش خرید در هند از طریق آمازون آماده است. مشتریان علاقه مند می توانند با پرداخت مبلغ، گوشی را از قبل رزرو کنند. سامسونگ یک آداپتور مسافرتی 25 واتی به ارزش روپیه ارائه می دهد. آنها همچنین می توانند از سه ماه گزینه های EMI بدون هزینه برای خریدهای انجام شده با استفاده از کارت های اعتباری بانک HDFC استفاده کنند.

گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M15 5G اکنون برای پیش‌ سفارش در هند آماده است
 

گلکسی M15 5G در ماه مارس هفته گذشته در برزیل با برچسب قیمت اولیه 1499 BRL (تقریباً 25000 روپیه) برای نسخه 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. انتظار می رود که نوع هندی قیمتی در حدود همتای جهانی خود داشته باشد. تایید شده است که در پیکربندی‌های رم 4 گیگابایتی + 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. گلکسی M15 5G در رنگ‌های آبی ، آبی آسمانی و خاکستری سنگی ارائه می‌شود. تایید شده است که چهار نسل ارتقاء اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند. صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس (1080×2340 پیکسل) Super AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز. این چیپست هشت هسته ای مدیاتک Dimensity 6100+، همراه با 4 گیگابایت رم به صورت استاندارد اجرا می شود.

برای اپتیک، گلکسی M15 5G دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است. سامسونگ یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی روی این گوشی قرار داده است. لوازم جانبی سامسونگ Samsung را با بهترین قیمت و کیفیت اورجینال از وب سایت فارس کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا