logo

بهترین قاب برای Samsung Galaxy S24 Ultra

جدیدترین پرچمدار سامسونگ S24 Ultra، با صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی عرضه می شود. اگرچه با Corning Gorilla Glass Victus 3 محافظت می شود، اما برای حفظ وضعیت فعلی صفحه نمایش و همچنین محافظت از آن در برابر افتادن، باید از محافظ صفحه استفاده کنید. با توجه به اینکه هر محافظی که وجود دارد، محافظ مناسبی برای گوشی شما نیست ما بر اساس تحقیقات خود، برخی از بهترین محافظ‌های صفحه نمایش را برای S24 Ultra گرد آوری کرده اییم. در ادامه با فارس کالا همراه باشید و این مقاله را بخوانید تا قاب مناسب را برای گوشی Galaxy S24 Ultra خود پیدا کنید!

بهترین قاب برای Samsung Galaxy S24 Ultra

Mous leather case for S24 Ultra

برای محافظت از گلکسی جدیدتان، قاب Mous leather case for S24 Ultra توصیه ما به شما خواهد بود. نه تنها از دستگاه شما در برابر سقوط محافظت می کند، بلکه با فناوری ضد ضربه نیز عرضه می شود. علاوه بر این، با MagSafe سازگار است و به شما امکان می دهد با لوازم جانبی MagSafe اتصال سریع داشته باشید. یکی از دلایل انتخاب این قاب این است که از چرم درجه یک ساخته شده است و طراحی سنگینی دارد که به طور کامل از گوشی شما محافظت می کند بدون اینکه گوشی شما به خطر بیفتد. این قاب در 6 طرح موجود است.

1 27

Spigen Enzo Aramid Case for S24 Ultra

اگر شما فردی هستید که نمی‌خواهید کیفیت گوشی خود را به خطر بیندازید، این قاب اسپیگن معجزه می‌کند زیرا از فیبر Aerocore Aramid و مواد TPU تشکیل شده است. هر دوی اینها، وقتی با هم ترکیب شوند، پوسته بیرونی سفت و سختی به کیس می دهند. قسمت بیرونی دارای روکش کربنی است در حالی که فضای داخلی نرم است بنابراین هیچ خط و خش روی بدنه گوشی وجود ندارد. لبه‌های دوربین و صفحه نمایش برای ایمنی بیشتر بالا می‌روند.

2 28

Supcase Unicorn Beetle MAG XT Bumper Case for S24 Ultra

این یکی دیگر از گزینه های عالی برای S24 Ultra است زیرا با TPU جذب کننده ضربه و پلی کربنات ساخته شده است که هر دو به دلیل دوام استثنایی خود شناخته شده اند. برای محافظت بیشتر از لنز دوربین، پوشش دوربین آلیاژ روی نیز وجود دارد. Supcase ادعا می کند که لولای پوشش دوربین بیش از 30000 بار آزمایش شده است که ایده کیفیت را ارائه می دهد. این کاور سازگار با شارژ بی سیم بوده و دارای گارانتی 1 ساله نیز می باشد.

3 21

Ringke Fusion-X case for S24 Ultra

قاب Ringke Fusion-X بریدگی‌های دقیقی را برای محافظت از لنز دوربین و فناوری ضد اثر انگشت ارائه می‌کند تا از لکه‌های روغنی جلوگیری کند. ساخته شده از یک TPU سبک و انعطاف پذیر، که در دست گرفتن آن را راحت می کند. همچنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، بنابراین مجبور نیستید کاور را بردارید. یک الگوی بدون لغزش برای تقویت بیشتر چسبندگی کلی وجود دارد. این کیس در طرح‌های مختلف موجود است.

4 20

انواع لوازم جانبی گوشی مانند گلس موبایل ، قاب و گارد گوشی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

Incipio cru. Case for S24 Ultra

برای کسانی که می‌خواهند به S24 Ultra خود احساس برتری دهند، این مورد توصیه ما خواهد بود. cru. مجموعه جدیدی از کیس های Incipio که طرح های منحصر به فردی از جمله چرم مصنوعی، پارچه و طرح های کامو را ارائه می دهد. پوشش این قاب نیز ایمن است و از آسیب دیدن دستگاه شما در اثر سقوط جلوگیری می کند. این قاب در چندین رنگ موجود است اما برخی از آنها فقط “انحصاری Verizon” هستند.

ESR Case for S24 Ultra

در میان قاب و گاردهای Samsung Galaxy S24 Ultra قاب ESR به دلیل مکانیزم دفاعی دوگانه خود متمایز است که دارای پوسته بیرونی قوی و گاردهای محافظ صفحه پلی کربنات سخت است. حالت‌های پایه سه‌گانه کیف، زوایای دید همه‌کاره‌ای را ارائه می‌کنند که آن را برای مصرف رسانه‌ای متنوع ایده‌آل می‌کند. این قاب با گوشه های گارد هوایی و لبه های برجسته خود از استانداردهای درجه نظامی فراتر می رود. به طور خلاصه، این کیف یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از محافظت قوی و ظرافت عملکردی هستند.

6 21

TORRAS Shockproof Designed for S24 Ultra

قاب سری TORRAS Guardian با ارائه قابلیت‌های ضد ضربه، پشت نیمه شفاف و مات آن، طراحی گوشی را به نمایش می گذارد که با دکمه های رنگارنگ قابل تنظیم است. علیرغم نمایه باریک 0.04 اینچی، این قاب از سطح حفاظت نظامی با پوشش کیسه هوا فراتر رفته است. بعلاوه، بافت دانه دانه Nappa و پوشش نانو اولئوفوبیک چسبندگی عالی و احساس برتر را ارائه می دهد. این قاب با شارژ بی سیم نیز سازگار است و ایده آل برای کسانی است که به یک کیس براق، محافظ و کاربردی اهمیت می دهند.

7 14

UAG Monarch Pro Kevlar Black Case for S24 Ultra

اگر اغلب گوشی خود را رها می کنید، این قاب برای شما ایده آل خواهد بود زیرا محافظت در برابر افتادن از ارتفاع 25 فوت را ارائه می دهد. این گارد محافظ گوشی با چندین لایه محافظ از جمله DuPont Kevlar، صفحه برشی پلی کربنات، فلز آلیاژی و لاستیک مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است. علاوه بر این، از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می کند. به خاطر داشته باشید که این قاب کمی گران‌تر است، اما نسبت به آنچه ارائه می‌کند، واقعاً ارزشش را دارد.

8 9

CASEKOO Magnetic Ring Stand Case for S24 Ultra

اگر می خواهید با حداقل هزینه حداکثر ویژگی ها را در یک کیس داشته باشید، این قاب بهترین گزین برای شماست. قاب محافظ CASEKOO دارای سازگاری قدرتمند MagSafe با نیروی مغناطیسی قوی است که شارژ بی سیم سریع و کارآمد را تضمین می کند. بعلاوه دارای حفاظت درجه نظامی از طریق آزمایش‌های سقوط، با محافظت‌های اضافی برای صفحه نمایش و دوربین است. طراحی شفاف مات آن نه تنها شیک به نظر می رسد بلکه در برابر اثر انگشت نیز مقاومت می کند. ما آن را برای کسانی که به دنبال ترکیبی از نوآوری، محافظت و سبک هستند توصیه می کنیم.

9 8

لوازم جانبی گوشی گلکسی S24 اولترا را با کیفیت اورجینال از فروشگاه تخصصی فارس کالا سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا